perarmin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hvorfor kjøpte du den/de konsollene du har i dag? Her er mine konsoller og grunner 1.SNES - Super Mario World,Zelda LTP og Street Fighter 2 2.PS - Ville egentlig bare ha den for det var lissom det beste men hadde mye moro med Destruction Derby.. 3.N64 - Zelda OT,Goldeneye,Mariokart,Mario64, og Topgear rally.. 4.XB - Halo,Rallisport og Amped 5.GC - Zelda WindWaker,F-Zero og Metroid 6.X360 - Perfect Dark Zero(veldig Skuffa) og PGR Har faktisk alle enda hehe Endret 29. august 2006 av perarmin Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hvorfor kjøpte du den/de konsollene du har i dag? Her er mine konsoller og grunner 1.SNES - Super Mario World,Zelda LTP og Street Fighter 2 2.PS - Ville egentlig bare ha den for det var lissom det beste men hadde mye moro med Destruction Derby.. 3.N64 - Zelda OT,Goldeneye,Mariokart,Mario64, og Topgear rally.. 4.XB - Halo,Rallisport og Amped 5.GC - Zelda WindWaker,F-Zero og Metroid 6.X360 - Perfect Dark Zero(veldig Skuffa) og PGR Har faktisk alle enda hehe 6762883[/snapback] GameCube - Metroid Prime & Zelda: WW Dreamcast - Virtua Tennis 2 & Soul Calibur Xbox - Ninja Gaiden X360 - GRAW & Oblivion Snart: Wii - Zelda & Metroid Prime 3 PS3 - Heavenly Sword & Resistance Fall of Men Endret 31. august 2006 av espent Lenke til kommentar
perarmin Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Må få prøvd GRAW & Oblivion en dag Lenke til kommentar
Staal Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Fordi Commodore døde ut. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 NES - Mario og Mega Man SNES - Super Mario World og Street Fighter PS - Impulskjøp uten å vite så mye omkonsollen. XBOX - Samme som PS. GC - MGS: The Twin Snakes. X360 - Oblivion, Too Human og Mass Effect. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 C64 og Amiga. Ja da ikke konsoller, men kjøpte for å spille. SNES - Super Mario. Så kjøpte jeg Final Fantasy VI og dette har preget resten av mine konsollkjøp: PS1 - Final Fantasy PS2 - Final Fantasy PS3 - Final Fantasy (men kjøper ikke konsollen før spillet kommer ut). I tillegg så har jeg kjøpt disse håndholdte konsollene: Gameboy - Super Mario og fordi det var den eneste håndholdte konsollen jeg visste om. GBA - Metroid og Supermario PSP - Wipeout + mulitimedia + impulskjøp DS Lite - Super Mario, Mario Kart, Final Fantasy III (kommer snart, jippi) Kommer nok til å kjøpe Wii også pga Metroid og Super Mario, pluss mulighet for å spille mange gamle spill som jeg har gått glipp av på N64 og GC. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) PS1: Min første konsoll, spilte mye MGS N64: Mario 64 og Goldeneye PS2: Time Splitters da den kom, og MGS2 GC: MGS: Twin snakes, Mario Sunshine, SW: Rogue Squadron 2 Xbox: HALO 1 og 2, Tom Clancy spillene og Ninja Gaiden Xbox360: HALO3, GoW, Lost Planet, Mass Effect, CoD2(3), Splinter Cell: DA, GRAW og utrolig mange flere PSX, N64 og GC er nå lagt på hyllen, mens PS2 er solgt grunnet pengemangel Edit: Glemte handheld! DS: Artig konsept, og gode spill PSP: Kjekk som multimedia konsoll og gode spill! Endret 29. august 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nintendo: Duck Hunt og Mario Super Nintendo: Enda mer mario og så Mikke Mus spillet... Playstation 1: 100 vis av titler og ikke minst Final Fantasy Serien + Metal Gear Playstation 2: Mange spill og mest brukte konsoll! SOCOM serien! Xbox: Fikk den gratis så da ble den chippet og brukt til media center! ninja Gaiden må også nevnes! Xbox 360: Sugen på next-gen, men ble skuffet så nå bruker jeg den kun til PES 5 Lenke til kommentar
Survivor boy Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 PS1: Wipeout og Descent N64: Super Mario 64 og Goldeneye GC: Lugis Mansion og Resident Evil Remake PS2: Metal Gear Solid 2 og Grand Theft Auto 3 Xbox: Halo og Project Gotham Racing 2 Xbox 360: Project Gotham Racing 3 (Skuffelse) PSP: For Lumines og Burnout Legends Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg startet ganske sent med konsoller (fra '91-96 gikk det mest i PC). PlayStation: kjøpt høsten '96 for 1695kr inkl Decent på Akersmic. Mest et impuls kjøp og at prisen nå var blitt akseptabel. Hadde mest morro med Formula 1, Wipeout 2097, Destruction Derby 2, MGS, Micromachines, GTA og Gran Turismo. Xbox: Kjøpt høsten 2002. Hadde lyst på ny konsoll, men var lei PS2 etter et år i militæret hvor GTA3 og GT3 ble mye spilt på kaserna. Likte også at Xbox var nyere/kraftigere enn PS2 uten å koste mer (husker ikke helt prisen, men jeg tror konsollene hadde omtrent lik pris +/- 200kr). Spilte mye: PGR, Rallisport og Halo seriene. Forza og Morrowind har også blitt noen timer med. Xboxen ble senere moddet. Xbox360: Kjøpt våren 2006. Hadde enormt lyst til å spille Oblivion uten å sette alle innstillinger på minimum(har bare AMD XP2500 og ATI 9600XT). Har bare PGR3 og Oblivion, men regner med å kjøpe Dead Rising og kanskje Saints Row. Skal ha Foza 2 med ratt og Halo 3. DS: Kjøpt sommeren 2006. Hadde aldri hatt håndholdt får og DS fristet med mange gode spill. Spiller mest New Mario, Mario Kart, Phoenix Wright, Wario Ware og Brain Age. Skal skaffe noen Zelda GBA spill og det nye Zelda til DS når det kommer. Skal Kjøpe meg Wii: Er en del Gamecube spill jeg vil spille og noen av de spillene som kommer til Wii virker morsomme (Wario og Zelda). Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nes: Naboen hadde en med Ice Climbers, så Ice climbers måtte i hus. Snes: en kompis kjøpte en og fikk med Super Mario world. Ellers var jo lemmings, sim city, actraiser, street fighter 2, final figt og zelda en del grunner. Sega megadrive: Første Fifa international soccer, Sonic, Dune 2 (skuffendes i forhold til PC versjonen), theme park. Sega Dreamcast: Sega var sjefen. Shenmue, Crazy tazi, sonic, jet set radio, daytona, samba de amigo, sega bass fishing med fiskestang. PS2: Dvd-spilleren som jeg kunne kombinere med spilling var grunnen. Devil may cry må vel også nevnes. Xbox: Spilte Halo på Spaceworld. Fantastisk FPS på konsoll. Jeg klarte ikke å få spillet ut av hodet, og det er jo et veldig tydelig tegn på at jeg likte det jeg spilte. Før det har jeg ikke likt FPS i det hele tatt verken på konsoll eller pc. Gamecube: Impulskjøp. Monkey ball fristet. DS: Fikk den til bursdagen av dama rett etter lanseringen. Psp: fant en billig brukt japansk i avisen noen mnder før europeisk release. Bare måtte ha den. Xbox 360: Første next gen, Oblivion, Ghost recon, kommende halo og gears of war. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 PS1: MGS etter en demo av mgs så var jeg frelst og måtte bare kjøpe neg PS PS2: MGS, FF og sist men ikke minst Socom (socom er konge) Xbox: Kjøpte den pga Halo, men ble ganske skuffet over spillet ( hadde kanskje litt for høye forventninger) Xbox360: kjøpte mest for å forkorte ventetiden til PS3 Skal også kjøpe meg PS3 (17/11) pluss oppgradere PC`n når Crysis kommer Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det startet med PS1, som var et helt tilfeldig valg. Så byttet jeg til Nintendo 64 pga. jeg likte spillene bedre. Så kjøpte jeg Xbox1, men solgte den etter 1 måned pga. jeg likte bedre PC. Og idag så sitter jeg med Xbox 360 pga. det å spille på PC ble for dyrt, altså stadig hardware oppgradering. Og så valgte jeg X360 fordi da kan jeg kombinere den med Wii, Wii60 that is Og selvfølgelig spillene.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 1. Xbox - Halo 2. PS2 - GT4 og GTA:SA 3. X360 - Next-gen (Halo 3) Birger Lenke til kommentar
freke Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 For å spille stort sett. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Pre konsoll tiden: -ABC 80: Månlanda (svensk lander spill ) -Vic-20: Bonzo og Bewitched -C64: The way of the exploding fist, Impossible mission, Ghosts n' Goblins -Amiga 1000: Defender of the crown -Atari ST 1040: Defender of the crown og resten av cinemaware spillene -Amiga 500: Alle adventures av Sierra og Lucasarts Siden kom PC og konsoller inn i varmen: -Snes: Mario og Donkey Kong -Dreamcast: Ecco, Sonic, Shenmue, Resident Evil og sist men ikke minst Soul Calibur II -PS2: GTA serien, GT serien, Soul Calibur III, MGS serien, Prince of Persia, Dmc serien osv. -Xbox: Xbox mediacenter, masse med emulatorer til retro konsoller, samt å se hva denne Halo hypen var om (skuff). -PSP: GTA LCS, Ghosts n' Goblins, Riiiiiiidge Racer og selvfølgelig muligheten til å bl.a. bruke den som et trådløst mediasenter slik at man kan hente film og musikk trådløst fra server.. Dett var dett Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 PS: Fikk den til jul. Min aller første konsoll! Husker ikke hva jeg spilte engang PS2: Grunnet GTA3. Gamecube: Legend of Zelda: The Wind Waker Xbox360: Oblivion NDS: Metroid Prime: Hunters og Mario 64DS (et spill jeg kun fikk spilt hos kamerater på N64, digget det). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 NES: min søster kjøpte det SNES: fikk det til jul N64: fikk det til julen etter PS2: fikk det til og selgte den med engang for det var så piss! XBOX: solgte PS2'en så frista det å spille Halo så jeg kjøpte meg en XBOX GC: hadde noen penger overs å hadde hørt Metroid Prime skulle være bra å det var det! XBOX360: for kunne spille Halo2, PES5 og Halo 3 og PES6 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) 1. Nintendo 64 *Spilte Mario64 hos søskenbarnet mitt og ble HELT bergtatt.. Fikk boxen til jul noen måneder seinere med spillet lylat wars, og hele familien satt foran skjermen og spilte 2. GBA *Revlusjonerende pen grafikk. Kjøpte også for å kunne spille pokemon. 3. GC *For å spille kommende Zelda spill. Og at jeg har blitt forhekset med nintendofanboy magien 4. Nintendo DS *Vel, bare MÅTTE ha, så pen 3D grafikk Endret 29. august 2006 av aspic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå