Gå til innhold

Hvem lager de mest solide bærbare?

soyland

Anbefalte innlegg

vet om 3 merker som er veldig dårlige når det gjelder byggekvalitet. Fujitsu Siemens og 

Packard Bell og ECS Elitegroup

Faller fra hverandre og får feil veldig ofte etter det jeg ser.

6785471[/snapback]

Elitegroup er noe forbaska møkk ja! Har hatt min G556E i 2 år nå, og på den tiden har jeg hatt den inne for at den ikke lenger lader, et par av skruene i skjermen har løsnet/er borte og harddisken at gått fyken 2 ganger (sist gang etter bare 5 mnd, og takket for seg i løpet av natten, slik at backup var umulig å få til).

Jeg skal hvertfall aldri kjøpe noe slikt sammensatt møkk igjen :thumbdown:

EDIT: Og historien fortsetter; nå har touchpaden også sagt hadet. Fantastisk.

Men hva med Samsung? Noen som har erfaring med deres laptoper?

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet om 3 merker som er veldig dårlige når det gjelder byggekvalitet. Fujitsu Siemens og 

Packard Bell og ECS Elitegroup

Faller fra hverandre og får feil veldig ofte etter det jeg ser.

6785471[/snapback]

Fujitsu Siemens? Tror du blander...

FS går for å være kvalitet.

6791648[/snapback]

Nei blander ikke. har flere kamerater med PC-Er i Amilo Serien. 2 av dem har store sprekker nede ved festet til skjermen mens den 3 har spruket ramme rundt skjerm.

maskinene er forholdsvis nye 1-2år gamle.

6792658[/snapback]

Jeg har en Fujitsu Siemens m1421 - jeg kjøpte denne nettop pga. kvaliteten - den har vært gjennom tykt og tynt. Jeg kan holde den med en hånd uten at den lager noen rare lyder fra chassis, den har detta fra sofaen 2 ganger.

Lenke til kommentar
Hadde problemet med min Dell inspirion '00 mod, at den begynte å sprekke opp i hengslene, skjermdekselet mm , elendig kvalitet på plasten. (Maskinen falt faktisk fra hverandre rent fysisk, før prossesoren eller noe sånt, gikk duken etter 5 år :dribble: )

Er alle merker produsert i den samme elendige plasten eller er det noen forskjell?

6762863[/snapback]

Har en T40 som har gått i gulvet 2 ganger (fra skrivebords høyde) ingen problemer med maskinen untatt at poweret gikk. (TP landet på ledningen å kuttet denne) :w00t:

Lenke til kommentar

...

Vil anbefale Panasonic Toughbook hvis du ser etter en maskin som tåler mye

6762912[/snapback]

..

i samme gata: Itronix http://www.itronix.com/products/notebooks.asp

ellers kan jeg si at min dell500m, en plastikkmaskin med tilsynelatende dårlig beskyttet skjerm har reist rundt i verden og vært hardt behandlet i 3 år. Kun riper i plasten, hengslene var like strøkne som ved kjøp.

Dessverre takket den for seg en uke siden da lynet svidde hovedkortet og dell tilbød nytt hovedkort for 5000,-

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...