NoviKaNa Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) vet om 3 merker som er veldig dårlige når det gjelder byggekvalitet. Fujitsu Siemens og Packard Bell og ECS Elitegroup Faller fra hverandre og får feil veldig ofte etter det jeg ser. 6785471[/snapback] Elitegroup er noe forbaska møkk ja! Har hatt min G556E i 2 år nå, og på den tiden har jeg hatt den inne for at den ikke lenger lader, et par av skruene i skjermen har løsnet/er borte og harddisken at gått fyken 2 ganger (sist gang etter bare 5 mnd, og takket for seg i løpet av natten, slik at backup var umulig å få til). Jeg skal hvertfall aldri kjøpe noe slikt sammensatt møkk igjen EDIT: Og historien fortsetter; nå har touchpaden også sagt hadet. Fantastisk. Men hva med Samsung? Noen som har erfaring med deres laptoper? Endret 3. september 2006 av NoviKaNa Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 vet om 3 merker som er veldig dårlige når det gjelder byggekvalitet. Fujitsu Siemens og Packard Bell og ECS Elitegroup Faller fra hverandre og får feil veldig ofte etter det jeg ser. 6785471[/snapback] Fujitsu Siemens? Tror du blander... FS går for å være kvalitet. 6791648[/snapback] Nei blander ikke. har flere kamerater med PC-Er i Amilo Serien. 2 av dem har store sprekker nede ved festet til skjermen mens den 3 har spruket ramme rundt skjerm. maskinene er forholdsvis nye 1-2år gamle. 6792658[/snapback] Jeg har en Fujitsu Siemens m1421 - jeg kjøpte denne nettop pga. kvaliteten - den har vært gjennom tykt og tynt. Jeg kan holde den med en hånd uten at den lager noen rare lyder fra chassis, den har detta fra sofaen 2 ganger. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hadde problemet med min Dell inspirion '00 mod, at den begynte å sprekke opp i hengslene, skjermdekselet mm , elendig kvalitet på plasten. (Maskinen falt faktisk fra hverandre rent fysisk, før prossesoren eller noe sånt, gikk duken etter 5 år )Er alle merker produsert i den samme elendige plasten eller er det noen forskjell? 6762863[/snapback] Har en T40 som har gått i gulvet 2 ganger (fra skrivebords høyde) ingen problemer med maskinen untatt at poweret gikk. (TP landet på ledningen å kuttet denne) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) ... Vil anbefale Panasonic Toughbook hvis du ser etter en maskin som tåler mye 6762912[/snapback] .. i samme gata: Itronix http://www.itronix.com/products/notebooks.asp ellers kan jeg si at min dell500m, en plastikkmaskin med tilsynelatende dårlig beskyttet skjerm har reist rundt i verden og vært hardt behandlet i 3 år. Kun riper i plasten, hengslene var like strøkne som ved kjøp. Dessverre takket den for seg en uke siden da lynet svidde hovedkortet og dell tilbød nytt hovedkort for 5000,- Endret 3. september 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå