Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ..hops (kronglete start). Saint's Row er like rundt hjørnet og jeg er en av de som gjerne ser at spillet ligger klart i postkassa mi på lanseringsdatoen. Ved senere bestillinger er det også greit å vite om noen har svar på følgende spørsmål: Hvordan er erfaringene her inne med levering av forhåndsbestilte spill? Pleier dere å få de på lanseringsdatoen, eller sender mange av de ikke spillene ut før dagen det lanseres? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvorfor forhånsdbestille når du kan kjøpe det på dagen?! Slipper du alt stresset:) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Hvorfor forhånsdbestille når du kan kjøpe det på dagen?! Slipper du alt stresset:) 6763072[/snapback] Nå var det vel ikke det jeg spurte om? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Nå var det ikke spørsmålet ditt jeg svarte på heller da. Men beklager for at jeg prøver å gi deg tips! Won't happen again! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 De gangene jeg har forhåndsbestilt på nett, som forsåvidt er ganske sjelden, har jeg alltid fått spillet en eller to dager før lansering. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Nå var det ikke spørsmålet ditt jeg svarte på heller da. Men beklager for at jeg prøver å gi deg tips! Won't happen again! 6763119[/snapback] Vel, ditt "tips" er ikke til stor hjelp, tatt i betrakning at jeg ikke befinner meg i umiddelbar nærhet av noen butikk med et reelt utvalg av spill på lanseringsdatoen. Uansett skulle jeg gjerne visst svaret på spørsmålet. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 De gangene jeg har forhåndsbestilt på nett, som forsåvidt er ganske sjelden, har jeg alltid fått spillet en eller to dager før lansering. 6763147[/snapback] Se der, ja Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Har forhåndsbestilt to spill fra CDon.com (Halo 2 og Oblivion), og begge gangene har spillet kommet dagen etter lansering. Prøver igjen med Saint's Row nå, håper det går bedre denne gangen. Det har kanskje litt å si hvor du bor i landet, siden cdon er svenske. Ser for meg at det lkanskje kommer tidligere på sentrale steder på østlandet. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Har forhåndsbestilt to spill fra CDon.com (Halo 2 og Oblivion), og begge gangene har spillet kommet dagen etter lansering. Prøver igjen med Saint's Row nå, håper det går bedre denne gangen. Det har kanskje litt å si hvor du bor i landet, siden cdon er svenske. Ser for meg at det lkanskje kommer tidligere på sentrale steder på østlandet. 6763203[/snapback] Dagen etter lansering kan jeg leve med i dette tilfellet. Bor egentlig i Oslo, men er just nå langt inni tjukkeste Telemark. Takker for svar! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Visst noen andre skulle lure på det samme så har jeg fått bekreftet fra Platekompaniet at de sender spillet i morgen. Ikke spesielt billig, men da ble det noen nye filmer i tillegg Lenke til kommentar
perarmin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hvor i telemark er du da? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 hvor i telemark er du da? 6766002[/snapback] Hehe! Åmot i Vinje Kommune. "Et steinkast" fra Hardangervidda. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hvordan er erfaringene med gamezone? håper å få dead rising på dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå