OdinTheGod Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det finnes sikkert en masse guider på nett. Men. Med de lese og skriveproblemene jeg har. Er det lite jeg forstår av de fleste guidene. Er det her en eller annen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Jeg har en hjemmePC oppkobblet mot internett via en ADSL 2000/400 linje. På skolen har jeg en bærbar, jeg ønsker å bruke mot hjemmePCn min. For å fjernstyre den. Håper en kan lage meg en slik Guide for "idioter" til meg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Et problem du vil møte på er nok en brannmur som stopper de fleste portene utenom f.eks. port 80. Det er ikke lett å slippe igjennom med sånn programvare og gjør du det så visste hvertfall dataansvarlig der jeg gikk i fjor om slike ting ganske kjapt. Vet du noe om brannmuren skolen har? Får du surfa på det du vil osv? Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Et problem du vil møte på er nok en brannmur som stopper de fleste portene utenom f.eks. port 80.Det er ikke lett å slippe igjennom med sånn programvare og gjør du det så visste hvertfall dataansvarlig der jeg gikk i fjor om slike ting ganske kjapt. Vet du noe om brannmuren skolen har? Får du surfa på det du vil osv? 6762745[/snapback] Jeg vet ikke om noen begrensninger så langt. Jeg har brukt P2P programmer her uten problemer. Endret 29. august 2006 av OdinTheGod Lenke til kommentar
navyboy Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Det finnes sikkert en masse guider på nett. Men. Med de lese og skriveproblemene jeg har. Er det lite jeg forstår av de fleste guidene. Er det her en eller annen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det? Jeg har en hjemmePC oppkobblet mot internett via en ADSL 2000/400 linje. På skolen har jeg en bærbar, jeg ønsker å bruke mot hjemmePCn min. For å fjernstyre den. Håper en kan lage meg en slik Guide for "idioter" til meg? 6762734[/snapback] start->kjør->mstsc men mulig det er sperret i brannmur , ellers kan du bruke LogMEin, bruk gratisabbonementet, den er utrolig bra syns jeg. Du kan velge mellom å brukte ActiveX, java og html, activeX er den beste, men spørs om du har nok rettigheter på skolen. Uansett må du være på hjemmemaskinen din for å aktivisere om maskinen skal få lov til å bli fjernstyrt (gjelder rdp/mstsc) for logmein må du installere en klient på maskinen du skal fjernstyre. Endret 30. august 2006 av navyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå