HKRoed Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei! Jeg søker en bilstereo med mp3 spiller. Spilleren må være slik at jeg kan ta med f.eks ett minnekort til PC'n for og lagre musikken. Den må spille vanlige CD plater og ha radio. Noen som vet hvor dette selges? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Denne er vel omtrent det du leter etter. Men hvorfor skal du ha minnekort støtte? De fleste spillerne som har støtte for mp3 leser fra cdplater. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 26. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2002 Den var noe jeg tenkte på ja. :smile: Hvorfor jeg vil ha en som støtter minnekort er at da slipper jeg å ha bilen full av CD plater som blir ripete etc. Denne spilleren støtter jo CDRW også, så den var helt super. Litt dyr kanskje da. Kommer vel flere spillere med dette alternativet ettervert, og da synker vel prisen og..... SpritHansi Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Du får jo vanlige MP3 spillere (Som bruker MP3 CDèr) fra 2.5K og oppover Er alltid haugevis av reklame i Motorbørsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå