TheBlackSheep Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Noen som VET at denne filmen er fake? Jeg er ganske sikker på det pga at kortene plutselig blir bøyd under filmen. Card Trick Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 VET ikke, men ble imponert. så stilig ut det der. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kan virke litt drøy for å være ekte... men hvem vet Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hehehe, filmen er jo ikke fake? Korttriks kalles det, og mange som er flinke Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hva mener du med fake? Alle korttriks er på en eller annen måte fake, det er jo ikke faktisk slik at han tryller om kortene til å skifte farge etc. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 tenk og spille poker mot han da Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det eneste jeg tenker ihvertfall er at jeg ville gitt han MIN kortstokk, og stått og sett på selv. Det jeg tenkte med fake var om han hadde fått til det samme med disse kriteriene jeg nevnte oppfyllt. I tilfelle så er den ekte i mine øyne. =) Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Meget pent gjennomført. Han må være utrolig kjapp i fingrene. For å få 4 konger på slutten brukte han 2 konger 2 ganger? Dette må han jo ha gjort for å klare å ha spar 10 og hjerter 2 i tillegg. Uansett, meget bra Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Meget pent gjennomført. Han må være utrolig kjapp i fingrene. For å få 4 konger på slutten brukte han 2 konger 2 ganger? Dette må han jo ha gjort for å klare å ha spar 10 og hjerter 2 i tillegg. Uansett, meget bra 6763226[/snapback] Ja han brukte 2 konger 2 ganger. ruter kong og kløver kong. Utrolig bra det der Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Han har to konger, en hjertetoer og en 10'er spar hele tiden? Ja, han er rask.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Han har flere kort enn 4 ivertfall Men han er sjapp ^^ Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ekte det der ja kjenner en som kan akkurat dette der så hehe... genialt med korttriks!! skjønner ikke bære hvordan folk får det til Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 er ekte ja, bodde på rom med en som kunne masse slikt i millitæret, fikk vite hvordan de fleste funket, jeg kan enkelt forklare denne også, men nope, det bare ødelegger kort-kunsten... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Det er ekte kort triks ja. Han der greide one hand shuffle med utrolig fart. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Det er ekte kort triks ja.Han der greide one hand shuffle med utrolig fart. 6765172[/snapback] Jepp, det er ekte, et utrolig bra gjennomført triks. Kortene han har på handa er en hjerter 2, en spar 10, en ruter konge og en kløver konge. Bruker en teknikk kaløt double lift og one handed pass blant annet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Så jævli bra! Kjenner en som kan endel slike triks, er skremmende syns jeg. Han holdt 2 kort mellom hendene som jeg og en kompis visste hva var for noe helt til han dro frem igjen noe helt annet. Og NEI, han hadde ikke genser og gjemte ingen i en genserarm Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Her har vi en annen tulling som ødelegger hele trikset. Han kan det så vidt, så vi ser tydelig når han tar doublelifts. Det som er ekstra harry er at han sier akkurat det samme som fyren i den andre filmen. link Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Spill filmen i sakte film, så er det lett å se hva han egentlig gjør. Men uten tvil, det er et vanskelig kort triks å få til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå