TSP Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "An incomatible network driver was detected. Peer to peer is diabled" - er beskjeden jeg får når blizzard downloader starter... Jeg har et 3com gigabit lom (3c490) og jeg finner ikke noen nyere drivere enn de fra 2003 til dette, enhetsbhandling finner heller ikke noe. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Fannt en tråd på et annet forum med dette problemet her Det er ikke kommet en løsning enda, men fra min side ser det ut som en blizzard bug. Hva med å laste ned oppdateringen på en annen måte? Herifra f.eks Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 prøvd å åpne portene på routeren din for download av de ukentlige patchene? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Det med å åpne porter vet jeg ikke hvordan man gjør... Jeg fant faktisk det forumet selv, men som du sa hadde de ikke kommet med en brukbar løsning der og tenkte at jeg kunne starte en tråd selv. Nå er hvertfall en stor oppdatering lastet ned (hadde på PCn mens jeg var på skolen). Men jeg vil jo gjerne unngå samme problem i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå