EinarEriksen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Smarttelefonsalget i Europa går i snegletempo, og analytikerfirmaene mener at vanlige telefoner er gode nok for folk flest. Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ikke så rart at nokia dominerer symbian markedet er nesten bare de som har symbian tlf.Syns sjøl smartlf er bedre en vanlige men syns det er på tide at de putter in raskere cpu,syns symbian tlf er litt trege. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 jaha? http://www.amobil.no/artikkel/symbianos/sm...v_hyllene/28134 Salget av smarttelefoner ser endelig ut til å ha løsnet, og omsetningen har skutt til værs med 73 % det siste året. denne artikkelen: Samtidig har smarttelefonsalget økt usle 7 prosent i Europa. Det viser en fersk rapport fra analytikerfirmaet IDC. Merkelig at de kan være sååå uenige? Og i så fall bør vel dere gjerne kommentere det i artikkelen. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 Arehei: Det er ikke det at de er uenige i tallene. IDC definerer nemlig en smarttelefon som en telefon med PDA-funksjonalitet i rapporten. Det vil si at blant annet vanlige Series 60-telefoner ble utelukket, noe som har sin innvirkning på tallene Det er nevnt i artikkelen nå. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Arehei:Det er ikke det at de er uenige i tallene. IDC definerer nemlig en smarttelefon som en telefon med PDA-funksjonalitet i rapporten. Det vil si at blant annet vanlige Series 60-telefoner ble utelukket, noe som har sin innvirkning på tallene Det er nevnt i artikkelen nå. 6763055[/snapback] Det er vel ennå ikke nevnt at de ikke definerer Symbian som smartphone, bare en tilleggsopplysning om at Symbian vokser. Spør du meg må hele det siste avsnittet skrives om. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Arehei:Det er ikke det at de er uenige i tallene. IDC definerer nemlig en smarttelefon som en telefon med PDA-funksjonalitet i rapporten. Det vil si at blant annet vanlige Series 60-telefoner ble utelukket, noe som har sin innvirkning på tallene Det er nevnt i artikkelen nå. 6763055[/snapback] Unnskyld om jeg er vanskelig, men hva er igjen da PDA-funksjonalitet? Må den ha fullt tastatur, touchscreen? Fint at du skrev litt om og forresten: PDA-telefontelefonsalget i Europa går i snegletempo Lenke til kommentar
gotark Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Var det en ekte PDAtlf som det var bilde av i artikkelen, eller var det bare et illustrasjonsbilde? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hehe, det er ikke så rart at slike telefoner selger med sneglefart. hva skal en gjennomsnittlig normann med avansert mobil teknologi. Jeg klarer meg fint med k700i og det den kan gi meg. Noe mer enn den trenger man ikke hvis man ikke bruker det i jobbsammenheng. Og når prisene er så hinsides høye så er det snakk om at fok prioriterer, heller et stort hjemmekino/data enn masse ekstragreier på en telefon som du nesten aldri bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 ...hva skal en gjennomsnittlig normann med avansert mobil teknologi... Vel, jeg for min del er kjempehappy over muligheten til å benytte fullt qwert tastatur, inet over wifi, og officepakka, uten å drasse på en schwær bærbar i sekken ( eller sekk i det hele tatt, for den saks skyld). Greit å ha disse mulighetene på min Imate Jasjar, spare ryggen til en stakkars student Pensum, oppgaver og annen info rett i lomma. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 PDA-telefonen på bildet er bare et illustrasjonsbilde hentet fra et bildebibliotek. Håper du ikke har brukt tid og krefter på å finne ut hvor du kan få tak i den Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hadde jeg fått tak i den hadde jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 PDA-telefonen på bildet er bare et illustrasjonsbilde hentet fra et bildebibliotek. Håper du ikke har brukt tid og krefter på å finne ut hvor du kan få tak i den 6768816[/snapback] OK. Men kanskje en slik en hadde hjulpet på salgstallene Har ikke brukt veldig med krefter, dog i min søken fant jeg riktignok flere interessante PDAfoner. ASUS P525 og O2 atom Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ingen av de var i nærheten av telefonen på bildet. Men om du liker 02 atom kan kanskje denne friste?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg