Nexuz_ Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Har en kompis som har en Corolla GT 1.6L 85mod. han har lyst og gjøre noe med den! (motor, turbo 4x4 sys.) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect....18923&username= Det er ikke den på bilde, men en helt lik en! Gi meg tips/hint om hva han kan pakke inn og under corolla'en! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 4WD system går ikke siden Corolla den utgaven aldri har vært produsert med det, men en 4A-GZE kan han lure under der og trimme til godt over 200hk. Det går et eksemplar i Danmark med over 260hk under panseret, du kan også montere turbo på en 4A-GE motorn som er i den fra før men, da må den forsterkes. Men det kommer an på økonomien til kompisen din. Lenke til kommentar
AdrianPaulsen Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 hvis dette ikke er en GT Twin Cam så foreslår jeg at dere/han bytter til en GT Twin Cam motor. Disse motorene skal visst gå rimelig bra.. Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 This was a big waste of time! For det første så har det blit produsert corolla 85 gt med 4x4 sys. For det andre så kommer ikke gt motoren (4A-GE) uten twin cam! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Du kunne ikke tenkt deg å vise meg denne 4WD utgaven av Corolla GT? jeg tror du blir å finne det meget vanskelig siden AE82 karosseriet har aldri vært produsert med 4WD, enten er du feilinformert eller så har noen fortalt deg en stor skrøne. Det var første Corollaen som fikk 4WD da AE92 karosseriet kom i 1988 og da i kun stasjonsvognutgave. Endret 30. august 2006 av zandro Lenke til kommentar
Nexuz_ Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 var ikke slik jeg mente, kom ut litt feil! mått skjekke produkt basen på jobb for og være helt sikker, og det er ikke blit produsert corolla gt 85 med 4x4 fra fabrikk, men de har produsert 4WD upgrade kit til corolla. jobber trossalt på toyota og har snart gjort det i 1 år! men jeg er ikke noe xpert på toyota serlig corolla. får ikke akkurat inn så mange corolla av eldre modeller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 var ikke slik jeg mente, kom ut litt feil!mått skjekke produkt basen på jobb for og være helt sikker, og det er ikke blit produsert corolla gt 85 med 4x4 fra fabrikk, men de har produsert 4WD upgrade kit til corolla. jobber trossalt på toyota og har snart gjort det i 1 år! men jeg er ikke noe xpert på toyota serlig corolla. får ikke akkurat inn så mange corolla av eldre modeller. 6779956[/snapback] Er du sikker på at Toyota har produsert upgrade kit til Corolla? Snakka med svigerfatters istad, og han hadde aldri hørt om noe originalt upgrade kit til Corollaen iallefall. De eneste 4X¤ Corollaene han visste om var stasjonsvogna som zandro nevner og WRC Corolla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå