Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Housebloggen er grei nok den, sjekker den occasionally bare for å få med meg låter jeg har gått glipp av ellers. De er absolutt ikke kjappest nei, t.o.m beatport hvor jeg bruker mesteparten av tiden min i søken etter musikk er raskere enn de (skulle bare mangle?) :p

Lenke til kommentar

Hva er bra for deg da? Ingenting?

Folk liker forskjellige ting, så alle vil dermed ikke like alt.

Uansett, jeg skal ikke kommentere Housebloggen da jeg ikke har vert på den uansett.

Selv pleier jeg å bruke f.eks Last.FM til å finne ny musikk.

Kanskje ikke det nyeste, men bra musikk blir ikke dårlig en uke etter release.

Lenke til kommentar

Hva er bra for deg da? Ingenting?

Jeg sier ikke at housebloggen-gutta ikke gjør en bra jobb. Det gjør de. De gjør en knakanes bra jobb, men dessverre så slenges "SYK LÅT", "CROWDBANGER", "ÅRETS LÅT" osv. alt for lett rundt til låter som ikke har noe å gjøre i et okey set - imo.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Og da var sensation white billettene i boks :love:

Endret av WallStreet
Lenke til kommentar

Men altså, siden det postes deep, tech, progressive og house på siden der, fra produsenter i verdensklasse. Hvordan kan da 1/10 låter være bra?

Få en topp10 chart fra deg da, nå er jeg spent. Dine top10 akkurat nå?

Lenke til kommentar

Men altså, siden det postes deep, tech, progressive og house på siden der, fra produsenter i verdensklasse. Hvordan kan da 1/10 låter være bra?

Få en topp10 chart fra deg da, nå er jeg spent. Dine top10 akkurat nå?

Tja, kan vel ta noe av det jeg spiller for tida. I random order;

Starry Eyed (AN21 & Max Vangeli Remix)

Jean Elan - What It Takes (Original Mix)

Alex Armes - No Reasons (Christian Vila, Jordi Sanchez mix - Laidback Luke edit)

Jovicii - Don't Hold Back (dahlbäck, avicii original mix)

Zoe Badwi - Freefallin' (TV Rock & Nordean Remix)

Benny Benassi feat. Kelis & APL & Jean-Baptiste - Spaceship (EDX Remix)

Kannamix - Touch Your Body (HotShot Remix)

Temper Traps - Sweet Disposition (Axwell, Dirty South Remix)

Bob Sinclair - New New New (Avicii Remix)

Open Your Message (Blinders Mashup)

Dimitri Vegas, Like Mike & Dada Life Feat. Tara McDonald - Tomorrow (Give In To The Night) (Original Mix)

Yenson - My Feeling (Deniz Koyu)

Osv. osv. osv. nesten alt av deniz koyu, an21, er glad i dahlbäck, felguk, albin myers osv.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Veldig kommers liste ser jeg, hadde ventet meg det motsatte. Glad i alt fra AN21? Det du kanskje ikke vet er at remixer gjort "av" AN21 og Max Vangeli er 95% sistnevnte. AN21 er en sinnsykt lat produsent. Famed because of his big brother.. :p

Og akkurat det er det ikke vits å diskutere på engang, kjenner Antoine. Har kjent han et par år nå.

Endret av monca
Lenke til kommentar

Du kommer til å digge den nye releasen av Nothing But Love (Part 2).

Den ene versjonen er nokså lik Classic Mixen, bare litt annerledes, med de fulle vokalene av Errol Reid, som er helt fantastiske. Extended av den som ble spilt på Pete Tong for en stund siden. Veldig hardtslående.

Også er det WMC 2010 mixen i en "rework" i samarbeid med Daddys Groove. Vel, egentlig er den nesten dønn lik. Bare ørsmå justeringer. (Altså den som var i youtube teaseren alle ville ha...) Begge to er helt konge. Slippes på mandag :)

Endret av monca
Lenke til kommentar

Veldig kommers liste ser jeg, hadde ventet meg det motsatte. Glad i alt fra AN21? Det du kanskje ikke vet er at remixer gjort "av" AN21 og Max Vangeli er 95% sistnevnte. AN21 er en sinnsykt lat produsent. Famed because of his big brother.. :p

Og akkurat det er det ikke vits å diskutere på engang, kjenner Antoine. Har kjent han et par år nå.

Har venta på wmc-releasen egentlig helt siden wmc, synes remoden og classic ikke er noe mer enn helt okey, selv om førstnevnte er hakket bedre. WMCen derimot blir bra.

Kommers eller kommers, har sikkert noen hundre gjennomhøringer av nye låter hver eneste uke og det er selvsagt mange av de samme som leverer nesten hver gang, og iom at du spurte om 10 stk. så fikk du det. Hvis målet er å være ikke-kommers så kan man jo alltids nevne ting fra carl craig, danny howells, jamie matrix, moguai, jackmate osv. osv. osv.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Ok, min liste, (litt vanskelig å velge men :p):

- Basement Jaxx

- Armand Van Helden

- Daft Punk

- Justice

- MSTRKRFT

EDIT: lager Stevie Wonder house da? skal ikke nekte for det ettersom jeg ikke har hørt på han.

PS: disse listene er for å finne ny musikk for meg, er ikke typen som liker å drasse ned masse enkelt tracks når jeg kan ta ned album stappet med kvalitet.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...