hansol123 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 fy fan for en bra sjanger house blir nok det som blir hørt på fremover ja like spes disse: DJ Splash - This Is My Life Supermode - Tell Me Why (Axwell & Steve Angello Remix) Moby - Raining Again (Steve Angello Remix) Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg syns kvaliteten på housen som kommer ut nå fortiden er i fritt fall men der er noke forsatt endel gobiter men vansklig å filtere ut mellom alt skvipet. har nesten gitt opp heile konsepte minimal techno og idm e saker. tenkte jeg kunne neven noken so ikke har vert nevnt men som for meg i det minste er klassikere cleptomaniacs - all i do clubbworxx - let it shine bob sinclair - kiss my eyes (original og antonie clamaran remix) bob sinclair - My Only Love (E Morillo, H Romero and J Nunez mix) Robbie rivera - bang robbie rivera - funk-a-tron robbie rivera - sex DJ sneak - Fix my sink (basement jaxx remix) heilt RÅ ! Dr Kutcho - Belmondo Rulez 2.0 Alan braxe - intro Tom Novy - your body (andy van remix) Dave kurtis - from rio to Nouveau Dave kurits - revised lazy dog - how deep (stonebridge dub) Fuel - Do for love (club mix) Tim deluxe - less talk more action Those norwegians - 39-38-39 Those norwegian - Dom B.sensi basement jaxx - red alert armand van helden - hear my name armand van helden - Feel it (richard f reworked) alan braxe - rubicon startdust - music sounds better with you alt av fatboy slim (selv om det heter Big beat så er det ganske nertliggende til house. i alle fall mye av det) kunne sikkert hold på i hele dag men nok no Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix) Grisefeit Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Endel oldschool i playlisten nå: Daft Punk - Put your hands up in the air Kalwi & Remi - Explosion Shuffle Inc - Remember Chicago (Lexicon Avenue House Mix) Deux - sun rising up (main vocal mix) Junior Jack - Stupidisco (Hott 22 Main Vocal Mix) Og selfølgelig en god del gammel Prodigy, faen så bra. Faris: Fet sang, men beaten er litt oppbrukt, tror jeg har hørt den i 10 andre sanger. Btw: Litt house og dance Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves Vox) FET! Endret 26. november 2006 av Camron Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Endel oldschool i playlisten nå: Daft Punk - Put your hands up in the air Kalwi & Remi - Explosion Shuffle Inc - Remember Chicago (Lexicon Avenue House Mix) Deux - sun rising up (main vocal mix) Junior Jack - Stupidisco (Hott 22 Main Vocal Mix) Og selfølgelig en god del gammel Prodigy, faen så bra. Faris: Fet sang, men beaten er litt oppbrukt, tror jeg har hørt den i 10 andre sanger. Btw: Litt house og dance Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves Vox) FET! 7361965[/snapback] Daft Punk - Put your hands up in the air <- ?? Daft Punk har ikke laget den sangen, det var Fedde Le Grand som laget den sangen, altså: Fedde Le Grand - Put Your Hands Up In The Air Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Finnes det ingen andre versjoner av den? Danzel har forsåvidt også en. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Tror jeg vi blander to forskjellige sanger her. Fedde har låten "Put Your Hands Up For Detroit", mens Danzel og Daft Punk har det samme sampelet, i låten(e) "Put Your Hands Up In The Air". Men var vel Daft Punk som var ute først? Endret 26. november 2006 av Faris Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvem bryr seg? Det er alt god musikk. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Njaa.. syns ikke den Danzel låta er no særlig Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nei, jeg vet, Daft Punk versjonen er sååå mye bedre! Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Her er ei stooor samling av deilig progressive house! Klikk her for å chille... Way Out West Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Oops...sorry.... ^_^ Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 genail tråd Hed Kandi - Last night a DJ jævlig bra sang Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 genail tråd Hed Kandi - Last night a DJ jævlig bra sang 7380411[/snapback] Er vel Seamus Haji som har den låta. Og Hed Kandi er labelen. Fet cover Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 vetta faen jeg kul sang annyway Lenke til kommentar
Faris Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Det er veldig sant Robbie Rivera - Sex (Stan Larsson remix) Pryda - Frankfurt (Original mix) DJ Rooster & Sammy Peralta - I Like It Dirty The Young Punx- Rockall Houseshaker - Future Theme (Tube & Berger remix) Junior Jack - See You Dancin´ Dj Fist - Stand By Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er veldig sant Robbie Rivera - Sex (Stan Larsson remix) Pryda - Frankfurt (Original mix) DJ Rooster & Sammy Peralta - I Like It Dirty The Young Punx- Rockall Houseshaker - Future Theme (Tube & Berger remix) Junior Jack - See You Dancin´ Dj Fist - Stand By 7384788[/snapback] Junior Jack - See You Dancin´ <- Nice ^_^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 kelis feat. too hort bossy (braxe and falke remix) min fav for tiden| Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 kelis feat. too hort bossy (braxe and falke remix) min fav for tiden| 7387434[/snapback] Synes den er blitt vel gammel nå, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå