Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Så Axwell live i Stavanger i helgen, sykt! Steming, lyd og lys var helt genialt bra, selv om det nesten var tomt med folk på slutten. Ingen som vet om det er mulig å få tak i sammenhengende mix av liveshowet hans? Regner med at han har kjørt mye av det samme gjennom hele turneen. På et punkt blander han inn Red Hot Chili Peppers' "Scar Tissue", noen som har vært borti en slik remix?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så Axwell live i Stavanger i helgen, sykt! Steming, lyd og lys var helt genialt bra, selv om det nesten var tomt med folk på slutten. Ingen som vet om det er mulig å få tak i sammenhengende mix av liveshowet hans? Regner med at han har kjørt mye av det samme gjennom hele turneen. På et punkt blander han inn Red Hot Chili Peppers' "Scar Tissue", noen som har vært borti en slik remix?

Du kan jo sjekke ut Swedish House Mafia sitt forum. Det uoffisielle. Der legger de ut mange livesets og tracklister til ulike konserter.

Lenke til kommentar

Får flashbacks til helgen på Tryvann...gikk ett par runder der også :p

Kan forøvrig sterkt anbefale Dinka, selv om jeg sikkert har gjort det 10 ganger før i tråden. Fantastisk musikk!

Endret av Hvorre™
Lenke til kommentar

Skulle så sinnsykt ønske jeg var på den konserten...men Tryvann var the place to be for min del...du er russ, right?

Jeg er russ ja. Stavanger var rått. I tillegg til Axwell er liksom Tiesto og Benassi ganske greit også:) Uansett, Tryvann i går. Var du der? Så du East Clubbers? Syk stemning når de spilte busslåta vår, hør den her:

Du kan jo sjekke ut Swedish House Mafia sitt forum. Det uoffisielle. Der legger de ut mange livesets og tracklister til ulike konserter.

Takk for tipset, fant det jeg var ute etter:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...