Faris Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Fytte grriisen det Sven Väth settet tar av! Men ser ut som det er vanskelig å finne tracklisten.. MÅ vite hva de første låtene heter jeg også Litt mer electro/minimal/tech house: Dada Life- Big Time Cirez D- Mouseville Theme (Eric Prydz ja) Cirez D- Hoodpecker Cirez D- Knockout (John Dahlback at Huggeland 2006 remix) Cirez D- Knockout Erick E- The Beat Is Rockin' (Fedde Le Grand remix) Oxia- Change Works Rex The Dog- Sequencer Infekto - Miami Treble (Denne er HEEIT) Yoshimoto- Du What U Du (Trentemoller remix) Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Pluss at i den tråden ønskes kommersielle houselåter. Og det er ikke house egentlig.. pop kalles det 7201760[/snapback] du soppen, det står house og dance i emnetittelen da! dessuten er kommersiell house fortsatt house. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Tja.. er jo mye house som blir kalt det i offentligheta, men som egentlig bare er houseinspirert pop. Men nok om det! Få inn mer goood musikk her:) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er sykt bra asso,,, lættis bra posting..Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez remix) er verdens feteste sang, har vært yndlings sangen min i sånn 6 mnd ellr no nå,, går ikke lei. Vet noen hva de 3 første sangene i dette settet til Sven Väth heter?? http://www.nature-one.de/2273.0.html (den andre er viktigst) Var på nature-one i sommer og jeg finner sørenmeg ikke ut hva denne sangen heter! Han karen spiller helt crazy house. (si ifra hvis ikke linken funker eller no!) ------------------------------------------------ Noen som jeg går og nynner på om dagen (litt electro house). Outwork - Elektro feat. Mr. Gee (The Cube Guys Delano Remix) Justin Timberlake - SexyBack (Tom Novy's Ibiza Dub) Roman Flügel - Geht's noch Linus Loves - Night Music (Tocadisco Remix) Ricky Rivaro - The Beat Inside (Till West & DJ Delicious Remix) Ame - Rej (SYK!) 7202679[/snapback] Jeg har sang nr 2 på pcen, men husker ikke hva den heter. Skal foreta et dykk i arkivet å se om jeg ikke får hosta den opp Track #1 og 3 har jeg desverre ingen anelse om hva er Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Få opp #2 her nå!! Daft Punk Essential Mix 12-28-2001 Live on Radio 1. Dritrå! http://www.megaupload.com/fr/?d=AA283TRH Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Den heter så mye som: Gabriel Anada - Ihre Personliche Glucksmelodie (Original Mix) Noe sier meg at den er tysk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lab4 - Live @ Tony de Vit Memorial 28-07-01 Hørte den der var bra, noen som vet hvor den kan fås tak i? Lenke til kommentar
W Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Peer 2 Peer - Anti Piracy (original instrumental) Peer 2 Peer - Anti Piracy (original mix) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle ønske jeg kunne! Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle ønske jeg kunne! 7247365[/snapback] er vel 20 års grense der? ÆSJ..... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ... Og Erik Prydz kommer jo til Rockefeller 26 des. Les mer her! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hva er prisen på axwell, har lyst til å dra på den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 prisen til rockefeller syns jeg var noe stiv egentlig, men imo er det verdt hver krone. mannen er rett og slett genial... Døra: 375,- Presale: 275,- HEAT ..::Eric Prydz - Rockefeller::.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Shapeshifters feat. Chic - Sensitivity (Nocturnal Remix) (!) Shapeshifters feat. Chic - Sensitivity (Pete Heller's Phela remix) For dere som synes orginalen er kjip, like me, bør sjekke ut disse remixene! Konge! PS: Kjøpte på svartplast idag Endret 11. november 2006 av E-wok Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Blaze feat. Barbara Tucker - Most Precious Love (Freemasons "Proper" Club Mix) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) SPAM SPAM SPAM!! Tiefschwarz - Ghosttrack Elskbar deep/funky House EDIT: Noen funnet noe om den Sven Väth tracklisten? Endret 17. november 2006 av E-wok Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Robbie Rivera - The Shout omghot! Marco V Remixen er også sjukt fet, men den har jo ikke noe i en house tråd å gjøre Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hed Kandi Classics- Ute 20/11/06 CD 1 Roger Sanchez - Another Chance Hardsoul Feat. Ron Carroll - Back Together (Copyright Re-Edit) Moloko - Sing It Back (Boris Dlugosch Mix) MAW Presents India - To Be In Love (MAW ’99 Mix) Peyton - A Higher Place (Eric Kupper’s Gospel Degree Vocal Mix) Sandy B - Make The World Go Round (Deep Dish Radio Edit) Robin S - Show Me Love (StoneBridge Remix) The Goodfellas - Soul Heaven (Bini & Martini Ocean Mix) Shapeshifters - Lola's Theme (Main Mix) StoneBridge Feat. Therese - Put 'Em High (JJ’s Club Mix) Danny Howells & Dick Trevor Feat. Erire - Dusk Till Dawn (Shapeshifters Remix) MAW - Backfired (Joey Negro Club Mix) Milk & Sugar Feat. Lizzy Pattinson - Let The Sun Shine (Terrace Club Mix) Junior Jack - E Samba Jason Hates Jazz - Pray For Love (DJ Chus & David Penn Vocal Mix) Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit (Soul Central Loves Detroit Remix) Layo & Bushwacka! - Love Story Vs Finally (Bushwacka! Bootleg Version) CD2 Bob Sinclar & Cutee B Feat. Dollarman & Big Ali & Makedah - Rock This Party (Everybody Dance Now) Tom Novy Feat. Michael Marshall - Your Body (Andy Van Remix) Martin Solveig - Everybody (Original Mix) Ministers De-La-Funk Feat. Jocelyn Brown - Believe (Ministers Club Mix) Stardust - Music Sounds Better With You Joey Negro Feat. Taka Boom - Must Be The Music (Club Mix) Aaron Smith Feat. Luvli - Dancin’ (JJ Flores & Steve Smooth Remix) The Lovemakers - This Feeling Freemasons - Love On My Mind (Back to Philly Mix) Dirty Old Ann - Turn Me On Soulsearcher - Feelin’ Love (Ian Carey Main Mix) DJ Disciple Feat. Suzy - Yes (Ian Carey Remix) Blaze Feat. Barbara Tucker - Most Precious Love (Ian Carey Remix) Joey Negro - Make A Move On Me Freemasons Feat. Amanda Wilson - Watchin’ Steve Mac Vs Mosquito Feat. Steve Smith - Lovin’ You More (That Big Track) CD 3 Mason - Exceeder Eric Prydz & Steve Angello - Woz Not Woz (Club Mix) David Guetta Vs The Egg - Love Don’t Let Me Go (Walking Away) Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Vocal Mix) Dennis Christopher Vs Tony Cha Cha - (Do I Look Like A) Slut Shiny Grey - Why (Rob Wilder & Wes Clarke Twisted Disco Remix) Philippe B Vs Todd Terry - Can You Feel It? (Can You Party) Soul Central Feat. Kathy Brown - Strings of Life (Stronger On My Own) (Mark Knight & MTV Remix) Gat Décor - Passion (Naked Mix) Duke - So In Love With You (Full Intention Mix) Oh yeah Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kan i dag anbefale: Pete Heller - Simpler Matt Hughes - Stir It Up Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Litt house og dance Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves Vox) Beyonce feat. Jay-Z -Deja Vu (Freemasons Remix) Pakito - Moving On Stereo (Insideradio edit) Space Cowboys - I Know Girls Like (The Young Punx Vocal Mix) Freddie Mercury - Living On My Own (The Egg Remix) Moby - New York New York (Tocadisco Remix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå