Nostalgisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvilken type house er det folk liker i Norge? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Hvilken type house er det folk liker i Norge? Det er vel electro house som er mest populært, type Klaas, David Guetta, Fedde Le Grand osv. Jeg for min del er veldig fan av progressive- og techhouse type Koen Groeneveld, Mark Knight, Dubfire, Abel Ramos og Dimitry Vegas & Like Mike. Eksempler: The Groove Foundation - That Feeling (Abel Ramos Madrid With Love Mix) Dustin Zahn - Stranger (To Stability) (Len Faki Podium Mix) Sidney Samson & Tony Cha Cha - Emporium (Original Mix) Charles Gudagafva - Adam (David West Remix) Endret 19. september 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hvilken type house er det folk liker i Norge? Mye forskjellig. Deadmau5 Hele Swedish House mafia gjengen. Kaskade Erick Morillo Calvin Harris Roger Sanchez Robbie Rivera Michael Mind Bob Sinclair Noen jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) :::: INNLEGGET FJERNET :::: Endret 20. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Trenger hjelp med å finne en track her.. Ignorer intervjuet, hva heter tracken som spiller i bakgrunnen? 10 poeng til han som finner den. Hmmmm?... Det er ikke godt å høre hva som spilles i bakgrunnen av dette intervjuet. Bassen forstyrrer en god del den også, men det er i allefall en kvinnelig vokalist. Denne låten blir fra min side nær håpløs å spore opp. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen av artistene jeg synes er greie, men kanskje ikke noe som faller i smak hos dere? Faller absolutt i smak hos undertegnede, dog er (mesteparten av) dette progressive trance Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 OK. Beklager dette. Litt flytende grenser rundt noe av trance og house musikken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvilken type house er det folk liker i Norge? Er mest glad i mer soulful og funky house, eksempler: dimitri from paris, stonebridge, full intention. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Trenger hjelp med å finne en track her.. Ignorer intervjuet, hva heter tracken som spiller i bakgrunnen? 10 poeng til han som finner den. Se filmen hos Youtube Never mind, jeg fant jeg fant. La Roux - In For The Kill (Skream Remix) Du burde sjekke ut denne også: Wolfgang Gartner & Francis Preve vs. La Roux - Yin For The Kill (Dave Spoon Bootleg) TUNE Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jævelig konge! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Xaw84roLOUQ Låtnavnet på denne låta, litt roligere house enn det fleste her hører på men jeg tar sjansen. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 http://open.spotify.com/track/3YOttJkcBd4AKBlx1C0bcZ Skikkelig Godlåt. Elsk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Xaw84roLOUQLåtnavnet på denne låta, litt roligere house enn det fleste her hører på men jeg tar sjansen. This video is private. Så får ikke hørt sangen :/ Endret 24. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faen, så Angello, Ingrosso og Mark Knight forrige lørdag. Noe av det sjukeste jeg har vært på! Rått var det. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faen, så Angello, Ingrosso og Mark Knight forrige lørdag. Noe av det sjukeste jeg har vært på! Rått var det. Nice! Hvor så du de ? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Warehouse Project i Manchester! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Warehouse Project i Manchester! Tjun! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 you guys, eg får aldri nok av Calvin Harris sin Im not alone (/deadmau5 remixen), er det nokon som kan anbefale ein liknande track? wait... ein, ei, eller eit track? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Herregud, skiva "In other Words" av Ian Pooley er heilt rå! Sjekk ut learn, heat, what ive got og its you. House på sitt beste. Ligg på spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå