-Léon- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fantastisk sang Zeüs Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hørte den når den kom ut, og digger den fortsatt Liker ikke den der mellomsekvensen som går sakte innimellom, men ellers er det en feit sang Litt i samme gård som Day n' nite Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Kom over et album med utrolig fet musikk på. Heter 'VA - 100 Percent Trance og VA The Ultimate Trance. Vet det er trance men følte jeg måtte dele sangen ;P Endret 8. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 trance... Vi har en trancetråd og! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Allrighty, skal bevege meg over dit da ^^ Takk. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Ser for meg at denne kan bli spilt en del! Skaperen er mannen bak Guru Josh Project Endret 9. september 2009 av Dalh Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Søppel! Indeed. Der er bare 1 guru josh og det er Paul Walden. Han som laget infinity i 1989. oleboo aka plateprater ole Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Der er bare 1 guru josh og det er Paul Walden. Han som laget infinity i 1989. Den har jeg vinylen av! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) du henger her også ja ehs5, hehe! Likte forresten sangen Hehe, egentlig veldig lite, men titter innom nå og da. Litt som house-lyttingen min, blir litt innimellom, mye kult, mye dansbart, men stort sett går det i andre sjangre. --- Poster noe som en kompis av meg har lagd, offisiell remix av Standing Tall: HotShot feat. Anders Johansson - Standing Tall Endret 11. september 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hotshot kan ta seg en bolle! Musikken hans er i mine øyne kun kommers dritt. Den Standing Tall remixen er jo relativt gammel nå. Blir jo aldri released heller... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Slapp av gutt. Remixen er da ikke så gammel, og tror han har hatt noe problemer med diverse plateselskaper. Han sier forsåvidt selv at han lager mye kommerse greier, men jeg har hørt litt forskjellig hardcore bassy greier han har på lager, og der har du ikke mye kommersielt i bildet. Uansett er det sånn at noen må lage kommersiell musikk, grunnen til at det er kommersielt er at folk hører på det, og det betyr at folk liker det. ---- Denne sangen må jo bare nevnes i en housetråd, karen må ha et helvetes kokainrus når han lager det her, helt brutalt : Wolfgang Gartner - Wolfgang's 5th Symphony Se filmen hos Youtube Endret 13. september 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Jaalla Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=cDWjmq2t8Ok http://www.youtube.com/watch?v=qvTkf06LUz4 Her er noen nye relativt bra sanger. God stemning!! Endret 15. september 2009 av Jaalla Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Denne sangen må jo bare nevnes i en housetråd, karen må ha et helvetes kokainrus når han lager det her, helt brutalt : Wolfgang Gartner - Wolfgang's 5th Symphony Se filmen hos Youtube å helgoland, den var herleg! har du meir liknande? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 å helgoland, den var herleg! har du meir liknande?Sure do. Av samma karen: Wolfgang Gartner - Fire Power Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Søppel! Haha for noe rubbish! Fekk litt Basshunter deja vu når eg hørte den søpla der. Forresten, sjekk ut Deadmau5 med låta faxing berling (chris lake remix) LINK Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Anbefaler alle som liker electro house, spesielt i gaten à la Wolfgang Gartner etc, å høre på The Digitalist sitt radioprogram, Disco Destruction. Hver fredag klokken 20.00 på DI.fm sin Electro House-kanal, selvfølgelig. 2 timer (offisiell tid, men han spiller alltid overtid ) med skitne beats og god stemning. Kan også laste ned tidligere episoder på siden hans. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Synes det ble en del mindre gode sanger på denne siden Prøver å trekke opp igjen med denne Bob Sinclar - Champs Elysees Theme (Jamie Lewis Remix) 2007 Edit. Kan vell slenge med denne her og: Finfin SHM sak. Endret 19. september 2009 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå