Stavmikser Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fallen Angels- City Life 7130926[/snapback] hehe, min favoritt! forresten: Rachel Stevens - Breathe In Breathe Out (Double Talk Remix) Madonna - Love Profusion (Ralphi Rosario House Mix) Magnolia - It's All In Vain (Original Mix) cut copy - saturdays Housetrap vs Dave Kane - Freak Raw Shape - Instant Groove Soul Central - Need You Now (Sergio Flores Mix) Basement Jaxx - Everybody (Den nye cden deres herjer!) Yug feat. Ava K - You Don't Really Love Me Salif Keita - Madan (Exotic Disco Edit) Spiritcatcher - RelaxRhythm4Ever Manijama feat. Mukupa & Lil' T - No, No, No (Jask Thaisoul Mix) Dubtribe Sound System - Do It Now Everything But The Girl vs Soul Vision - Tracey In My Room Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Basement Jaxx - Everybody (Den nye cden deres herjer!) Digger den låta der..! MÅ skaffe meg Crazy Inch Radio snart.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Får quote meg selv fra feil tråd da Har hørt mye på Danzel vs Dj F.R.A.N.K. - My arms keep missing you Lucas Prata - And she said... Milk Inc - Run Meck - Thunder in my heart Hva synes dere om disse? 7138282[/snapback] Endret 24. oktober 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Philippe B vs Todd Terry - Can You Feel It Muttonheads - I'll Be There <- Helsikes fet! Digger vokalen Noen chill: Physics - Viva L'Amore Ron Carroll - Song of Slavery (Roland Clark - Resist Accapella) Endret 24. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har skaffet meg Hed Kandi - Twisted Disco 03.06 nå. Utrolig mye bra på det albumet ass! Har i det siste bestemt meg for å kjøpe mer CD'er og LP'er. Noen som vet om hvor de selger billig og har et bra utvalg? Vet ikke hvordan cdon.no er på pris jeg? Noen som vet hvor de selger vinyl? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Tribal Trax og Rock n Rolls, begge ved Youngstorget har en del vinyl:) Ellers kan du jo sjekke ut www.juno.co.uk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Filter har også en god del bra vinyl, hvis du er heldig finner du ofte noen klassikere. Ligger i Skippergata 33, ved siden av Sole Service. Liker best Tribal Trax jeg da! Edit: Snakker om i Oslo Endret 25. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Må vi få no liv her igjen a! Ekke lenge til helgen nå Freeloaders - So much love to give Dave Mcullen - Bitch (Vorsesang nr.1) Eric Prydz & Tony Senghore - Peace (Sebastian Ingrosso Remix) Carl Cox - Human Traffic Inner City - Good Life DJ Antoine Vs Mad Mark - Disco Inferno Erick Morillo ft. Audio Bullys - Sunshine Jerry Ropero And Denis The Menace - Coracao (Axwell Mix) The Prodigy - Out Of Space (Audio Bullys Remix) Moby - Go (best remix) Sven Vath - Face it (Ian Pooley mix) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så mye deilig musikk Jeg sverger fortsatt til di.fm, det er utveien når det er tørke på nye sanger. Lenke til kommentar
Chrissl Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dere burde høre My house Mount Mantre, fransk house! anbefales på sitt beste! hmm.. er det noen som har noe bra artiser/titler inennfor fransk house? har dere hørt om fantazia foresten ? genialt album! hed kandi er et must!!!<3 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Moby - Go (best remix) 7152308[/snapback] Best? Hmm, han må jeg sjekke ut Jeg sverger fortsatt til di.fm, det er utveien når det er tørke på nye sanger. 7152318[/snapback] Og Pandora hvis du er på utskikk etter nye sanger Jeg har ihverfall funnet en del ny bra musikk via Pandora. EDIT: NP: Freemasons - Love On My Mind Endret 27. oktober 2006 av E-wok Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Haji & Emanuel - Take Me Away dallas superstars - i feel loved (filterheadz remix) Basic Element - I'll Never Let You Know Bodyrox - Yeah Yeah MYNC Project Feat Abigail Bailey - Something On Your Mind Rockwell - Somebody's Watchin Me Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 basement jaxx - on the train Den syns nå iallefall jeg er ganske tøff Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Lørdagsplaylisten!! Fonzerelli - Moonlight Party Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit (Får aldri nok av denne!!) Ian Carey & Mochico Ft. Miss Bunty - Say What You Want Phunk-A-Delic - Rockin' (HOT) Outwork Ft. Mr. Gee - Elektro Muttonheads - I'll Be There (Original Mix) Freeloaders - So much love to give Jack n Daniels and Laura Vane - Make It Loud Magnolia - It's All In Vain (Steve Angello Remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Coldplay - Talk (thin white duke remix) Lenke til kommentar
Erik! Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Søkte litt gjennom de gamle trådene jeg var på, og dere som er her mest og peiling, går denne under samme sjanger som foreslåes her? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=500407&st=40 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja. Bortsett fra at her har vi dance også. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Pluss at i den tråden ønskes kommersielle houselåter. Og det er ikke house egentlig.. pop kalles det Lenke til kommentar
smagger Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette er sykt bra asso,,, lættis bra posting.. Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez remix) er verdens feteste sang, har vært yndlings sangen min i sånn 6 mnd ellr no nå,, går ikke lei. Vet noen hva de 3 første sangene i dette settet til Sven Väth heter???? http://www.nature-one.de/2273.0.html (den andre er viktigst) Var på nature-one i sommer og jeg finner sørenmeg ikke ut hva denne sangen heter! Han karen spiller helt crazy house. (si ifra hvis ikke linken funker eller no!) ------------------------------------------------ Noen som jeg går og nynner på om dagen (litt electro house). Outwork - Elektro feat. Mr. Gee (The Cube Guys Delano Remix) Justin Timberlake - SexyBack (Tom Novy's Ibiza Dub) Roman Flügel - Geht's noch Linus Loves - Night Music (Tocadisco Remix) Ricky Rivaro - The Beat Inside (Till West & DJ Delicious Remix) Ame - Rej (SYK!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå