ilpostino Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 jeg har slettet en link til The piratebay. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Hørte denne på Kandi Summer 09. Traff meg med en gang. Hva synes dere? Er forresten i HD om dere besøker den på Youtube istedet. Endret 19. juni 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Deadmau5 vs House of pain - Jump around http://www.youtube.com/watch?v=qQdvgJF_lIU *mine innlegg* Endret 21. juni 2009 av rln Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) @Bjørshol: Vil ikke si at "ricki lee - wiggle it" hører innenfor House - kategorien, selv om den har et par av elementene. For min del, er dance/pop, riktigere kategori. Endret 21. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 @Bjørshol: Vil ikke si at "ricki lee - wiggle it" hører innenfor House - kategorien, selv om den har et par av elementene. For min del, er dance/pop, riktigere kategori. What? Det er jo Hed Kandi basert musikk som det der som er house! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ny sjanger : Fordi den der sangen var langt i fra Deep House, så vi kan kalle det for Light House Ekke akkurat noe Digweed ville spilt.. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Ny sjanger : Fordi den der sangen var langt i fra Deep House, så vi kan kalle det for Light House Ekke akkurat noe Digweed ville spilt.. Nå spiller ikke Digweed heller deep house akkurat. Både DJer som han, Sasha og Hernan Cattaneo spiller Progressive House Og sjangeren på Ricki Lee-låta forblir house. Hed Kandi'ish house Endret 21. juni 2009 av Dalh Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg vet det, progressive og tech. Men det var kun et eks på den slags house, for meg virket den tunen mere pop enn house, iallefall veldig dårlig house i mine ører Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Dette er nok min favoritt innen sjangeren absolutt. Armand Van Helden's My My My. Her er en kortversjon, men skaf dere f.eks albumet Nympho fra 2005 så er en en sykt delig dypbass sekvens der. Se filmen hos Youtube Vil også anbefale alt annet som er av armand van helden, kanskje foruten "Live From Your Mutha's House". Basement Jaxx som dere sikkert også har hørt om, OMG anbefaler alt derfra også Nei, får poste noen flere godbiter: Armand Van Helden - Hear My Name Se filmen hos Youtube Armand Van Helden - Why Can't You Free Some Time For Me Armand Van Helden - Je T'aime Se filmen hos Youtube Ok, det var fire av de utrolig mange bra tracksene til armand van helden. Nå litt basement jaxx. Starter med en kjent en: Basement Jaxx - Take Me Back To Your House Se filmen hos Youtube Så tar vi tre sanger til: Basement Jaxx - U Don't Know Me Basement jaxx - Get me off (warning: denne er lett og få på jernen ) Basement Jaxx - Rendez Vu Og det får holde. Om dere liker sangene vil jeg anbefale og sjekke ut artistene, dem har begge to veldig mye bra, veldig mye. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) Computer Club - Bizarre Love Triangle (remix av new order sin) dog vanskelig å finne ser det ut som, men den er rå. http://www.youtube.com/watch?v=y16tHRLzyXg Junkie XL - Cities in Dust Endret 28. juni 2009 av Nitrius Lenke til kommentar
Jaalla Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 par artister som produserer cheesy/kommers electro-house (som jeg ikke har sett nevnt her før) Mr. P!nk Mike Candys, Jack Holiday & Chris Crime Electromasterz / Funkk Frikz Crystal Rock Max Farenthide / Disco Superstars Chico del Mar legger ved et par gode remakes/remixer også... Sash! - Ecuador (TAITO vs. Base Attack Remix) http://www.youtube.com/watch?v=-OycS3tCCm8 M25 - Better Off Alone (Radio Mix) Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Min utvilsomme favoritt, herr Joel Zimmerman aka. Deadmau5. Gråter fremdeles bittre tårer over at jeg var stuck i Indre Troms da han spilte på Roskilde! (fikset) Endret 17. juli 2009 av rln Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Min utvilsomme favoritt, herr Joel Zimmerman aka. Deadmau5. Gråter fremdeles bittre tårer over at jeg var stuck i Indre Troms da han spilte på Roskilde! Fiks Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 En jeg raskt satt i sammen, som betyr la til lyd og ett bilde Digger sangen, den går vel under 'House' musikk vell? Lenke til kommentar
W Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Digger sangen, den går vel under 'House' musikk vell? Nei. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Og videoen heter jo tilogmed "darude trance remix" Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 haha, må tenke meg om før jeg poster fra nå av ;p Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kanskje litt i gråsonen av hva som kan kalles house, ikke vet jeg, og ikke er det lett å se hvor sjangere krysser. Unasett; LMFAO - I'm not a WHORE Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er det noen som sitter på noe god Chill House? : ) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) http://open.spotify.com/track/5ri1IsLD6d7IlWTkSTJgT3 Kaskade - 4 AM - Adam K & Soha Radio Edit. Om det er House har jeg ikke peiling på. Se filmen hos Youtube Endret 25. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå