BaltusBrun Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 nei, egentlig ikkje... Fordi? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Veitt ikkje heilt, egentlig.. men eg syns det ser overdreve ut og kjedelig, rett og slett.... btw: BaltusBrun is da devils child! postcount Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sikkert en artig maskin, men ser ikke helt hva du kan gjøre med den som man ikke har kunnet gjøre tidligere med annet utstyr. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Mye spennende man kan gjøre med strøm og datadingsebomser. Personlig syns jeg denne her videoen var litt råere(selv om det ikke er house.) On Topic 4 String - Take Me Away /house mix http://www1.zippyshare.com/v/87074111/file.html Tycks? Endret 11. juni 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Er Justice house? Anbefal noe i samme sjanger? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hmm. Vannskelig spørrsmål egentlig. Jeg ville ikke kalt det House, men det vill varriere. Jeg ville anbefalt deg Röyksopp, det nærmeste jeg kommer i værtfall! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Röyksopp har jeg hørt på en god stund. Noe av det beste Norge har å by på. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er Justice house? Anbefal noe i samme sjanger? Alt fra plateselskapet Ed Banger. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er Justice house? Anbefal noe i samme sjanger? SebastiAn, Mr. Flash, DJ Mehdi, Boys Noize, Para One, Surkin, noe Mr Oizo... Egentlig alt fra Ed Banger, som nevnt tidligere. Dette er da electro, og ikke house. Tenker du på Justice anno D.A.N.C.E. og We Are Your Friends, må du nok mere inn i pop-verden. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Justice faller vel inn i Electro house? Daniel Portman - Poems in C-Minor Mye kult på den Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som har hørt Basement Jaxx - Raindrops (Funkagenda & Paul Thomas Redux)? Sick! http://www.youtube.com/watch?v=alh-3RMRAWs Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Justice faller vel inn i Electro house? Nei, dette er electro: Dette er electro house Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som har hørt Basement Jaxx - Raindrops (Funkagenda & Paul Thomas Redux)? Sick! http://www.youtube.com/watch?v=alh-3RMRAWs Lang "innledning" på sangen men bygget seg godt opp, noe som er litt av vitsen. Minner meg litt om Hott 22, Feel Love ,med lang intro. Selv fjernet jeg en del av introen, men litt av "stemningen" ble ødelagt. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Nei, dette er electro: Hvis man skal være pirkete så er det vel dette som er electro: Se filmen hos Youtube Endret 15. juni 2009 av Allighiero Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Justice faller vel inn i Electro house? Nei, dette er electro: Dette er electro house Skjønner Forøvrig utrolig mye tøft på denne skiva Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Forøvrig utrolig mye tøft på denne skiva Ja, det er det faktisk. Mye av det som er mer progressive trance tho' Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det forresten bare meg som synes at Dinka har utrolig mye fett? Meaningfull Story (Spotify link) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå