Blåbær Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Som igjen er lik Robin S(originalmusikeren) - Show me love (2008 utgave) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har nå hørt diverse house sanger/artister om og om igjen. Lurte bare på om noen kunne velge ut noen av deres random favoritt artister? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Mine favoritter: Full Intention Stonebrigde Axwell ( og egentlig hele swedish house mafia) Haji & Emanuel Adam K Spencer & Hill Bimbo Jones Junior Jack Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Deadmau5 / BSOD (Electro / Progressive House) Jerome Isma-Ae (Progressie House) Pryda / Eric Prydz (House) Chris Lake (Electro / House) John Dahlback (House) Mischa Daniels (Electro House) Dabruck & Klein (Electro House) Sweedish House Mafia (Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingrosso) (House) Mark Knight & Adam Walder (Tech House / House) Endret 31. mai 2009 av Dalh Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tuusen takk gutta! Mye bra uhørt her Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Fant fremtidens DJ sett på DegRør Se filmen hos Youtube Ganske stilig! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Søkte litt, men fant ikke ut om denne er postet her før Flott sang! Se filmen hos Youtube Calvin Harris - I'm not alone Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den er fin, men synes deadmau5 remixen er enda bedre Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg regner det er en del musikk skapere i denne tråden. Kansje litt off topic, men hva kaller man sånn piano som man setter inn i PCn? USB Piano? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg regner det er en del musikk skapere i denne tråden. Kansje litt off topic, men hva kaller man sånn piano som man setter inn i PCn? USB Piano? MIDI keyboard/controller Lenke til kommentar
jonnis Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Må bare si eg har fått sykt kick på cheesy electro house med futt i! noen som har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Micheal Mind, Hi tack, Wideboys, Fedde le Grand, Benassi, Bimbo Jones er noen jeg kommer på. Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er ny her:P men: Micheal mind. dave darell Dj antoine faktisk Ellers liker jeg nå meget godt den derre ministry of sound- the annual 2009:D Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ny låt av Kate Ryan som kommer ut 15juni Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ny låt av Kate Ryan som kommer ut 15juni Gief Dub / Instrumental / Robbie Riviera remix eller noe Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 6. juni 2009 av KompleX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må innrømme at jeg liker den nye David Guetta låten David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over Lenke til kommentar
kweck Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Mine favoritter: House: David Morales (Legende nuff said) John Dahlback (Han ble en instant favoritt hos meg etter jeg hørte et fantastisk liveset fra han for 2 uker siden) Hele Swedish Housemafia Progressive House: Hernan Cattaneo Danny Howells Sander Kleinenberg Har ikke så veldig sansen for Hard House i forhold til de 2 andre sjangerene, dog er både Lisa Lashes og Anne Savage greie (Tildels Fergie) Endret 9. juni 2009 av kweck Lenke til kommentar
OleKristofer Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fant fremtidens DJ sett på DegRør Se filmen hos Youtube Ganske stilig! Woach. Det så drit fett ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå