Comma Chameleon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 denne siden er alt man trenger for electro housewww.livingelectro.com Genial side! Anbefales på det aller sterkeste!!! Takker for linken ja, mye musikk der inne Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hver gang jeg prøver å ta inn lister kommer det opp "Could not synchronize playlists. Retrying..." Hjelp? I det du ser en slik lenke, kan du høyreklikke og velge å kopiere lenken. Lim den så inn i søkefeltet i Spotify, godta med Enter - tasten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mine fav's om dagen(mulig jeg brenner meg totalt på sjanger da jeg egentlig aldri har vært noe særlig sjangeropptatt): Mason - Exceeder / Mason feat. Princess Superstar - Perfect Exceeder Basement Jaxx - Romeo Basement Jaxx - Do your thing Sandy B - Make the world go around (Deep dish radio edit) Booty Luv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Remix) Basement Jaxx - Oh my gosh Ellers går det generelt mye i Hed Kandi om dagen! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Sjekk ut John Digweed's Transition. Veldig mye bra house/progressiv musikk der Kanskje ikke helt samme stil som de du nevner overfor, men han spiller en del bra. Ellers anbefaler jeg Markus Schulz, Global DJ Broadcast. Det er min fav, Blir litt mere progressive - Trance det da, men absolutt vært å sjekke ut. De fleste tunes på myspace spillern min kommer fra set fra Markus Schulz. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal absolutt sjekkes ut! Ellers tar jeg med glede i mot andre forslag om musikk som kan ligne de sangene jeg har nevnt fra før Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Slenger ut en Spotify link til Dinka - The Temptation. Mye tøff house http://open.spotify.com/album/7slND2v11uxFlAmKfM4KG4 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Ukas låt for min del Anbefaler å høre den på Spotify, da du får hele greia der og ikke en klippa versjon. Endret 23. mai 2009 av KompleX Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kan vel nesten kalles dance det der og ikke house. Se filmen hos Youtube <-- sommerens garantert store hit uten tvil! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Blåbær: Enig i det siste du sier. Råtøff sang, og ser hører den begynner å bli spilt mer og mer. Håper dog også på noen mixer med kanskje enda mer trykk i Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Show Me Love er jo gammel nå! Baker Street (vocal dub) er bedre imo Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Enig den er bra, men show me love er best. Av mixene til Show me love er bare gap 4 mixen å anbefale, men er lik de låtene deadmau5/adam k er kjent for(vet ikke hva den stilen/effekten heter). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Show Me Love er jo gammel nå! Baker Street (vocal dub) er bedre imo Ikke alle som har oppdaget show me love før nå. Men enig i at baker street er bedre Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sleng ut spotify playlist da dere Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Mulig du har denne allerede da den er blitt lagt ut flere ganger i tråden her, men men; http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...w20Bo3EBlHZPGiG Bare å legge til musikk. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Michael Mind er helt rå! Oppdaget ham for et par dager siden, og digger det Litt helgesnacks: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Michael Mind er helt rå! Oppdaget ham for et par dager siden, og digger det Er enig at han er bra, men synes heller "Show Me Love" og "Baker Street" er bedre alternativer fra samme person. Sistnevnte er jeg midlertidig lei av, da den ligner Inifity 2008. Av mine favoritter nå, må det være remixen av Electric Feel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ingen som liker Ride Like The Wind av han? Syns den er fengende. Virker som om han har gått helt over til house, fra å være kongen av dance og annen fjortisstrance. Dirty Impact - All I Really Want ((Barnes & Heatcliff Club Mix) http://www.armadadownloads.com/index.cfm?a...k.cfm?id=213490 Endret 29. mai 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er enig i at flere av Michael Minds sanger likner veldig på Infinity 2008, det er jo flere av dem som er mikset av Klaas. Ride Like The Wind er fin den Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha. Michael Mind. Kongen av cheesy electro house. Hvorfor digger forsåvidt alle 'Show Me Love' som han skrev? Den er jo HELT lik Laidback Luke / Robin S / Steve Angello-låta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå