Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er litt vanskelig å skille mellom alle de forskjellige musikksjangrene, men poster denne her i håp om at det blir riktig :p

 

Om noen kan forklare meg, evt linke meg til et sted, så jeg kan få litt bedre forståelse for de forskjellige sjangrene, så hadde jeg satt pris på det. :)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Så fant jeg aldri sjangeren jeg var ute etter... Rolig House finnes visst ikke. Uansett ønsker jeg alle fortsatt god påske med noe bra House musikk!

 

-------------------------------------------------------------

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

2-4 Grooves - Writing On The Wall

 

Klarer ikke stoppe å høre på den. Noen som vet om noen lignende sanger? :)

Endret av BaltusBrun
Lenke til kommentar
Hvilke utesteder spiller house i Trondheim?

 

Lurer jeg også på. Tr.heim er en dårlig by når det gjelder house og progressive.

Det man som regel finner er dårlig amerikansk liste-pop eller headbanger musikk, nei takk :thumbdown:

Du kan stikke innom BrukBar/Supa i alle fall. Der spilles det en del bra musikk innen sjangeren.

 

Spilles det house musikk på brukbar? Kanskje man skal legge byturen dit, har egentlig slutta å gått på byen med ble litt trigga nå :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke hørt absolutt alle anbefalingene i denne tråden, men har hørt på det meste på de første sidene. Men kan noen anbefale meg noe litt mer avslappende house musikk? Noen i denne stilen:

 

 

Er veldig glad i remixer av kjente låter og "opphoring" av discolåter :p

 

 

Har lett litt på youtube, og fant blandt annet denne. Dårlig miksing, men tøff musikk! Noen som vet om noe i samme stil?

 

 

Tips mottas med stor takk!

 

Mvh.

Lenke til kommentar
Hvilke utesteder spiller house i Trondheim?

Som house/electronic/trance-elsker skal jeg fastslå at Trondheim ikke er noe særlig. Styr langt unna Crash og Downtown. DJ'ene på Rick's spiller en del god house/trance og er åpne for requests. Får de alltid til å droppe Rank 1 - Airwave på slutten. Det tar av!

 

Jeg synes det er litt vanskelig å skille mellom alle de forskjellige musikksjangrene, men poster denne her i håp om at det blir riktig :p

 

Om noen kan forklare meg, evt linke meg til et sted, så jeg kan få litt bedre forståelse for de forskjellige sjangrene, så hadde jeg satt pris på det. :)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Både Armin van Buuren og Jochen Miller er utelukket trance-sjangeren. Skal sies at sangen er gir noe helvettes gåeshud og trøkk her i gården. Kjørte bil med den vrengt på fult forrige helg, måtte bare dra på som faen når Lost Connection bryer inn i sangen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...