McMuffin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sjekk ut resten av Swedish House Mafia, dvs. Sebastian Ingrosso og Steve Angello. Mye bra der. Ellers digger jeg alt av Klaas remixer, og mye av Energy 52. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da har du ikke hørt om sjangeren soulful house, mye digg der. Har du en god sang i denne sjangeren å anbefale? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 mye av Energy 52. Mye av Energy 52? Du mener de ørtenhundre remixene av Cafe del Mar? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Da har du ikke hørt om sjangeren soulful house, mye digg der. Har du en god sang i denne sjangeren å anbefale? En kompis av meg som driver denne siden. http://www.supasoul.net/ Oxo anbefaler jeg dimitri from paris med playboy mansion platene som er helt geniale. Endret 6. april 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Masse bra musikk å laste ned http://dj-electrohouse.com/forum/ Endret 6. april 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 En kompis av meg som driver denne siden.http://www.supasoul.net/ Oxo anbefaler jeg dimitri from paris med playboy mansion platene som er helt geniale. Generelt de litt eldre Defected-platene har mye chill. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvilke utesteder spiller house i Trondheim? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvilke utesteder spiller house i Trondheim? Lurer jeg også på. Tr.heim er en dårlig by når det gjelder house og progressive. Det man som regel finner er dårlig amerikansk liste-pop eller headbanger musikk, nei takk Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 mye av Energy 52. Mye av Energy 52? Du mener de ørtenhundre remixene av Cafe del Mar? Alle er like digge Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jeg synes det er litt vanskelig å skille mellom alle de forskjellige musikksjangrene, men poster denne her i håp om at det blir riktig Om noen kan forklare meg, evt linke meg til et sted, så jeg kan få litt bedre forståelse for de forskjellige sjangrene, så hadde jeg satt pris på det. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 7. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Slenger meg på MagnusW her. Blir fort forvirret mtp sjangre. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Så fant jeg aldri sjangeren jeg var ute etter... Rolig House finnes visst ikke. Uansett ønsker jeg alle fortsatt god påske med noe bra House musikk! ------------------------------------------------------------- name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube 2-4 Grooves - Writing On The Wall Klarer ikke stoppe å høre på den. Noen som vet om noen lignende sanger? Endret 7. april 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvilke utesteder spiller house i Trondheim? Lurer jeg også på. Tr.heim er en dårlig by når det gjelder house og progressive. Det man som regel finner er dårlig amerikansk liste-pop eller headbanger musikk, nei takk Du kan stikke innom BrukBar/Supa i alle fall. Der spilles det en del bra musikk innen sjangeren. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 House i Trondheim? Det høres sjeldent ut Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilke utesteder spiller house i Trondheim? Lurer jeg også på. Tr.heim er en dårlig by når det gjelder house og progressive. Det man som regel finner er dårlig amerikansk liste-pop eller headbanger musikk, nei takk Du kan stikke innom BrukBar/Supa i alle fall. Der spilles det en del bra musikk innen sjangeren. Spilles det house musikk på brukbar? Kanskje man skal legge byturen dit, har egentlig slutta å gått på byen med ble litt trigga nå Lenke til kommentar
Subishi Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå har jeg ikke hørt absolutt alle anbefalingene i denne tråden, men har hørt på det meste på de første sidene. Men kan noen anbefale meg noe litt mer avslappende house musikk? Noen i denne stilen: Er veldig glad i remixer av kjente låter og "opphoring" av discolåter Har lett litt på youtube, og fant blandt annet denne. Dårlig miksing, men tøff musikk! Noen som vet om noe i samme stil? Tips mottas med stor takk! Mvh. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Må si jeg liker The Timewriter http://www.youtube.com/watch?v=9oOI8RkMPYE http://www.youtube.com/watch?v=JyLkDxT3bTU&feature Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 MagnusW og McMuffin: http://techno.org/electronic-music-guide/ Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilke utesteder spiller house i Trondheim? Som house/electronic/trance-elsker skal jeg fastslå at Trondheim ikke er noe særlig. Styr langt unna Crash og Downtown. DJ'ene på Rick's spiller en del god house/trance og er åpne for requests. Får de alltid til å droppe Rank 1 - Airwave på slutten. Det tar av! Jeg synes det er litt vanskelig å skille mellom alle de forskjellige musikksjangrene, men poster denne her i håp om at det blir riktig Om noen kan forklare meg, evt linke meg til et sted, så jeg kan få litt bedre forståelse for de forskjellige sjangrene, så hadde jeg satt pris på det. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Både Armin van Buuren og Jochen Miller er utelukket trance-sjangeren. Skal sies at sangen er gir noe helvettes gåeshud og trøkk her i gården. Kjørte bil med den vrengt på fult forrige helg, måtte bare dra på som faen når Lost Connection bryer inn i sangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå