Teac Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som har noen bra sider hvor alt ny bra house musikk blir postet?? en blogg eller noe? hadde vært fint og kunne følge med på det aller nyeste! www.Beatport.com er en fin side. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Deadmau5 kommer til Roskilde!Så da må jeg nesten ta turen. Tvilte veldig på om jeg skulle dra siden det var så lite elektronisk musikk på listen, men nå ser det bedre ut. Oi shit Samme dato som Sensation ja Endret 30. mars 2009 av Dalh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 *Håpe på Hove også* <3 Haha. Tviler noe ekstremt Var kult å se Boys Noize på lineupen i fjor tho' Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Var kult å se Boys Noize på lineupen i fjor tho' Og Bloody Beetroots. Og MSTRKRFT. Bloody Beetroots var bare helt sinnsyke live..! Skal ikke se bort i fra at mau5 tar turen innom Norge også... Hove tar litt i på EDM-fronten nå Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Var kult å se Boys Noize på lineupen i fjor tho' Skal ikke se bort i fra at mau5 tar turen innom Norge også... Hove tar litt i på EDM-fronten nå Kjedelig å kjøpe en allerede overpriset festivalbillett, bare for å få med seg mau5. Men håper på noe i Oslo eller noe i løpet av året. Gjerne med 18 år. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kjører full uke. Crookers og Yuksek kommer i år da, de virker nokså spennende. Prodigy går det også rykter om at skal ta turen... Får vel vite det innen få dager. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hmm. The Killers, Crookers, The Thing Tings, White Lies, The Gaslight Anthem... Dette holder ikke enda. Nok ot... Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Boys Noize var utrolig bra på Hove i fjor. Heldigvis spiller han i Oslo snart, blir 3. gang jeg ser han. Ryktene sier han har nytt materiale også! Og Deadmau5 til Roskilde = WIN. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Er det noen her som hører på radioprogrammene til noen av de kjente DJ'ene? Tenker på f.eks. Armin van Buuren's "A State of Trance". HVor kan man få hørt på disse kanalene? Og hvilke nettsteder er det man må følge med på for å plukke opp de nyeste sangene? Gjerne noen andre forum. Har også i det siste begynt å tenke på å faktisk kjøpe cd'er. Lurer derfor på hvor man får tak i mye house/trance-musikk? Men kommer all musikken som lages av DJ'ene på CD? Har en følelse av at det kommer nye låter hele tiden. Rekker de å gi ut alt? Og hvor får man ellers tak i sangene deres? poster denne i trance-tråden også Endret 4. april 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 MagnusW, www.beatport.com er vel et greit sted å starte . Du får ikke CDen fysisk, vet ikke om du har et behov for det, men her finner du hvertfall det meste som er verdt å finne innenfor House/trance sjangeren Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som kunne kommet med noe deilig House musikk å ha i ørene imens man ligger i sola til fjells? Takk Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kan vel legge til en ny radistasjon her. Tidvis mye god musikk. Radio-One, P1 Dance Husk forsatt at vi med spotify kan legge sanger inn etter eget ønske på House/[email protected] @BaltusBrun: Klarer ikke helt å se for meg senariet med Housmusikk til fjells, da jeg selv ville foretrekt Trance. Hvertfall, her er beste forslag fra utvalgslisten min, bassert på tekst, hastighet og munterhet: Magenta, Radio Edit - Arno Cost & Arias [Spotify l Youtube] Velvet - Rock Down To (Electric Avenue) [Spotify l ]Jody Wisternoff - Starstrings [Spotify l Youtube] Yves Larock - Rise up [Spotify l ]Eddie Thoneick & Kurd Maverick [Spotify l ] Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Flott at du deler slike saker Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Takk for svar! Leter vel mer direkte etter rolig house musikk! (nesten lounge) Takk hvis flere kunne kommet med tittler! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Klarer ikke helt se for meg rolig house. Får å mest mulig "house", vil jeg tro du må gå over til mer progressivt, progressive trance eller house. Av sist nevnte har jeg ikke funnet noen godbiter jeg selv liker. Eks. Progrgressive House (Youtube) Alternativt, sjekke utDj Tiestro. Av den jeg har funnet, kan jeg tenke meg at du vil høre noe lignende. Edit grunnet skrevne innlegg som ikke blir publisert. Endret 6. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Da har du ikke hørt om sjangeren soulful house, mye digg der. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Neh, hvis du hører mye på Axwell er det vel egentlig den typen jeg leter etter Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Axwell er ganske "melodisk" house da, litt vanskelig å beskrive. Veldig enkelt å like Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja. God utnyttelse av instrumenter er sånn jeg beskriver mannen! Noen som vet om noen lignende sanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå