Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var kult å se Boys Noize på lineupen i fjor tho'

Og Bloody Beetroots. Og MSTRKRFT.

Bloody Beetroots var bare helt sinnsyke live..!

Skal ikke se bort i fra at mau5 tar turen innom Norge også... Hove tar litt i på EDM-fronten nå ;)

Lenke til kommentar
Var kult å se Boys Noize på lineupen i fjor tho'

Skal ikke se bort i fra at mau5 tar turen innom Norge også... Hove tar litt i på EDM-fronten nå ;)

Kjedelig å kjøpe en allerede overpriset festivalbillett, bare for å få med seg mau5. Men håper på noe i Oslo eller noe i løpet av året. Gjerne med 18 år.

Lenke til kommentar

Er det noen her som hører på radioprogrammene til noen av de kjente DJ'ene? Tenker på f.eks. Armin van Buuren's "A State of Trance". HVor kan man få hørt på disse kanalene? Og hvilke nettsteder er det man må følge med på for å plukke opp de nyeste sangene? Gjerne noen andre forum.

Har også i det siste begynt å tenke på å faktisk kjøpe cd'er. Lurer derfor på hvor man får tak i mye house/trance-musikk?

Men kommer all musikken som lages av DJ'ene på CD? Har en følelse av at det kommer nye låter hele tiden. Rekker de å gi ut alt? :p Og hvor får man ellers tak i sangene deres?

poster denne i trance-tråden også

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Kan vel legge til en ny radistasjon her. Tidvis mye god musikk. Radio-One, P1 Dance

Husk forsatt at vi med spotify kan legge sanger inn etter eget ønske på House/[email protected]

@BaltusBrun: Klarer ikke helt å se for meg senariet med Housmusikk til fjells, da jeg selv ville foretrekt Trance. Hvertfall, her er beste forslag fra utvalgslisten min, bassert på tekst, hastighet og munterhet:

Magenta, Radio Edit - Arno Cost & Arias [Spotify l Youtube]

Velvet - Rock Down To (Electric Avenue) [Spotify l

]

Jody Wisternoff - Starstrings [Spotify l Youtube]

Yves Larock - Rise up [Spotify l

]

Eddie Thoneick & Kurd Maverick [Spotify l

]
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt se for meg rolig house.

Får å mest mulig "house", vil jeg tro du må gå over til mer progressivt, progressive trance eller house. Av sist nevnte har jeg ikke funnet noen godbiter jeg selv liker. Eks. Progrgressive House (Youtube)   

Alternativt, sjekke utDj Tiestro. Av den jeg har funnet, kan jeg tenke meg at du vil høre noe lignende.

:)

Edit grunnet skrevne innlegg som ikke blir publisert.

Endret av HalogenpereUtenLys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...