czr Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er nicket ditt inspirert av czr? Czr And Ito - Bringin The Funk Nei, de hadde jeg ikke hørt om engang. Tror jeg tok navnet fra noen drake bindinger en gang, men er jammen ikke sikker. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) I anledning Valentines Day, følte jeg det var en god idé å fucke opp den fineste og mest ostete kjærlighetssangen vi har! Jahn Teigen - Det Vakreste Som Fins (Dalh's Valentine Mix) [CDR] Download fra Sendspace! Lytt og le Endret 13. februar 2009 av Dalh Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Michael Mind er goodshit! Ride like the wind og baker street er helt rå. Trøkker noe jævlig på anlegget Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 synd denne tråden er såpass død sikkert vært postet 100 ganger før, men er en sang jeg aldri går lei av Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tråden lever så lenge man skriver litt selv, så aper de andre etter Ghosts n stuff høres kul ut. Må si jeg har fått dilla på Ce Jeu også som e-wok postet Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ghosts 'n' Stuff er muligens favorittlåta mi av Deadmau5, kanskje med unntak av Hi Friend og This is The Hook (vel, BSOD da, men lar den telle med). Forresten, anbefaler alle å sjekke ut Don Diablo. Min nye favorittnedelender! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Noen som hørte Way Out There 17. februar på proton radio? Jody Wisternoff og Dandy, anbefales om du liker house/progressive/electro Denne gangen gikk det under sjangeren "tech house" Endret 25. februar 2009 av Rune89 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Fin tråd *mine innlegg* Endret 25. februar 2009 av Teac Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Kan anbefale dere å sjekke VirtualDJ Radio, Kanal 1. Edit: Leif Endret 1. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Innlegg slettet pga brudd på Retningslinjene §7: #7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Innlegget kommenteres ikke da kommentering av moderatorhandling er off-topic. Tilbakemelding taes via PM Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har fulgt med på denne tråden en stund nå, og lurte på om noen kunne anbefale noen artister/cd'er som er helt essensielle å få med seg for en ivrig House - lytter? Har en del av Swedish House Mafia og en del Ibiza Annuals, men vil ha mer! Har akkurat begynt å snuse på Hed Kandi, og det ser bra ut... Takker for alle tips Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Robin S vs Steve Angello & Laidback Luke - Show Me Love Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Den mixen har ikke noe særlig, anbefaler heller thomas gold mixen. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Denne er magisk! Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før? Ja den er rimelig rå Får prøve å komme med noen anbefalinger selv (bear in mind, jeg har ikke lest igjennom alle sidene i denne tråden): Serial Crew - Need U (summer mix) muttonheads remixen er også god Cut copy - Gipsy - Leyenda - Hanaghan & My Digital Enemy Cicada - Edge Dub Deluxe - Sex On Sax Stisch - Turn Around (Barfly Mix) (denne er funky!) Syke'n'Sugarstarr - - 4AM - Kaskade (Adam K & Soha Remix) (superchill) Sylvia Tosun - Underlying Feeling (Adam K & Soha club mix) Twilight - (Adam K & Soha) Kom ikke på noen flere akuratt nå. Litt blandet dette her og desverre mye gammelt, men det er sikkert noen som finner denne posten nyttig. (Også la jeg til "&fmt=18" for dere ) - Hiss Edit: Mener det meste av dette skal være house, men hvis det er noen av disse som faller utenfor kategorien, så er det bare å si i fra, så skal jeg fjerne dem. Endret 9. mars 2009 av Hiss Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Denne er magisk! Hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før? Ja den er rimelig rå Får prøve å komme med noen anbefalinger selv (bear in mind, jeg har ikke lest igjennom alle sidene i denne tråden): Serial Crew - Need U (summer mix) muttonheads remixen er også god Cut copy - Gipsy - Leyenda - Hanaghan & My Digital Enemy Cicada - Edge Dub Deluxe - Sex On Sax Stisch - Turn Around (Barfly Mix) (denne er funky!) Syke'n'Sugarstarr - - 4AM - Kaskade (Adam K & Soha Remix) (superchill) Sylvia Tosun - Underlying Feeling (Adam K & Soha club mix) Twilight - (Adam K & Soha) Kom ikke på noen flere akuratt nå. Litt blandet dette her og desverre mye gammelt, men det er sikkert noen som finner denne posten nyttig. (Også la jeg til "&fmt=18" for dere ) - Hiss Edit: Mener det meste av dette skal være house, men hvis det er noen av disse som faller utenfor kategorien, så er det bare å si i fra, så skal jeg fjerne dem. Flere gode titler ja, av både ukjente og kjente sanger. Videoen til Syke'n'Sugarstarr var ikke verst;) Kaskade's sang var ikke min greie, da jeg ikke er fan av orginalen. Runder av med et spørsmål, er Hed Kandi - Leyenda, virkelig House? Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som har noen bra sider hvor alt ny bra house musikk blir postet?? en blogg eller noe? hadde vært fint og kunne følge med på det aller nyeste! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som har noen bra sider hvor alt ny bra house musikk blir postet?? en blogg eller noe? hadde vært fint og kunne følge med på det aller nyeste! Har en side som kalles ---> www.alldj.org Det er DJ set fra div DJ'er, house, trance, progressive, electro osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Deadmau5 kommer til Roskilde! Så da må jeg nesten ta turen. Tvilte veldig på om jeg skulle dra siden det var så lite elektronisk musikk på listen, men nå ser det bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå