hfthomas Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Har lett lenge etter en slik tråd, men finner ingen der man kan diskutere åpnenlyst om house og dance. Derfor oppretter jeg denne. Hvis moderatorer ikke finner den nødvendig er det bare å slette den. Enkelt og greit. Er heller ikke sikker på hvor dekkende emnetittel er. Kunne noen hjulpet med dette? Derfor fyrer jeg løs med mine housefavoritter nå om dagen Steve Angello- Liveset Sensation White 2006 Simmons & Cristopher- Just the way Supermode- Tell Me Why Axwell- Feel The Wibe (Till The Morning Comes) James Holden- A Break In The Clouds Eric Prydz & Steve Angello- Woz not Woz Mylo- In My Arms Chocolate Puma- Always & Forewer (Till West & Dj Delicious Remix) Till West & Dj Delicious- Same Man Deep Dish- Dreams Wonderland Avenue- White Horse Deep Dish- Flash Dance (Radio mix) Freemasons feat. Amanda Wilson- Watchin Robbie Riviera- One Eye Shut Mylo feat. Freeform Five- Muscle Car Kaskade- Feeling The Night David Morales With Tamra Keenan- Here I Am (Kaskade's Mix) DJ Hal- Don't Give It Up (Lawnchair Generals Mix) West Magnetic- Give It Up For Free For Sale- Buy Now DJ Delicious- Let It Drop DJ Flex- Love for U (Antoine Clamaran remix) Å guuud for en fantastisk genre 6762192[/snapback] Gud for en fantastisk musikksmak Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Noen som har noen av de Sessions albumene fra MOS? hvert å skaffe seg? Ser at Axwell og Angello har mixa hvert sitt album.. Egentlig aldri kjøpt noe fra Ministry of Sound, mener det blir hakket for mainstream og cheesy.. Edit: srkivefeil Endret 11. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
alexshroom Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvis dere liker pcytrance og hardhouse, må dere laste ned noe fra disse kara. yahel lemurians astrix infected mushroom(dream theater) alien project 12micrograms shiva shipadu si ifra om dere liker noe av disse da.... Lenke til kommentar
alexshroom Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) hvis dere liker pcytrance og hardhouse, må dere laste ned noe fra disse kara. yahel lemurians astrix infected mushroom(dream theater) alien project 12micrograms shiva shipadu si ifra om dere liker noe av disse da.... Endret 11. oktober 2006 av alexshroom Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) *slettet* Mulig jeg kommer med en ftp med uendlig House på, men er noe problemer med den akkurat nå. Endret 11. oktober 2006 av Camron Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen som har noen av de Sessions albumene fra MOS?hvert å skaffe seg? Ser at Axwell og Angello har mixa hvert sitt album.. Egentlig aldri kjøpt noe fra Ministry of Sound, mener det blir hakket for mainstream og cheesy.. Edit: srkivefeil 7048863[/snapback] Har Angello sitt album, anbefales på det sterkeste Housexy serien til MOS anbefales også! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er utrolig variabel kvalitet på MOS albumene. Men av erfaring så styr unna de som heter noe med Annual eller Ibiza o.l. De er ofte mainstream som du sier. Et par tre MOS album verdt å dra med seg er: MOS - Kink Vol. 1 (Electro/house) MOS - Clubbers Guide to 2006 Mixed by Goodwill - Axwell MOS - Sessions Mixed by Axwell Og som nevnt tidligere Angello plata. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Sikkert helt feil sjanger, så bare skyt meg, men jeg elsker di.fm sin vocal trance seksjon. Utrolig mange fete sanger de spiller der. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Blir litt feil, ja. Hør heller på di.fm sin House seksjon for å få en smakebit av deilig deep house Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hmm.. Virker som Sessions ikke var så dårlig som jeg trodde, og det er bra Mulig jeg går til innkjøp snart.. Lenge sia jeg har kjøpt en SKIKKELIG bra album :| ---- EDIT: Rune - Calabria (!) Tidenes sax-hook Endret 12. oktober 2006 av Obbjørn The Legend Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Herregud, skjønner ikke at jeg ikke har anbefalt favoritten min (hvis ikke favoritt, så topp 3), Jay-J. Skaff dere saker fra Jay-J, det er saker! Anbefaler Shifted Sessions mixene hans, og en mix han lagde av Love Generation (mulig den begyner å bli gammel, men bra er den fordet). Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Calabria er som sagt tidenes sax hook Synes både Rune, Enur og Drunkenmonkey har fete versjoner av den låta. Sistnevnte er jo en selvfølge i bilen Vil også anbefale albumet: Chilifunk- The Best Of Ten Years Utrolig deilig og avslappende house sjekk også ut hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) www.pierredelatouche.com Pierre De La Touche - Dance All Night (Original Mix)! Utrolig fet og funky/fresh sang! Endret 17. oktober 2006 av Kilko Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Mason - Exceeder (DJ Fex Remix) David Guetta vs. The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away) (David Guetta & Joachim Garraud's F*** Me I'm Famous Remix) Sterling Void - It's Allright (Chris Lake Straigt Mix) <-- HOT! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Inner City- Good Life Dj Chuckie - Nu Ga Je Dansen Klootzak Dr. Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing Fått litt sansen for Axwell i det siste: Jerry Ropero And Denis The Menace - Coracao (Axwell Mix) Madonna - Jump (Axwell Club Mix) Nelly Furtado Feat. Timbaland - Promiscuous girl (Axwell Remix) Axwell- Watch The Sunrise (Vocal dub) Edit: Må nesten legge til Audio Bullys feat. Nancy Sinatra- Shot You Down HEIT Endret 20. oktober 2006 av Faris Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Milk & Sugar - Higher & Higher_Edition 1 aaand: Azzido da Bass - Dooms Night Sistenevnte Må spilles på fett annlegg! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Inner City- Good Life Dj Chuckie - Nu Ga Je Dansen Klootzak Dr. Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing Fått litt sansen for Axwell i det siste: Jerry Ropero And Denis The Menace - Coracao (Axwell Mix) Madonna - Jump (Axwell Club Mix) Nelly Furtado Feat. Timbaland - Promiscuous girl (Axwell Remix) Axwell- Watch The Sunrise (Vocal dub) Edit: Må nesten legge til Audio Bullys feat. Nancy Sinatra- Shot You Down HEIT 7111437[/snapback] Nelly Furtado Feat. Timbaland - Promiscuous girl (Axwell Remix)?! Den MÅ jeg ha! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den er heit Blank & Jones - Sound of Machines (Jay Frog Remix) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haji & Emanuel - Take Me Away (Stonebridge Radio Mix). Helt rå! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Fallen Angels- City Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå