Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Jeg mekka en liten miks her tidligere i dag. Den kutter mitt i siste sang, pjanoo, fordi jeg måtte plutselig løpe hehe :p

 

http://archiv.to/?Module=Details&HashI...LE48E4BF4BA5620 (fila heter bare test1.mp3)

 

Tracklist:

1. Miles Dyson - Anthem

2. Act. Sense - Arritma

3. Hatiras & MC Flipside - Get Blahsted

4. Mar-T - Gentleman (John Dahlback Remix)

5. DJ Chus & Peter Gelderbom - Feelin' 4 You (Kid Massive Audiodamage Dub)

6. Deadmau5 & MC Flipside - Hi Friend

7. Bingo Players Vs. Chocolate Puma - Touch Me (Bart B More Remix)

8. John Dahlback - Pyramid

9. Eric Prydz - Pjanoo

 

Playtime: 45:24

 

Deadmau5 Feat MC Flipside - Hi Friend ----> Amazing. prøv også Fake Blood - Mars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joonas Hahmo har noen chille låter som kanskje ligger litt i samme gata. Together og Cocktail Bar er ganske digge. Generelt progressive house så kan du jo prøve våres alle kjære Deadmau5, Kaskade, Adam K & Soha, Jaytech, Dave Darrell og Inpetto. Kanskje du også liker noen av remixene til EDX.

 

Anbefaler også å sjekke litt av Steve Angello han har sykt mye fett men han lager mye forskjellig alt fra uplifting house til minimal.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Joonas Hahmo har noen chille låter som kanskje ligger litt i samme gata. Together og Cocktail Bar er ganske digge. Generelt progressive house så kan du jo prøve våres alle kjære Deadmau5, Kaskade, Adam K & Soha, Jaytech, Dave Darrell og Inpetto. Kanskje du også liker noen av remixene til EDX.

 

Anbefaler også å sjekke litt av Steve Angello han har sykt mye fett men han lager mye forskjellig alt fra uplifting house til minimal.

 

alle du nevner er bare :love:

Lenke til kommentar
Endring i planene, blir konsert allikevel. :D

 

Hvordan vet du at du har kjøpt blant de 500 første?

 

Står det "Justice på betong" elns på billetten din, så er du blandt de 500 første. Står det "Ed Banger Klubbkveld" har du en som ble lagt ut etter at de første 500 ble solgt ut. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tipz til musikk type Justice A Cross The Universe @ Betong 22.10 tas godt imot, både fra franskmennene og vennene deres.

 

(Er vel bare å finne litt fra Ed Banger recs, men livemixene jeg hørte der var såå mye tøffere, mye tøffere og headbanging, om noen skjønner)

 

 

Takk

 

 

Justice var forresten konge

Lenke til kommentar
Tipz til musikk type Justice A Cross The Universe @ Betong 22.10 tas godt imot, både fra franskmennene og vennene deres.

 

(Er vel bare å finne litt fra Ed Banger recs, men livemixene jeg hørte der var såå mye tøffere, mye tøffere og headbanging, om noen skjønner)

 

 

Takk

 

 

Justice var forresten konge

 

Kan ta litt av det jeg husker de spilte;

 

Crookers - Helt fantastisk ny greie fra Italia, tror jeg. Remixen deres av Dom Rimini - Let Me Back Up ble spilt, men alt er egentlig å anbefale.

Soulwax - Her spilte de ihvertfall remixen deres av Phantom Pt. 2.

MSTRKRFT - Den sinnsyke D.A.N.C.E-remixen deres ble spilt. Alt annet anbefales å sjekkes ut, dette går også for Soulwax.

The Bloody Beetroots - Husker ikke om noe av de ble spilt, men de er fantastiske nonetheless og veldig "live-vennlig".

The Proxy - Moskva-producer med en sinnsyk hit som heter Raven. Denne ble spilt av både Bobmo og Justice. Min yndlingssang for tiden.

Bobmo - Fyren som spilte etter Justice. Paris-basert 17-åring som lager ting med b.la Surkin.

Surkin - Genial producer fra Institubes-plateselskapet. Hans White Knight Two ble spilt like før Justice gikk på.

Para One - Husker ikke om noe ble spilt, men regner nesten med det. Også fra Institubes, dritkul fyr.

 

Ellers bør du sjekke ut alt annet fra Ed Banger, som SebastiAn, Busy P, Feadz osv. Og nevnte jeg Crookers? De er FANTASTISKE. For å nevne noen låter; AC/DC - Thunderstruck (Crookers Remix), Adam Sky vs Mark Stewart - We Are All Prostitutes (Crookers remix), The Chemical Brothers - The Salmon Dance (Crookers "Wow" remix).

 

Smakebit;

 

http://www.youtube.com/watch?v=OP8f2MP3QhY...feature=related

Endret av edds
Lenke til kommentar

Også glemte jeg å nevne Boys Noize! Blasfemi.

 

Utrolig flink fyr fra Berlin, har eget plateselskap (Boysnoize records). På Justice-konserten så ble ihvertfall låta "Oh!" spilt, også har han den beste remixen av Phantom Pt.2.

 

Sjekk ut albumet hans "Oi Oi Oi", good stuff. Ikke like tilgjengelig/hørbart som Justice o.l, har hørt folk kalle han Electro-Tech. Litt hardere/mer bråkete altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...