Nektard Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Elektro hører vel hjemme her? Håper det. Jeg har ihvertfall bidratt med litt electro her og der i tråden. ja men da kan jeg vel ta også dele litt musikk da Robbie Rivera Feat C&c Music Factory - Aye Aye Aye (Chriss Ortega & Thomas Gold Remix) Benny benassi - Bring the noise Antoine Clamaran feat. Mario Ochoa & Lulu Hughes - Give Me Some Love (Klaas Extended Mix) Lloyd ft. Ludacris - How We Do It (Wideboys RMX) Taio Cruz - I Can Be (Digital Dog Club Mix) Katy Perry - I Kissed A Girl (Electrotek Radio Schnitt) Ida Corr vs Fedde le Grand - Let Me Think About It Lady GaGa feat. Colby Odonis - Just Dance (James Kayn Radio Edit) Max Farenthide - Number One (Radio Edit) Maskinen - Segertåget Kid Dub vs Dada ft Sandy Rivera - Tetrispop [seekz Bootleg] Liz Kay - To France 2008 (Michel Kovas Remix) Domino Dancing - You Are My Sunshine Disse skal vel få fart på de fleste festene Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kul liste! Skal spille på noen fester fremover, det jeg ikke hadde av det du nevnte kommer godt med. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 grei sang dette Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 grei sang dette Ja den er deilig ass Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 grei sang dette Ja den er deilig ass Michael Mind - Ride like the Wind (Single Version) <----- mye bedre Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Michael Mind - Ride like the Wind (Single Version) <----- mye bedre ja, stemmer. jeg bare tok den første av de jeg fant jeg Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 En litt mer komesiell stil, er vel nesten "dance" Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Funky Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg mekka en liten miks her tidligere i dag. Den kutter mitt i siste sang, pjanoo, fordi jeg måtte plutselig løpe hehe http://archiv.to/?Module=Details&HashI...LE48E4BF4BA5620 (fila heter bare test1.mp3) Tracklist: 1. Miles Dyson - Anthem 2. Act. Sense - Arritma 3. Hatiras & MC Flipside - Get Blahsted 4. Mar-T - Gentleman (John Dahlback Remix) 5. DJ Chus & Peter Gelderbom - Feelin' 4 You (Kid Massive Audiodamage Dub) 6. Deadmau5 & MC Flipside - Hi Friend 7. Bingo Players Vs. Chocolate Puma - Touch Me (Bart B More Remix) 8. John Dahlback - Pyramid 9. Eric Prydz - Pjanoo Playtime: 45:24 Endret 2. oktober 2008 av Feh Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mange choons. Get Blahsten, Gentleman, Hi Friend, Pyramid og selvfølgelig Pjanoo. Skal sjekke ut Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er det bare meg, eller hopper Pryda - Pjanoo LETT inn på top 5 all time house låter? Får faen meg aldri nok av den låta as Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) En del gammelt her, men godt er det. Roman Pushkin - Bad Babysitter (Dub Mix) Ryan Murgatroyd ft. Tasha Baxter - Moving on (Ian Carey Mix) Ce Ce Peniston - Finally 2008 (Kam Denny & Paul Zala Remix) Burufunk & Carbon Community - Community Funk (Deadmau5 Rmx) DJ Dan - N20 Andy Korg - Bitcrusher (Boogie Army Remix) Tonite Only - Where The Party's At (Dada Life Remix) Democracy Bunny - Bimbo (Blazerflame Electro Mix) The Young Punx - You've Got To... (Soul Seekerz Mix) Noisia - B.R.U.L. Endret 5. oktober 2008 av Volak Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Er det bare meg, eller hopper Pryda - Pjanoo LETT inn på top 5 all time house låter? Får faen meg aldri nok av den låta as Ja, jeg mener det er lett topp 5 of ALL TIME! kommer til å bli en klassiker. er det allerede. har gode minner fra i vår EDIT: har også blitt forelska i high contrast remixen av den sangen, men det er DnB og skal ikke diskuteres her Endret 5. oktober 2008 av spax Lenke til kommentar
Ragley Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hørte en låt på radioen i dag... klarte selfølgelig ikke å huske noe av teksten... ganske utydelig vokal i klippet jeg tok opp, men det burde være mulig for noen å gjenkjenne melodien På refrenget er det plystring... http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...Lydklipp_09.mp3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hørte en låt på radioen i dag... klarte selfølgelig ikke å huske noe av teksten... ganske utydelig vokal i klippet jeg tok opp, men det burde være mulig for noen å gjenkjenne melodien På refrenget er det plystring... http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...Lydklipp_09.mp3 Veldig kjent låt. Vet jeg har hørt den før, vet jeg har den på datan, men vet desverre ikke hva den heter igjen :S Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 sitti og hørt på Freemasons - When You Touch Me i flere måneder nå, får aldri nok ;D Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Nå har jeg lyst på litt orgentlig bra musikk! Jeg er på jakt etter noe lignende Pryda/Eric Prydz type men er ikke så veldig spesifikk Jeg trenger deres virkelig top 5 - 10 liste noensinne! Setter veldig stor pris på dette Takk på forhånd Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har du hørt Paolo Mojo - 1983 (Eric Prydz Remix) og Pryda - Aftermath har du hørt nok. Sett dem på repeat resten av livet Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Pryda - Shadows Finn noe av swedish house mafia, de har sykt mye bra. De består av Steve Angello, Sebastian Ingrosso, Axwell og Eric Prydz Lenke til kommentar
litthekta Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Etter hva jeg har blitt fortalt, så er vel Hed Kandi en sjanger innenfor house? Godt mulig det er feil, for jeg har nada peiling på sånt, men Hed Kandi anbefales uansett, fordi det er så mega chill så bra Det samme labelet har en annen cd sammling som du bør prøve. Fierce Angels og Beach House Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå