edds Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Må bare anbefale Kavinsky, det er elsk! Ed Banger-fans som ikke har hørt noe Kavinky bør skaffe seg det. Kavinsky er dritfet. Men, må si det beste jeg forbinder med han er SebastiAns remix av Testarossa Autodrive. Den er herlig! Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Fans av kavinsky burde sjekke arpanet. Salig miks av elektro med 80-tall, science-fiction og en dash techno. De har også remixet kavinsky med en spaca versjon av testarossa. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) SebastiAn - Ross Ross Ross Endret 19. juli 2008 av Idonotlikebroccoli Lenke til kommentar
edds Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 SebastiAn - Ross Ross Ross Den er genial. SebastiAn er en av favorittartistene mine for øyeblikket. Walkman: http://www.youtube.com/watch?v=wiQgcLHXayg Lenke til kommentar
CyBerrRiFle Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Heisann. http://www.youtube.com/watch?v=n6TO4prlaDI Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne låta samt hva den heter? Hvis den faktisk heter "Nord elektro" kan noen bekrefte dette? Thanks, Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Heisann. http://www.youtube.com/watch?v=n6TO4prlaDI Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne låta samt hva den heter? Hvis den faktisk heter "Nord elektro" kan noen bekrefte dette? Thanks, Du kan f. eks sjekke Beatport.com om de har den der. Kanskje det er det den heter, I don't know. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Høres ut som en låt laget av presets av Nord Syntheziseren til Clavia. Altså, det er ikke DJ Antoine. Han har den jo heller ikke i sin discografi. Altså, (nok en) feil ID på youtube Lenke til kommentar
Trak Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Slenger meg på her med å ramse opp mine housefavoritter for tiden The Freaks - the creeps (Vandalism remix) Justice - D.A.N.C.E. (MSTRKRFT Remix) Justice - Phantom Part 2 Justice - Genesis Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Remix) Dave Darell - Children (Club Mix) Fragma - Toca´s Miracle (Alex Elle Extended) Kate Ryan - Ella Elle La (Bodybangers Remix) Klaas - Feel The Love Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 House? Er det ein sjanger? Hmm, har eg aldri høyrd om, men kult! Trudde denne tråden handla om Tv-serien "House" eg Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 House? Er det ein sjanger? Hmm, har eg aldri høyrd om, men kult! Trudde denne tråden handla om Tv-serien "House" eg pff... cmon! Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 du har ikke hørt om sjangeren House? Er du seriøs? Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) du har ikke hørt om sjangeren House? Er du seriøs? Ja! Heilt seriøs! Skal lese litt på wikipedia no tenkte eg Edit: Ikkje løye eg ikkje har høyrd om det, er jo elektronika/disco, noko eg ikkje er stor fan av igrunn. Miksing, dunk dunk bass, DJ's osv. Har riktignok ikkje høyrt noko slik musikk, men det kan vel minne litt om trance og techno? Endret 2. august 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 "DJs og sånn" Du vet, DJs er bare personer som spiller musikk?. Det finnes hiphop DJs, rock DJs osv Du kan ikke si at dette ikke er fengede? : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Trak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hehe ikke hørt om house?? House er jo kanskje den største og mest kjente elektroniske sjangeren Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jau, men eg forbinder DJ med trance, sikkert fordi det er mest innan den sjangeren ein høyrer om DJ's. Men må innrømme at den songen du posta var litt fengjande! Likevel, er ikkje heilt min stil, men no veit eg iallfall kva House er! Og ja, eg hadde aldri høyrd om det før eg såg denne tråden og vart nysjerrig Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Småsært. Har du levd under en stein de siste 20 årene? Selv moren min på 51 vet hva house er. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Småsært. Har du levd under en stein de siste 20 årene? Selv moren min på 51 vet hva house er. Hehe, eg har levd i same verda som deg dei siste 17 åra! Har du høyrd om steinsdalsfossen? Lenke til kommentar
edds Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har tenkt seg til I love techno i år? Mye der jeg har lyst til å se. Boys Noize, SebastiAn, Crookers, Busy P og Digitalism er blandt de annonserte så langt. Lenke til kommentar
Rob_Le_Pitch Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har laddat upp två remixer av "Sticky Fingers" i min spelare... Kolla in dem här: http://www.myspace.com/roblepitch Låtarna kommer ut på 12" i november Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå