MindB Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er Ed banger en stil innenfor House eller et band? Ed Banger Records er et plateselskap hvor artister som Justice, Mr. Oizo og SebastiAn er signert. Lenke til kommentar
M..D Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Youtuba Ed Banger så fikk jeg denne sangen: Zongamin - Bongo song Endret 26. mai 2008 av M..D Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Bongo Song er veldig kul ja. Utrolig mye spilt i DJ-set fra Ed Banger-folka. Ellers anbefaler jeg å sjekke ut følgende; Kavinsky med Testarossa Autodrive (SebastiAn Remix) Mr. Oizo - Nazis (Justice Remix) Justice vs DJ Funk - Let there be light (Bounce Dat Ass mix) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Zongo greia er jo ikke house? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Zongamin-låta er vel en blanding mellom house, electro og noe latin? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann! Noen som kunne komme med sin Yndlings spilleliste av litt forskjellig house? Hvis ikke er det noen som kunne anbefalt noe innen David Guetta/Sebastian Ingrosso ellerSteve Angello (Noe lignende sjanger) Tuusen takk Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Vil gjerne anbefale Teenage Bad Girl til alle. Her er sangen USB Dick, en av mine favoritter; http://youtube.com/watch?v=Brwv7hT5EsI Edit: Dette er litt dirty electro, og kanskje ikke den tradisjonelle housen mange er vant til. Endret 5. juni 2008 av edds Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Høh, var ikke klar over at Tommy Lee reker rundt fra klubb til klubb om dagene med en annen kar (DJ Aero), og sammen spiller de electro under navnet "Electro Mayhem". Fra trommis i Mötley Crue til å "rocke decksa" med electro... style change ^^. http://www.electromayhem.com/ Uansett, noen som har noen formening om hva som kan bli sommerens store klubbhiter på housefronten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Tommy Lee er jo omtrent bestekompis med Deadmau5 så man kunne vel nesten regne med en viss stilendring fra den karen. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 WTF? = DJ Aero, Tommy Lee, Deadmau5 og en annen bla. Tror Jean Elan - Where's Your Head At vil bli spilt mye Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da har jeg i allefall lært noe nytt ^^. Er ikke så forferdelig opptatt av hva som foregår bak kulissene her og der, så ble jo litt overraska når jeg så Tommy Lee bak miksebordet på en youtubevideo. Uansett, digger Klaas remixen av låta du posta. Vet ikke hva det er, men alt Klaas tar i blir bare gromfeit. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er mange videoklipp av dem på youtube-siden til Deadmau5 hvertfall. Noen av dem er ganske artige å se på og! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, var vel noen av dem jeg kom over da jeg så herr Tommy Lee. La ikke merke til at deadmau5 var brukern, haha. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dirty South ft. Ruby - Let it Go (Axwell Remix) Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei! Så på MTV dancefloor charts her om dagen også var det en sang som hadde noe med Tocana 07 eller 08 Ganske ny og kjent Noen som vet? Takk Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Toca's Miracle 08 pleier å gå ganske ofte på MTV i allefall Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Var nok Fragma - Toca's Miracle (Inpetto Remix) ja. Spilles utrolig mye her på lokalradioen og. Blir like glad hver gang jeg hører den på jobb Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Var nok Fragma - Toca's Miracle (Inpetto Remix) ja. Spilles utrolig mye her på lokalradioen og. Blir like glad hver gang jeg hører den på jobb Tusen takk Dahl! Er like glad i deg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Må bare anbefale Kavinsky, det er elsk! Ed Banger-fans som ikke har hørt noe Kavinky bør skaffe seg det. Endret 13. juli 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå