Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Liten skrivefeil. Sangen heter egentlig 11h30. kongesang.

 

Komme ikke på så mye mer sånn fra toppen av huet. Kan sjekke lexy and k. paul, punks jump up, rex the dog og ascii. disko.

 

Kan prøve bangkok impact, le syndicat electronique, alek stark, squadra blanco(sideprosjekt til legowelt), tonite only, Alden Tyrell og I-F også, men begynner å bevege seg vekk fra det jeg tror du egentlig var ute etter da. Meste av det går vel også under electro, men høres annerledes ut uten at jeg klarer å sette fingeren på hva det er. Begynner i grunn kanskje å bevege meg bort allerede med første anbefalingene, men kan jo se om du liker det.

 

Takker for tips, skal sjekke ut alt etter tur. Begynner med Teenage Bad Girl, gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har forslag til noen bra radio kanaler som spiller house musikk?

 

Kan nevne Digital Imported, som har en egen housekanal. Er ikke sikker men er godt mulig at Afterhours.fm sender house av og til.

 

Og forresten, det spilles også house på HWradio, bl.a. spiller MindB på søndager. Tråd.

Takker. Di.fm har jeg hørt på en del, men blir litt galen av all reklamen. Kanskje jeg burde betale. Skal hvertfall prøve ut de to andre tipsene.

Lenke til kommentar
Hmm, tips til utesteder som spiller bra house i oslo? Kanskje litt electro osv også.

 

Enda bedre, french house ala Ed Banger og Daft Punk osv.

 

hey, Du bør dra på The Villa. (23 års) men du slipper inn som regel når du er over 20. er ikke så langt å gå fra glassmagasinet ved karl johan. Og de gatene bortover der er det mange house/dance klubber =) meget bra!

Lenke til kommentar

Not Exactly - Deadmau5

Into The Lite - Office Gossip

It's True (Dabruck & Klein Remix) - Axwell & Sebastian Ingrosso Vs Salem Al Fakir

Ride The Storm (Life Goes On Club Mix) - Roachford & M.Y.N.C. Project

Something Good '08 (Ian Carey Remix) - Utah Saints

 

Disse går igjen, og igjen, og igjen, og igjen på mp3 spilleren :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...