MindB Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 noen som har noen anbefalinger av artister eller sanger innen de sjangerene? Sunfreakz Beatfreakz Hi-Tack Axwell Bob Sinclar Booty Luv Moto Blanco Ian Carey Roger Sanchez Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 okej, takk. skal sjekke dem ut ! Lenke til kommentar
9001 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Et par nyere laidback luke produksjoner/remixer som funker for meg: bellatrax_feat._sophia_may_-_i_cant_help_myself_(laidback_luke_remix) laidback_luke_-_break_down_the_house paul_johnson_-_get_get_down_(laidback_luke_remix) Og noe helt annet av litt eldre dato som fortsatt gir meg frysninger over hele ryggen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hed Kandi disco ball om 2 uker... gleder seg Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 En artist som er bra (ikke sikker om det er house elr dance) Sunblock! driit bra, I'll be ready, Baby Baby. også velvet med fix me... Jack o'neill, digger Stargate også har sett alle episodene er litt scifi stargate nerd Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forstår ikke hvorfor denne ikke er i mine innlegg. Har dessverre ingen låttips atm. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forstår ikke hvorfor denne ikke er i mine innlegg. Har dessverre ingen låttips atm. u sux Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forstår ikke hvorfor denne ikke er i mine innlegg. Har dessverre ingen låttips atm. u sux Og derfor slenger jeg meg inn i denne tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Daft Punk er house, sant? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Daft Punk er house, sant? Nei, det hard-techno / schranz Det er house. Typisk fransk house Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ah, flott. Var det jeg trodde. Da vinner jeg diskusjonen mot kompisen min som hardnakka påstår det er trance Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kaskade, Miguel Migs, dette er fantastisk housemusikk. Aircraft 72 har laga en del deilige sanger. Også har jeg fått helt dilla på Lifelike og Danny Clark! Noen anbefalinger: Mary J. Blige - Just Fine (Moto Blanco Vox) Samantha James - Deep Surprise (Miguel Migs Remix) (Fant ingen video på denne) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Moguai & Tocadisco - Freaks (Moguai Mix) Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lenge sia jeg har holdt meg up to date på housefronten, noe som har noe nice å anbefale.. Swedish house mafia style! Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Likte selv veldig godt det jeg hørte på radioen i GTA San Andreas. Tror de sendte mye såkalt "Chicago House", Frankie Knuckles etc. Likte spesielt denne av Marshall Jefferson. Er det noen som har noe å anbefale i samme gate? Digg musikk. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Høres veldig ut som noe du fort kan få på Housexy albuma til Ministry of Sound Lenke til kommentar
MindB Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 noe som har noe nice å anbefale.. Swedish house mafia style! Dirty South – Let It Go (Axwell Remix) Eric Prydz – Pjanoo / F12 Buy Now – Body Crash (Alle mixer) ++++ Sjekk ut ferske spillelister av Axwell, Steve Angello, Sebastian Ingrosso og Eric Prydz. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Noen som kan anbefale noen gode låter fra Justice? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Sunfreakz Siden jeg egentlig ville at denne skulle dukke opp innenfor visse kategorier slenger jeg med en låt. Eric Prydz pres. Pryda - Shadows, og satser på at jeg har truffet riktig kategori . Lenke til kommentar
MindB Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hvilken kategori vil du at "Sunfreakz" skal høre inn under? Dance, har jeg en følelse av... Shadows er house, ja Noen som kan anbefale noen gode låter fra Justice? Justice vs. Simian - We Are Your Friends Justice - D.A.N.C.E Justice - DVNO Justice - Phantom Pt. 2 Justice - Waters of Nazareth Dersom du liker låter som Justice har produsert, anbefaler jeg at du sjekker ut Simian Mobile Disco. Endret 5. april 2008 av MindB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå