DanielvanSand Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Faen gleder meg bare mer og mer til å se Tocadisco live på Sensation til nyttårsaften Mannen er bare konge. *bare* ett år til, så kunne jeg hatt det gøy og Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, det er bare å gjøre så fort man fyller å bestille seg en slik reise. Blir fjerde gangen på party i utlandet, 3 første var dog i amsterdam så første i tyskland. Er turer jeg kommer til å huske så lenge jeg lever. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Slang sammen en liten Electro miks. Mekkan i Traktor, så er en to-tre overganger som ikke er heeeelt på nett men pytt san. Kan lastes ned her Total Playtime: 1:19:58, 160 kbps MP3 Cue Sheet lastes ned her Tracklist: 1. Kid Dub - Tetris (Tocadisco Remix) 2. Alex Kunnari - Lifter (JS16 Remix) (Forøvrig er JS16 han ene fra Dallas Superstars gone solo ) 3. Tocadisco feat. Chelonis R Jones - Shrine (Tocadisco Club Mix) 4. Noel Sinner - Pull Over (Dabruck & Klein Mix) 5. Milk & Sugar pres. MS2 - Stay Around (For This) (Syke 'n Sugarstarr Vocal Mix) 6. Moonbootica - Jump Around (Eyrer & Chopstick Remix) 7. WH113 - Wrong Number (Greg Kobe Mastered) 8. GTO - Pure (Swen Weber Remix) 9. Deadmau5 & Jelo - The Reward Is Cheese 10. fRew & Shopliftas - Bermuda Nights 11. Kruse & Nurnberg feat. T Nile - Sunrises (Lifelike Instrumental & Florians Vocal Edit) 12. Fragma - Toca Me (Inpetto 2008 Remix) 13. Dirty South - Minority (Dirty South Remix) 14. Delta Goodrem - Believe Again (Tommy Trash Remix) 15. Pryda - Europa Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Feh, hva med å mixe en liten 15min mix å uppe den på MTV Selected sånn just for fun? Planlegger å gjøre det samme Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hehe kanskje det. Lagde egentlig bare den miksen så dama skulle få høre litt electro før vi dro på sensation Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Skaffet meg Hed Kandi The Mix 2008. Elsker det albumet. 3 CD-er med fet musikk Uansett: Samim - HeaterHot or not? Jævlig godt spørsmål. Den er første sangen på første CDen i The Mix 2008 btw. Jeg vet ikke heeelt om jeg liker den. Den freaker meg litt ut egentlig . Som regel hopper jeg over den, da jeg synes de 2-3 sangene er de "dårligste" på albumet. Fet sang btw: Ida Corr Vs Fedde Le Grand - Let Me Think About it Hed Kandi til Rockefeller i April . Gleder meg stort . Endret 1. januar 2008 av €rlen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da var man tilbake fra tyskland Og det må sies at det var bare helt konge rått. Fikk uheldigvis pga mye tull ikke med meg settet til Tocadisco, så aner ikke åssen det var, men Mousse T og Eric Morillo leverte to drit fete sett, toppen av kaka var Axwell som leverte så til de grader. Begynte rolig og bygde bare mer og mer opp. Helt sinnsykt. Selve stedet også var mye bedre enn Amsterdam arena, også var det omtrent halvparten så mange mennesker. Møtte opp med mange norske der nede også så hadde det drit fett. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Cloe&Enzo - Numero29 Spesielt første tracket i mixxen er heilt fantastisk! http://clo.e.free.fr/share/audio/NUMERO29.mp3 høgreklikk og save (40,9mb - 44:45 speletid). Endret 2. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For de som er interesserte ligger nå alle livesetene fra Sensation White NYE Dusseldorf her og en to timer lang video jeg ikke har rekt å se enda ligger her (krever registrering) Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Milk & Sugar - Higher & Higher (2007 Club Mix) fra Hed Kandi Disco Heaven 2007.... Disco Heaven er ikke akuratt det du forventer å høre på en nattklubb, men den sangen skiller seg skillelig ut fra resten av albumet og er egentlig jævlig fet 207_milk_and_sugar___higher_and_higher__2007_club_mix_.mp3 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Disco Heaven er ikke akuratt det du forventer å høre på en nattklubb Kanskje ikkje, men Disco Heaven er RÅ! Hed Kandi er gjennomgåande kvalitet. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Disco Heaven er ikke akuratt det du forventer å høre på en nattklubb Kanskje ikkje, men Disco Heaven er RÅ! Hed Kandi er gjennomgåande kvalitet. 100% Enig Endret 5. januar 2008 av €rlen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Bass Kleph - Bump Uglies (Stupid Fresh 'Wizards In Oz' Mix) fRew & The Shopliftas - Bermuda Nights (Original) Ch000000ns!!!!!!123456 Lenke til kommentar
EskilAJ Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er litt fanget av den behagelige typen om dagen, har et par anbefalninger som er skikkelige avslappendes og deilige å høre på: Dj Shog/Oei Ai Ming-Turn Your Heart Fragma-Toca's Miracle Deadmau5-Not Exactly Jes Brieden-Imagination Dj Shah feat. Adrina Thorpe-Who Will Find Me John O'Callaghan-Big Sky Mandala Bros/Duderstadt-Fallin Noen som vet om andre sanger som ligner på disse over? Et par andre som ikke er direkte "avslappendes", men også veldig bra; Kian Keen-24 Hours(Dj Lee Remix) 2-4 Grooves-St. Elmos Fire(Topmodelz Remix) Lenke til kommentar
MindB Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Deadmau5-Not ExactlyJes Brieden-Imagination Dj Shah feat. Adrina Thorpe-Who Will Find Me John O'Callaghan-Big Sky Mandala Bros/Duderstadt-Fallin Noen som vet om andre sanger som ligner på disse over? Disse sangene faller under sjangeren trance, og ikke house. Anbefalinger av trance finner du her. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 BSOD - This Is The Hook It's catchy, you like it! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Santiago Nino & Damien Heck - Red Sky (Duderstadt Dub Mix) Now thats a ch00n!!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Santiago Nino & Damien Heck - Red Sky (Duderstadt Dub Mix) Now thats a ch00n!!! Bare synd det er trance Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Bare synd det er trance Kjeften på deg, sjangerhore. Når det er så progressivt og lav BPM glir den greit inn her i house-tråden. Edit: Satte på låta nå, og når jeg tenker over det var dette egentlig en feilpost. Uansett, trance/techno/house/dance/electrohouse/hardstyle går for det samma, sant? Det sier nemlig et par i klassen min. Endret 22. januar 2008 av E-wok Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bare synd det er trance Uansett, trance/techno/house/dance/electrohouse/hardstyle går for det samma, sant? Det sier nemlig et par i klassen min. Sant det. Elsker technoen i Red Sky uansett, men trancen i den kunne vært litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå