Der Kommissar Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg tror du beveger deg litt inn i trancescenen der Der Kommissar, men den sangen du nevner er veldig kulDen heter forresten Tracking Treasure Down. Til info har de akkurat sluppet nytt album, toolroom knights II. ser ut som en sweet tracklist. 9587016[/snapback] haha, ja, var litt rask på hukommelsen der Ja, var ikke helt sikker på sjangern, men mener de sto beskrevet som house/progressive trance en gang jeg sjekket for en stund siden. Kom plutselig på at det var jo i grunn ganske hyggelig, hehe. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Litt Ed Bangers dilla. DJ Mehdi - Signatune (Thomas Bangalter edit) Justice vs Simian - We Are Your Friends Justice - Phantom Uffie - Ready To Uff Zongamin - Bongo song Jævlig rått. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Pryda - Muranyi Pryda - Balaton Lenke til kommentar
MindB Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sweet Shop - Make Me Fly Alfred Azzetto - Colors (Walterino Main Mix) Dean Coleman featuring Janis Leahy - Shoudda Been There Good stuuuff Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt Ed Bangers dilla. DJ Mehdi - Signatune (Thomas Bangalter edit) Justice vs Simian - We Are Your Friends Justice - Phantom Uffie - Ready To Uff Zongamin - Bongo song Jævlig rått. Ta en titt på Digitalism og Boys Noize, er i samme gata Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Adam K - Twilight Digg proghouse. Sample @ beatport. http://www.beatport.com Lenke til kommentar
Mathiasss Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har blitt hekta på booka shade. Noen som kan anbefale noe i samme retning? Tenker da på movements-albumet. Usikker på sjangeren. Tech-house? Minimal techno? Kan slenge inn noen anbefalinger også: Damien Rice - Sunrise over pinkville(so phat! remix) Oliver Koletzki - Mückenschwarm The Egg - Wall(mylo remix) David Guetta - baby when the light David Guetta - Love is gone Lenke til kommentar
MindB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis du liker Booka Shade, kan jeg trygt anbefale disse: M.A.N.D.Y. Tiefschwarz Buick Project Anthony Rother Trentemøller Tocadisco Sjangeren er vel ganske vid, vil jeg si. Er nok en blanding av house + minimal + techno? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Eric Laville - Night Visions (Eric Sadics Mix) Sykt fet electro. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Supermode - Tell Me Why (2 Elements Remix) Ikke så nye, men utrolig fet Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Supermode - Tell Me Why (2 Elements Remix) Ikke så nye, men utrolig fet Uuh, den var da ikke så dum. Er gått så kraftig lei orginalen at jeg vil spy, men dette var da litt elektrisk og oppfriskende ^^. Har helt forelska meg i bassen i Shaolin Masters vs. The Flirtations - Time (Electro Vocal Mix), den er bare grom, rett og slett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er svak for denne mixen: Supermode - Tell Me Why (Simmons & Christopher Remix) mer prog enn house dog. Aril Brikha - Berghain Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Veit jeg har nevnt den før her, men den fortjener å komme igjen: Deadmau5 - Vanishing Point Skaff den! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvis du liker Booka Shade, kan jeg trygt anbefale disse: M.A.N.D.Y. Tiefschwarz Buick Project Anthony Rother Trentemøller Tocadisco Sjangeren er vel ganske vid, vil jeg si. Er nok en blanding av house + minimal + techno? hadde ikke hørt på booka shade før jeg lasta ned essential mixen dems fra juli i 2006. har ikke hørt på annet siden jeg lasta ned for ca 3 uker siden. bare helt hærlig! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Adam K - Twilight Digg proghouse. Sample @ beatport. http://www.beatport.com nam! samme som glenn morrison - contact Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvilken sjanger skal jeg plassere Bob Sinclar under. Vet ikke om jeg poster i rett tråd men syns stilen hans ligner ganske mye på house:. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvilken sjanger skal jeg plassere Bob Sinclar under.Vet ikke om jeg poster i rett tråd men syns stilen hans ligner ganske mye på house:. Komersiell house. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vil bare legge til at ikke bare holder på med kommersielt, kan vel også sies med andre som harhatt mye suksess, bl. a eric pryds. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan er sjangeren Lounge i forhold til house? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Lounge i mine øyne er mer chillout / downtempo som ikke har en 4/4 rytme. Jeg forbinner Lounge med Cafe del Mar / Buddha Bar. Uansett: Samim - Heater Hot or not? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå