Faris Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 DJ tråd hadde ikke vært dumt nei. Kanskje med litt informasjon om ulike miksemetoder, utstyr o.l Måtte lage meg litt mat, men fyrer opp igjen nå på samme server som sist. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 John Dahlback - Years Behind John Dahlback - Years From Now On Kolombo - Seat Back Kolombo - Seat Back (David Ekenback Remix) Reuben Keeney - Getting There Reuben Keeney - Getting There (Elektro Freakz Remix) De to sistnevnte er hotness! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tre nye fra Tocadisco :O Culcha Candela - Hamma (Tocadisco Hamma RMX) Ikke så veldig kul låt imo. Tocadisco Unreleased Vol 2: Tocadisco - Migrants Tocadisco - Open Your Eyes Likte spesielt Migrants bra. Veldig typisk Tocadisco låt, utrolig fengende Men jeg elsker nesten alt han lager så... hehe Open Your Eyes var hvertfall herlig. Samplet fra Snow Patrol - Open Your Eyes. Vokalen er jo bare herlig. Finnes en annen miks av denne også, Snow Patrol - Open Your Eyes (Redanka Remix) som også er en herlig en. Egentlig bedre enn Tocadisco sin versjon, men den er definitivt verdt å nevne. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Endelig noe nytt fra Toca, har ventet på det! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Mhm. Så og si nesten alt han lager er bare så utrolig digg. Han har en så utrolig særegen stil og lyd i alt han lager som ingen andre har, det som gjøra t jeg liker han så godt. Hørt enda mer på de to unreleased, og de er virkelig et par knakende gode låter Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Kan dere si meg deres personlige favoritter? Nr 1 altså ! Og KUN den Må laste ned litt musikk fra denne sjangeren, og da har vel dere litt peiling... Liker at det er noe synging innimellom av og til... ikke bare melodi Edit* leif Endret 27. juli 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være: Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være: Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times 9151309[/snapback] Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes? Trur jeg har funnet min musikk sjanger * Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house? Sorry, er noob Endret 27. juli 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Favorittlåt? Hmmmm ... Blir nok Morjac - Morjac Theme det. Husker sommeren 2 år tilbake da jeg var forelska i denne. Elsker melodien! Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 #1, definitivt: Miguel Migs feat. JoJo Hailey - Friend Of The Blues (Original Mix) <3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være: Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times 9151309[/snapback] Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes? Trur jeg har funnet min musikk sjanger * Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house? Sorry, er noob 9151346[/snapback] Den jeg nevnte er house ja. Men man kan ikke akkurat si at den jeg nevner representerer all house Det er MYE forskjellig der ute. De du nevner der går under Dance Cry for you er godlåt det Tocadisco - Your No Good For Me (Mark B. Remix) Endret 27. juli 2007 av Feh Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Favorittlåt er det nok ikke, tror ikke jeg har en, men det her er en av grunnene til at jeg begynte å elske house: Joey Negro - Make a Move Meeen, den største æren skal nok DI.FM få med deres DeepHouse streaming 24/7! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Lifelike & Kris Menace - Discopolis Min #1 houselåt. Den er helt perfekt (For ikke å nevne at musikkvideoen er ) Endret 27. juli 2007 av Dalh Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Edit) FET! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Daft Punk - Harder Better Faster Stronger (Deadmau5 Edit) FET! Bah, hater at jeg ikke finner noen torrent-sider med annet enn trance på.(hint hint ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Lifelike & Kris Menace - DiscopolisMin #1 houselåt. Den er helt perfekt (For ikke å nevne at musikkvideoen er ) Har hørt den litt ihjel selv, men "A Hundred Birds Remix" synes jeg friska den opp litt igjen. EDIT: "Praise Cats feat. Andrea Love - Shined On Me" origianalversjonen er fin Endret 27. juli 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar alle sammen Dritmye bra her! Dere kan dette Lastet ned axwell med en annen kis... together... Der var rå.. Liksom digg at sangene tar helt av Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Enda en klassiker: Masters at work and La India "I can`t get no sleep" http://www.youtube.com/watch?v=MMn7ToUPizQ Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vinylshakerz - Forget Me Nots (Vinylshakerz Screen Cut) Men In Black theme låta.. Funker faktisk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ultra Nate-Automatic (Digital Dog Mix) Digital dog har virkelig fått slått seg opp i det siste med mange gode remixer i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå