Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

John Dahlback - Years Behind

John Dahlback - Years From Now On

Kolombo - Seat Back

Kolombo - Seat Back (David Ekenback Remix)

Reuben Keeney - Getting There

Reuben Keeney - Getting There (Elektro Freakz Remix)

De to sistnevnte er hotness!

Lenke til kommentar

Tre nye fra Tocadisco :O

Culcha Candela - Hamma (Tocadisco Hamma RMX)

Ikke så veldig kul låt imo.

Tocadisco Unreleased Vol 2:

Tocadisco - Migrants

Tocadisco - Open Your Eyes

Likte spesielt Migrants bra. Veldig typisk Tocadisco låt, utrolig fengende :D Men jeg elsker nesten alt han lager så... hehe :p

Open Your Eyes var hvertfall herlig. Samplet fra Snow Patrol - Open Your Eyes. Vokalen er jo bare herlig. Finnes en annen miks av denne også, Snow Patrol - Open Your Eyes (Redanka Remix) som også er en herlig en. Egentlig bedre enn Tocadisco sin versjon, men den er definitivt verdt å nevne.

Lenke til kommentar

Mhm. Så og si nesten alt han lager er bare så utrolig digg. Han har en så utrolig særegen stil og lyd i alt han lager som ingen andre har, det som gjøra t jeg liker han så godt. Hørt enda mer på de to unreleased, og de er virkelig et par knakende gode låter :p

Lenke til kommentar

Kan dere si meg deres personlige favoritter? Nr 1 altså ! Og KUN den :tease:

Må laste ned litt musikk fra denne sjangeren, og da har vel dere litt peiling... Liker at det er noe synging innimellom av og til... ikke bare melodi :)

Edit* leif

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være:

Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times

9151309[/snapback]

Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes?

Trur jeg har funnet min musikk sjanger :love:

* Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house?

Sorry, er noob

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar
Min #1 house er den låta som gjorde at jeg liker sjangeren den dag i dag må vel være:

Gadjo feat. Alexandra Prince - So Many Times

9151309[/snapback]

Hører på den nå ! Ganske digg den da! Er dette en sang som representerer house elr er den litt annerledes?

Trur jeg har funnet min musikk sjanger :love:

* Edit: Jeg liker sanger som Reset- Blue og september- cry for you godt... De går vel ikke under house?

Sorry, er noob

9151346[/snapback]

Den jeg nevnte er house ja. Men man kan ikke akkurat si at den jeg nevner representerer all house :p Det er MYE forskjellig der ute. De du nevner der går under Dance :) Cry for you er godlåt det :thumbup:

Tocadisco - Your No Good For Me (Mark B. Remix) :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...