Blåbær Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 De hadde noe lignende på mpetre, jeg vet ikke om de har det fortsatt. Uansett så finnes det mange live radioshows på nettet der du kan få hørt det siste av det beste innenfor de fleste elektroniske sjangre. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Tror de har det fortsatt. (mpetre) Fredager og Lørdag kveld er det vel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ok, bare hørte at de hadde endret profilen helt med masse rnb og hiphop. Godt de beholdt det eneste programmet de faktisk kan være stolt av. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Lt. Wee show på mPetre har jo mye bra house. Er vel det eneste radioshowet i norge der jeg har hørt skikkelig house musikk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg får spillelista til Lt. Wee på mail hver uke. Veldig mye bra der. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Lt. Wee show på mPetre har jo mye bra house. Er vel det eneste radioshowet i norge der jeg har hørt skikkelig house musikk 8658774[/snapback] Dj friendly og Abstract er også verdt å få med seg Btw, noen som har noen kompilasjoner/sets (1time+) å anbefale? Helst i retningen deep- eller tech-house. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det går temmelig bra sets på di.fm sin Deep-house live streaming 24/7. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Og det er 20 års grense, på min 19 årsdag Lenke til kommentar
Faris Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Bumper med et album jeg har blitt forelska i Stereo Sushi 10 Hi-fidelity Soulful House, Fresh From The Deep. CD 1 1. I Am Not My Hair (Wigged Out Vocal) [ India Arie ] 2. Now What (Matty`s Soul Flower Mix) [ Matty & Monique ] 3. Luv Remedy (Club Mix) [ Cookie Monsterz ft. Amrick Channa ] 4. Hypnotised (DJ Spen & The MuthaFunkaz Remix) [ Sebastian Leger ft. Gia Mellish ] 5. Your Beat Sounds Like (Original Mix) [ Ron Gelfer ft. Tiger Lily ] 6. Feel The Fire (Cookie Monsterz Vocal Mix) [ The Fatback Band ] 7. Give You (Jamie Lewis House Cut) [ Djaimin ft. Crystal Re-Clear ] 8. Free Your Mind (Groove Junkies MoHo Vox) [ Groove Junkies ft. TC Moses ] 9. Funky Love (Jau-J`s Shifted Up Vocal) [ Justin Michael ft. Jackie Wilson ] 10. You Move Me (Richard Earnshaw Remix? [ Dj Dervish ft. Lockamy & Inaya Day ] 11. So Good Today (Yoruba Suite Mix) [ Ben Westbeech ] 12. Freedom (Make It Funky) [ Black Magic ] CD 2 1. Love Is (Love Breeze) (Love Is In The Air 12"Vox) [ Jada ] 2. Available (Jay-J`s Shifted Up Mix) [ Linn ] 3. In My Heart (DJ Spen / MutyhaFunkin Vocal) [ Bobby & Steve ft. Pete Simpson ] 4. To The Rock (Praise Party Vocal Remix) [ VMC ] 5. Church Lady [ Dennis Ferrer ft. Danil Wright ] 6. What It Feels Like (Quentin Harris Club Mix)? [ Joi Cardwell ] 7. Dust [ Recloose ft. Joe Dukie ] 8. My First Love (Terry Hunter Vox) [ Syren ] 9. Addicted (Addicted To Vox Remix) [ DJ Pope & Lynette Smith ] 10. Jus Dance (Quentin Harris Re-Production) [ Mr V ] 11. I DOn`t Know Why (I Love You) (Kenny Dope Vocal Mix) [ The Brand New Heavies ] 12. Call Me (Sueno Soul Mix) [ The Beard ft. Amma ] 13. Voices [ Masters At Work ] Endret 27. mai 2007 av Faris Lenke til kommentar
Lekser Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva er forskjell på trance og house? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Trance er Trance og House er House. Trance er ofte raskere og "hardere" enn House. Mer stakato om du vil. House er mer laidback og har et "rundere" lydbilde. (/me er elendig på å forklare) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ta en titt her (Vært oppe før) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva er forskjell på trance og house? 8719628[/snapback] Try this. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Kan være verdt å sjekke ut mot sommeren: Hed Kandi - Served Chill Endret 28. mai 2007 av Camron Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Siden jeg fikk beskjed om og spørre i denne tråden ang. en sang jeg har hørt bare quoter jeg det jeg sa på trance tråden: """"Uff! Har fått en sånn trance sang på hodet den siste uka pga en fyr i klassen har spilt den en eller to ganger. Husker ikke så mye av den, men jeg MÅ bare finne den. Derfor tentke jeg kanskje noen her inne har hørt sangen? Husker ikke helt sangen, men den starter med noe sånt:(Kvinnelig vokalist) I, I want to be, i want to be where the places that I can go. hehe, det var vel det jeg husket. Hvis du noen PLIS klarer og finne denne sangen for meg hadde jeg blitt überglad! """ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sa jeg ikke dance-tråden? Dette er house-tråden /kos Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) to late men her er linken uansett. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=659279&hl= Endret 28. mai 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Aww, feilpost igjen! Blir forvirret uten kart og kompass i ukjent terreng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå