W Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 MOS - Hed Khandi the Summer Mix 6896688[/snapback] Digger mixen av Armand Van Heldens My My MY på den første cden. Lenke til kommentar
W Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 MOS - Hed Khandi the Summer Mix 6896688[/snapback] Digger mixen av Armand Van Heldens My My MY på den første cden. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Av house kan jeg anbefale Nils Noa - Stero Style (Santos Metalizer Remix). Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Myyyye bra som er lista opp her! Hvis folka har lyst på litt mer chill house så vil jeg anbefalle mixene til dj river, ha legger ut alle mixene sine på hjemmesiden hans: www.djriver.com gå inn på mixes og finn chill house mixene 1-5! Disse er gratis! Trokke jeg gidder å liste opp sånn som dere, blir så mye og tidkrevende, men kan i hvertfall anbefalle disse albumene: Housexy 2005 og 2006 Tokyo Project(de samme som holder på med hed kandi-serien) Ibiza annual 2005 (3 cder) Ian pooley - Nightlife (serie) Ministry of House serien MOS testament of house serie hot house ibiza clubbers guide serien House of OM Dessuten vil jeg anbefalle artisten Kaskade på det aller varmeste! lager så usannsynlig chill house. Endret 19. september 2006 av Stavmikser Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Freddie Mercury - Love Kills (Rank 1 Remix) Tiesto feat. Maxi Jazz - Dance4Life (Fonzerelli Remix) Milk & Sugar - Has your man got soul (Ian Carey Dub) (helt ny fra Ian Carey :)) Og en utroooolig chill sang som anbefales på det sterkeste: Halo feat. Atwater - Changes Og en til da : Ashenu - Sweet Suffering (Sin Plomo Remix) ehm... Og en litt eldre, utrolig feit: C-Mos - two million ways (Axwell Remix) Endret 19. september 2006 av Feh Lenke til kommentar
Faris Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 Abel Ramos - 89s (original mix) Sugiurumn feat. Miyuki Hatakeyama- Star Baby (Axwell Remix) The Disco Boys feat. RB- Born to be Allive (Felix da Houscat's Chicago Traacky Glitz Remix) The Colombian Drug Cartel- The Shipment Röyksopp- What Else is There (Trentemöller Remix) Tom Novy and Lima- Take It Supafly- Moving Too Fast (Northwest Remix) Firefox- Sex Shooter (Mike Da Scala Remix) Armand Van Helden feat Tara McDonald- MyMyMy (Stonebridge Remix) Alex Gaudino- Reaction Digital Dog feat 45 Flat- Dirty Mish Mash ft Lois - Speechless S&M Project ft Sam Noon & Pav - One Man (Thomas Gold Remix) Southside Hustlers- Right Before My Eyes Switch- A Bit Patchy Wonderland Avenue- White Horse Sander Kleinenberg- The Fruit Playback - Hit The Bricks Antoine Clamaran - Take Off Fullt mulig jeg har nevnt noen tidligere i tråden, men det skader sikkert ikke å gjenta dem Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 C-Mos - two million ways (Axwell Remix) 6898032[/snapback] Elsker den låta! Men, min alltime fav. innen House må vel bli Morjac - Morjac theme Blir bare ikke bedre Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Men vi har jo glemt en av de store som har vært det siste 1.5 året: The Drill - The Drill Synes ikke låte i seg selv er så kul, men når den blir sendt ut på dansegulvet tar det fullstendig av. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 The Drill - The Drill Den tar også av i bilen Lenke til kommentar
W Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Men vi har jo glemt en av de store som har vært det siste 1.5 året: The Drill - The Drill Synes ikke låte i seg selv er så kul, men når den blir sendt ut på dansegulvet tar det fullstendig av. 6901674[/snapback] Den er konge! Videoen er bare best! http://www.youtube.com/watch?v=EnlCDMeA-uY Endret 20. september 2006 av Zyztem Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hard-Fi - Hard to beat (Axwell Remix) Miami Dub Machine - Be Free With Your Love (Fonzerelli remix) Rasmus Faber feat. Mylo - Get over Here (Axwell Remix) Mason - Exceeder (Tomcraft Remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Hard-Fi - Hard to beat (Axwell Remix) At jeg kunne glemme den... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 De som liker house og slikt, liker dere også techno? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Techno er mindre melodiøst, og ligger i navnet, litt mer "techy" en house. House har generelt mer vokaler og litt mer sexy beat enn techno. Men det spørs hvilke sjangre... tech house/minimal house og minimal techno ligner veldig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Techno er mindre melodiøst, og ligger i navnet, litt mer "techy" en house. House har generelt mer vokaler og litt mer sexy beat enn techno. Men det spørs hvilke sjangre... tech house/minimal house og minimal techno ligner veldig. 6903196[/snapback] Takk for svar. Liker techno jeg House går også Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Fatboy Slim - Right Here, Right Now (Freemasons remix) Moby - Slipping Away (axwell Remix) Pryda - Shadows Who's Who? - Sexy Fuck (Steve Angello Remix) (btw er Who's Who? et av aliasene til godeste Steve ) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Stonebridge feat.Therese - Take me away Lee Cabrera feat.Mim - I watch you Sander Kleinenberg - The fruit (Tom Novy Club mix) Lowalk & Dj Loki- Seamrider Fallen Angels- City Life Les Rythmes Digitales - Jacques your body Solu Music ft Kimblee - Fade (Grant Nelson Big Room Remix) Chocolate Puma - Always & Forever [Till West & DJ Delicious Remix] Jerome Isma-Ae - Rokit [Original] Junior Jack- Thrill Me Junior Jack- E Samba The Disco Boys - B B B Baby Sharam Jey- Push Yur Body (Original 12") Flat Pack- Sweet Child Of Mine (Ja, det er en cover av Guns N:P) Roman Flugel- Geht's Noch Freeform Five- No More Conversations (Mylo Remix) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg lasta ned noen mikser fra den derre Dj River siden. Virkelig noen deilige mikser der Spesielt Chill House miksene... drit deilig arbeids/slappe av musikk The Resolver miksen var heller ikke å forakte Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Må vel nesten nevne dj antoine også, musikken hans tar no så sinnsykt av! F.eks. I wanna know Arabian adventure II Soldier's attack (ååå, gleder meg til russetia ass!) Rush hour ja det meste egentlig... Lenke til kommentar
dj28340 Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Face It: House kommer med alderen..... Trance er for fjortiser. Selv Tiesto grenser til house nå for tiden... Må han bare bli frisk fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå