Blåbær Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 direct disco - so project. Finnes i uendelig mange mixer. En virkelig gammel klassiker. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Syns du Direct Dizko er dårlig? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Pff, nehei, det har jeg da ikke sagt! Sa bare at den er remixa evig mange ganger, nesten mer en Calabria! Skrev kanskje litt som jeg snakker. Den er bra, for ikke å snakke om Calabria som bare eier. Endret 3. mai 2007 av Camron Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Begynte å lure nå. Calabria er jo helt vill. Foretrekker Kaner-versjonen fremfor Enur-versjonen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kaner er nok den beste. Men anbefaler Alex Gaudino - Destination Calabria som er mer dance/house låt med vokal og mer kommersielt tilpasset et bredere publikum. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 direct disco - so project. 8525253[/snapback] Thank u. Men anbefaler Alex Gaudino - Destination Calabria som er mer dance/house låt med vokal og mer kommersielt tilpasset et bredere publikum. 8531671[/snapback] ...Tilpasset et bredere publikum; ja. Men låta suger jo uansett IMO. Går som faen hos russen her nå. Pføy, lenge leve orginalen. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Forresten, sjekk ut DJ Nico Belucci "I can't dance because you're so fine!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bør kanskje oppdatere meg litt på house-fronten så jeg legger denne i favoritter Lenke til kommentar
W Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Pedro Del Mar feat Emma Nelson - Feel (Fonzerelli funky club rmx) Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som så Lydverket i går? Om fransk house/dance. Plukket opp mye fett der. Skjekk ut samtlige artister som er signet av Ed Banger. Justice vs. Simian - "We are your friends" er sykt rå. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Nei, fikk ikke med meg det. Det var skikkelig drit.. Reprise, anyone? Lydverket sender noen ganger noen skikkelig godbiter.. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 De legger det vel ut på nettTV etterhvert? Det suger litt om man har mac dog. Derfor må jeg som oftes se det på tv.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Har en venn som er helt hekta på House, og han syntes ikke det Lydverket viste i går var noe bra. I det siste så har House gått veldig mye over til Electro, noe jeg synes er synd. Klangen i sangene blir fort mye sammenlignet med Techno (i en litt lavere BPM) synes jeg da. Jeg er veldig sær på dette området og mener at House skal holde seg til sampling, i stedet for å lage det helt elektronisk. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Nå er jo electro house en egen sjanger da, og jeg mener det er heelt konge at den sjangeren blir mer dominerende innenfor housen Hvorfor MÅ house være samplet hele tida? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg liker det bedre fordi jeg får jeg bedre feeling, rett og slett. Det er jo såklart smak og behag, men jeg skal innrømme at jeg også liker noen Electro-sanger. Og et eksempel på det, er Lifelike & Kris Menace - Discopolis. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå er jo lydverket ikke noe annet enn en eneste stor reklame for elendig indie-rock og slappe rappere. Skulle hatt eget program for elekronisk musikk Lenke til kommentar
Mathiasss Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hadde vært kult om vi fikk noe lignende the essential mix i Norge, men er kanskje ikke mange nok som hører på den type elektronisk musikk. Er det forresten noen som har anbefalt freeform five - no more conversation? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå