Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon


Faris

Anbefalte innlegg

Hahahaha, jag är 21 och inte 17 :p

 

Og till mikkhu = Told ya !

 

Og ni som venter på mer stuff fra mig skall checke in:

 

Marcus Schossow & Thomas Sagstad - Moog Me [Global Underground]

Marcus Schossow - Clicky [Amento]

Pryda - Rymd (Marcus Schossow Spacious Remix) [Pryda]

Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Umbrella (Marcus Schossow Remix)

 

Vet inte när dessa släpps exakt, men nu har ni något att hålla koll på iaf !

 

Ni kan ogse finde info på www.marcusschossow.com eller www.myspace.com/marcusschossow

 

Ciaoo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten oppdatering fra min spilleliste for tiden

 

Alex Gaudino - Destination Calabria (Wharton & Lloyd remix) <--denne begynner å bli litt "utspilt" nå, men kom over denne remixen, og jeg etter min mening er det den beste av dem alle.

 

Housemates - Without you (Eddie thoenicks shake out mix) <-- Fet, drivende discohouse. Kunne med fordel spart seg for noe av vokalen, men ellers kul.

 

Tyken feat Awa - Every word (triple dee rebuild) <--Uplifting vocal house, genial "tidlig-på-kvelden-house"

 

Booty Luv - Be without you (T&F vs Moltosugo mix) <-- Enda en kickass låt av Booty luv. Perfekt sommer,sol og pils på terrassen musikk!!

 

Raül Orellana feat Jocelyn Brown - My sun will get you (deep groovers extended mix) <---- Skikkelig groovy god-house, med den alltid suverene Jocelyn Brown! For meg er hun den ultimate house vokalisten. Ingen over, ingen ved siden, for å sitere Freia :) Anbefales på det varmeste!

 

Det er rart med det, men når det nærmer seg eksamenstid, får du plutselig gjort en haug med prosjekter du egentlig ikke har tid til, men som du har tenkt på en stund. Fikk endelig somla meg til å rigge opp mixepulten og cdspilleren igår, så jeg tenkte jeg skulle slenge opp en liten mix snart. Muligens iløpet av helga hvis tiden strekker til.

Endret av gummitarzan
Lenke til kommentar
Haha, hvordan fant du fram hit?

Uansett, sto på discogs at du er 17 :p Kult at du er her uansett :)

8457417[/snapback]

Marcus sitter å googler sitt navn 24/7 så synger hang en tjall mens han holder på.

Slik finner man frem :p

 

 

Marcus: Ja, jeg skal spise skoen din en dag :cool:

Skal aldri mer mobbe det for den minimal trancen din

Lenke til kommentar

Søstra til Mr. Schossow er hawt.. :!: :p

 

Jeg er ikke heelt inne i house (trancehead), men det er et par houselåter jeg digger..

Daft Punk - One More Time

Roger Sanchez - Another Chance

Shapeshifters - Lola's Theme

Junior Jack - Stupidisco

Junior Jack - My Feeling

Phats & Small - Turn Around

Spiller - Groovejet

Modjo - Lady

 

Noen som kan anbefale noen lignende? Jeg har som sagt ikke veldig peiling på house.. Noen av de der er kanskje veldig kommerse, så håper jeg ikke fornærmer noen med å kalle det house, sånn som jeg blir ganske fornærma når noen kaller Cascada trance.. :tease:

Lenke til kommentar
Du har helt klart fått med deg en del house i den lista. :)

 

Sjekk bakover i tråden, mye av det som er anbefalt er house av høy kvalitet. Sjekk f.eks. etter cd'r av Hed Kandi og MoS.

8497833[/snapback]

 

Skal sjekke noe fra de.. Sliter liksom litt med å finne noen låter med samme feelingen.. De låtene gjør at jeg nesten må røre på meg, sånn som jeg har hørt house skal gjøre xD Men finner ikke sånne sanger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...