Vagaprog Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 For de som ikke har hørt Dj Prince, bør virkelig gjøre det Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) For de som ikke har hørt Dj Prince, bør virkelig gjøre det 8216260[/snapback] "Got to have" feat. Justin K er jo en klassiker. Men det begynner å bli en stund siden jeg hørte noe nytt fra den kanten .. Endret 26. mars 2007 av gummitarzan Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hørte noe på radioen om at Roger Sanchez var ute med ny cd nå. Har dere hørt noe om det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tok en liten lytt på hjemmesiden, var mange kjente låter der. Tydelig at han har fått plass til mange hits på platen sin. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Sjekket ut siden nå jeg og, stemmer som du sier. Fortsatt ganske bra kvalitet på musikken hans da. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som har anbefalt Mylo - Drop the pressure enda? Fantastisk sang. Elsker vokal med vocoder. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Anbefaler deg til å sjekke ut Stanton Warrior sin remix på den, Øssa. Den tar av fullstendig. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Sjekket ut siden nå jeg og, stemmer som du sier. Fortsatt ganske bra kvalitet på musikken hans da. 8249556[/snapback] Liker faktisk den eldre Sanchez best. Hørte han live på Pacha i sommer, og selv om kvelden var råbra (Pacha er helt konge), spilte Sanchez en litt sær progressive latino-house. Men for all del, Sanchez er en av de virkelig store innen house, og han vil nok (forhåpentligvis) holde på i mange år enda Lenke til kommentar
J-o-A Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 hallåan! ny på forumet her, og jeg elsker house(spesielt electro)! Så tenkte jeg kunne dele noen av favorittene mine for tiden med dere - Mylo - Paris Four Hundred (Etienne de Crecy Remix) - Leger & Lake - Aqualight - Pryda - Remember - Federico Franchi - Cream <--- SYRE - Laidback Luke - Back 2 Return - Laidback Luke - Killing the Kitchen - Bob Sinclar - Yes U R (Mylo Remix) <--- helt fersk trur jeg... - Solee - Impressed - Arno Cost & Arian - Magenta - Basement Jaxx - Take Me Back To Your House (Kurd Maverick Remix) - King Roc - The Tip (Tom Neville Remix) når det gjelder sanchez skuffa det siste albumet hans meg... Før i tiden var han en pioneer, men nå virket det som om han gikk i samme fella som oakenfold ved å prøve å lage ett mer "topp20 lett å like" album. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Lenge siden det har vært no fart her! Hvor er alle blitt av Andrea Doria - Yaoo (Ramon Zenker remix) Carl Cox - K`Pasa Sebastien Leger & Chris Lake - Aqualight Sebastien Leger - Hit Girl (Han kommer 16. Mai forresten ) The Timewriter - Reachin Out (Dave Spoon remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Pryda - Armed Marcus Schossow - Mr White Fått skikkelig dilla på house i det siste. Spesielt elektro og progressive house Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Anbefaler alle å abonnere på podcasten til Joachim Garraud, Ze Mixx. Skikkelig dirrrty house Finner den her! Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Pryda - ArmedMarcus Schossow - Mr White Fått skikkelig dilla på house i det siste. Spesielt elektro og progressive house 8395749[/snapback] Marcus Schossow - Mr White er vel minimal trance Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Marcus is a 17 old guy from Sweden (Helsingborg) who is raised in a family with Danish and German bounds. He's a shy guy with allot of humour. Some friends says that Marcus is a guy with a odd style and a different kind of thinking, but Marcus doesn't think that. Now you will be invited to the a story that only has started to the talent guy Marcus Schössow... Viste ikke at han var så ung! Fet låt hvertfall Lenke til kommentar
W Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Pryda - ArmedMarcus Schossow - Mr White Fått skikkelig dilla på house i det siste. Spesielt elektro og progressive house 8395749[/snapback] Marcus Schossow - Mr White er vel minimal trance 8396026[/snapback] Godt mulig, men fortsatt house-ish Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 House og trance går jo om hverandre hele tiden om dagen. Liker det jeg Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Marcus humor? haha... Joda... Husker vi mobbet han for den minimal trancen, det var humor. Men nå spiser vi alle hatten fordi låta faktisk funket. + han tenker bare på kvinnfolk Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pryda - Rymd Pryda - Tonight Pryda - Storm Pryda er booring Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Enig. Likte de første låtene jeg hørte, men etterhvert blir alt for likt. Slappe greier Cirez D derimot Endret 18. april 2007 av Faris Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som hører på Nrk Mp3 nå? En eller annen Dj som spiller sine 50 favoritt house-sanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå