Camron Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Anbefaling av musikk blir noe annet cun, for ikke å snakke om hele cd'r som man diskuterer på etterhånd. Hvordan var Hed Kandi, Faris? Hadde så lyst til å være med! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Nettopp Hed Kandi var ganske annerledes enn jeg hadde forventa. Alt for mye folk og dårlig organisering generelt. Prøvde å henge fra meg jakka i garderoben, men det gav jeg opp til slutt. Spilte jo mye bra musikk ihvertfall Lenke til kommentar
W Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vil anbefale alle å ta seg en tur innom http://www.ryantyas.com/mixes.html og laste ned January Promo Mix. Er vel ikke helt house-musikk, mer elektronika kanskje, litt usikker, men forsatt verdt å sjekke ut! Nydelig musikk! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vil anbefale alle å ta seg en tur innom http://www.ryantyas.com/mixes.html og laste ned January Promo Mix. Er vel ikke helt house-musikk, mer elektronika kanskje, litt usikker, men forsatt verdt å sjekke ut! Nydelig musikk! 7771328[/snapback] Skal jeg være ærlig, likte jeg den ikke noe særlig. Jeg fant derimot frem igjen gode gamle minner fra sommeren: Så digg cd. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Ah, fjorårets beste samle cd ass! Ryan Tyas er vel broren til den litt mer kjente Sean Tyas, som snart kommer til Oslo! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hørt folk som mener det ikke går ann å danse til house musikk? Think again: Drittkult Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Titta på en del av de videone der. Fy faen så rått! Skal serr ta frem videokameraet i morra, smelle på noe funky house og prøve meg litt og se åssen det ser ut hehe. MÅ bare lære meg noen av de triksa der så jeg får dratt de på dansegulvet neste gang jeg skal ut Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Hørt folk som mener det ikke går ann å danse til house musikk? Think again: Drittkult Dette var jo bare helt lekkert! Elsker House. Endret 30. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Vil anbefale alle å ta seg en tur innom http://www.ryantyas.com/mixes.html og laste ned January Promo Mix. Er vel ikke helt house-musikk, mer elektronika kanskje, litt usikker, men forsatt verdt å sjekke ut! Nydelig musikk! 7771328[/snapback] Hva er elektronika? Trodde elektronika bare var noe "pop"-utrykk for all elektronisk musikk? Noe som pressen bruker. Men det er altså elektro du mener? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Hørt folk som mener det ikke går ann å danse til house musikk? Think again: Drittkult 7836124[/snapback] Haha rått! Må folk komme med litt fler anbefalinger også da! Steve Angello & Laidback Luke - Otherwize Then (Original 12") Tocadisco - Crazy Cursor The Source feat. Candi Staton - You Got The Love SebAstian - Ross Ross Ross Trophy Twins - Pete Loves Rat Kaskade - It´s You It´s Me Laidback Luke- Back 2 Return Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Vil anbefale alle å ta seg en tur innom http://www.ryantyas.com/mixes.html og laste ned January Promo Mix. Er vel ikke helt house-musikk, mer elektronika kanskje, litt usikker, men forsatt verdt å sjekke ut! Nydelig musikk! 7771328[/snapback] Utrolig digg musikk det der. Digg å kunne koble av litt med en sånn mix i blandt. Kom med mer! EDIT: Fy faen så digg den første sangen er.. Veit noen hva den heter? Endret 1. februar 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Prøvde meg på å lage en mix. Er første gangen, så ta hensyn til det Men, hadde satt pris på tilbakemeldinger Trykk her for å laste ned (69mb) La den opp på sendspace også: http://www.sendspace.com/file/bcrdig Endret 2. februar 2007 av Faris Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Prøvde meg på å lage en mix. Er første gangen, så ta hensyn til det Men, hadde satt pris på tilbakemeldinger Trykk her for å laste ned (69mb) 7857183[/snapback] "The file you are trying to access is temporarily unavailable" Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Ja, har vært en del problemer med det. Men prøv igjen noen ganger, så skulle det funke til slutt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 List opp sangene du brukte da, Faris! Har hørt littegrann på den var ikke så værst. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Nydelig set Faris mtp tracklist spesielt Hva slags utstyr brukte du? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Tusen takk! Er sånt som gjør at jeg vil lage fler sets Jeg bruker Virtual DJ HomeEdition 2006 Og her er tracklisten: 01 Eric Prydz - The Dub 02 ID 03 Jonas Haahmo - Together 04 Max Graham - Cosmic Funk 05 Gabriel Vs Nilz - Noize (Gabriel Mix) 06 Dave Spoon Bill Hicks - I Love Everything (Dresden's Rant in E Minor) 07 Pryda - Lesson One 08 John Aquaviva & Madox - Feedback 09 Aaron McClelland - Spirit (2006 Edit) 10 Deep Dish - Say Hello (Angello & Ingrosso Remix) 11 Evermore vs Dirty South - It's Too Late (Dirty South Mix) 12 Who's Who - Not So Dirty 13 Sebastian Ingrosso - Get it Back 14 Msg & Sds - Newjack (Steve Angello Remix) 15 Roman Flugel - Geht's Noch 16 Audio Bullys Feat. Nancy Sinatra - Shot You Down 17 Steve Angello - Chord 18 James Figurine - Apologies (John Tejada Remix) Long live house! Lenke til kommentar
W Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hørte litt på den selv, ikke dårlig! Selv leker jeg meg litt med MixMeister for tiden. Artig å lage egne mixer! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Jah, laga en liten mix til før jobb da http://www.sendspace.com/file/h8rb5d Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Tok opp denne lille biten fra di.fm sin DeepHouse radio. Det er en del av Djazzy - DJ Mix: November 2006 mix, en sinnsykt bra mix. Men jeg lurer på hva den ene sangen her heter, for det er en skikkelig bra houselåt: Mixdasf.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå