Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Digger Albin Myers. Sounden hans fortsetter der den slapp i 2010 - dritbra saker.

Så, for å ikke drive for mye egenreklame legger jeg den i spoiler (:p), min første låt som heter "Decades" (finnes en radio edit og en extended mix):

Lenke til kommentar

Ok, hørt radioediten av sangen din.

Syns den ble litt i overkant repeterende, samt en del plasser ting ikke passet inn i hverandre.

Ellers helt greit, hadde dog ikke lastet den ned og hørt noe mer på den en bare den ene gjennomhøringen.

Lenke til kommentar

fjern den irriterende ''domdomdibiidumdibbidumdibbidibbidum'' lyden som konstant går gjen i hele sangen, så trur jeg den straks blir bedre. Ha også litt mer fokus på breaket, buildupen og droppet. Da blir den mye bedre :thumbup:

edit: Du kan bytte ut den synthen som begynner rundt 0:50

den var fæl

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

Uenig angående "domdomdibudidisdusmdsmdsum"-synthen, den "gjør" låta for meg iaf :p Er den jeg har jobbet desidert mest med gjennom prosjektet, føler den er et lite "breath of fresh air" i forhold til mange andre synther som går igjen i en typisk låt, men jeg er jo selvsagt litt biased i forhold til mitt eget prosjekt :p

Dette er førsteforsøket mitt og har allerede lagd grunnmuren til et par låter, så det går bare én vei herfra (forhåpentligvis). That being said; låta er egentlig extended-mixen, radio editen er noe jeg lagde for meg sjæl til å ha på ipoden på 10 minutter, så dersom dere skal gi en helhetlig review ville jeg hørt på extended-versjonen ;)

Ellers takk for innspill :]

Lenke til kommentar

Uenig angående "domdomdibudidisdusmdsmdsum"-synthen, den "gjør" låta for meg iaf :p Er den jeg har jobbet desidert mest med gjennom prosjektet, føler den er et lite "breath of fresh air" i forhold til mange andre synther som går igjen i en typisk låt, men jeg er jo selvsagt litt biased i forhold til mitt eget prosjekt :p

Dette er førsteforsøket mitt og har allerede lagd grunnmuren til et par låter, så det går bare én vei herfra (forhåpentligvis). That being said; låta er egentlig extended-mixen, radio editen er noe jeg lagde for meg sjæl til å ha på ipoden på 10 minutter, så dersom dere skal gi en helhetlig review ville jeg hørt på extended-versjonen ;)

Ellers takk for innspill :]

det var en bra første låt, for all del. Men pianoriffet og den ''dimdumdibbididumdibbidumdibbidumdum'' synthen passer ikke sammens. plz remove så skal jeg signere deg på plateselskapet mitt

jeg driver mau5trap recordings btw

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

@Pelle: Kva software brukar du for å lage sanger?

Ableton Live 8

Da var man for øvrig admin på Housebloggen.no - se fram mot mye bra saker fra undertegnede!

@Dalh; likte låta, fikk dog SYKT Miami 2 Ibiza-feeling på introen din :p

Jeg har bestandig lurt på om du har skrevet innlegg hos housebloggen, føler at jeg kjenner igjen måten du skriver på her og der ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...