Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Siden househorene har tatt over tråden (digger house dog) så må vel jeg legge inn eksempler på dancelåter: ultrabeat - pretty green eyes G-Spott - G - Licious Eyeopener - Open Your Eyes (Flip N Fill Remix) Smile.Dk - Butterfly deepest blue - pulse Tine - Jeg Vil Ha Deg (Tivoli Beatz Radio Edit) TBA - Someday Benassi Bros - Somebody To Touch Me (DJ Madis Remix) Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vet dette er litt mye å spørre om, men kan alle som poster fra nå, lage html-url rett til sample av sangen (fra juno.co.uk), så man med èn gang kan høre på sangene man anbefaler? Jeg orker ikke å leite etter alle sangene dere anbefaler, tar så lang tid. Eksempler: DJ Dlg - Your Eyes Ben Delay - Hide The Pain Discobuster - Back In Funk Håper dere gjør det fra nå av ^_^ 7696093[/snapback] De fleste som kommer innom her laster ned sangene som blir anbefalt, og beholder/sletter dem ut ifra det. Lite vits å laste ned samples da. Hvis du ikke gidder å gjøre det, så... 7697978[/snapback] Jeg finner jo mye raskere ut om jeg liker sangen eller ikke, ved å høre på samplen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jah, hele 1min raskere. Samme det, jeg kommer hvertfall ikke til å lage slike tag's på alle sangene jeg anbefaler, kommer til å ta en evighet. Bra sanger, Feh! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Då får uansett ikke meg til å laste opp sampler fra låtene. Till West & DJ Delicious - Same Man Spiller - Groovejet StoneBridge - Put 'em High We In Music - Grandlife Full Intention Presents Essence - How Long The Shapeshifters - Lola's Theme Dj Jose vs G-Spott - Access Infernal - Self Control Noemi - When Angels Kiss Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Mye bra du legger inn her Rakib! Great succes! Unntaket: Tine - Jeg Vil Ha Deg (Tivoli Beatz Radio Edit)..... uff! Men når det kommer til å legge inn samples fra låtene. Tja, kan vel være opp til brukeren selv og velge. Skader jo ikke å gjøre det, men jeg gidder ikke å gjøre det. Cajmere and Dajae - Say You Will Leger, Sebastien and Gia Mellish - Hypnotized Full Intention - I Believe In You Tiga - Louder Than A Bomb BTW: PI Fredag 12. Januar: Vi i DELICIOUS inviterer deg herved til en start på året i house(ns) tegn! Luis Molinari tar med seg Dj Ma:Ne og skal sammen sørge for deilig, sexy og suggerende "stumpevrikkehouse"! Dørene åpner 22 og det er fri entré frem til midnatt, 50,- etter. 18 års grense. DRESSCODE: Housy/Sexy/Classy Dette er DELICIOUS sitt år og denne kvelden er en fin måte å starte det hele på. Derfor kaller vi det DELICIOUS venners fest. Ses på Fredag 12. februar .Luis M Endret 11. januar 2007 av Faris Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Yeah fikk melding av luis om det istad, men får ikke dratt faste house kompisen min ligger hjemme med røket brystmuskel Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Få med non andre kompiser da! Jeg skal jo dit:D Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vil anbefale John Digweeds mix-plate Transitions. Virkelig noe for de som liker progressive og tech house. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Har hørt for lite John Digiweed:( Men Nathan Fake er jo dødsbra, ellers kan jeg vel nevne Ian Pooley. Der stopper min visdom når det kommer til tech house. Hadde vært artig å få noen anbefalinger innen sjangeren Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ian pooley er konge! spesielt nightlife albumene! OK da: Driza Bone Feat. Dee Heron - Real Love ATFC feat. Lisa Millent - Sleeptalk (Bad Nights Sleep Mix) Dubtribe Sound System - Do It Now (Knee Deep Club Mix) Mange Le Funk - I Still Want You (Liquid People Vox Mix) denne tar seriøst av! Sea lowers feat. Giada - Easy livin Jask Feat. Jocie - Beautiful (Jask's Original Mix) George McCrae - Look At You (Camp Sunshine Club House Mix) Pussy 2000 - Its Gonna Be Alright [Original 2001 Mix] klassiker! Roger Sanchez featuring Armand Van Helden & N´Dea Davenport - You Can't Change Me [Original Mix] synd den har så langt navn, verdt å få med seg! Raven Maize - The Real Life [Club Mix] nok en klassiker! The Supermen Lovers - Starlight [Original 12" Version] blir aldri lei ass! Endret 12. januar 2007 av Stavmikser Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix) :O System 7 - Planet 7 (James Holden Remix) Tror det der vil gå under prog house/tech house? Har ingen anelse. Utrolig spesielt er det og ganske digg egentlig Lenke til kommentar
Faris Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Style Of Eye - Gioco feat. Paola Ratclif (Fet deep house ) Angello & Ingrosso - 82-83 Morillo,Romero & Nunez- Dancin (Angello & Ingrosso's Metallica Is Dancin Booty) Abel Ramos - Electro Jam Lenke til kommentar
Gjendem Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Danzel vs. Dj F.R.A.N.K. - My arms keep missing you (radio edit) Kongesang! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Hører igjennom alt av Hed Kandi på maskina, slenger inn noen gamle klassikere: DJ Antoine vs Mad Mark Presents Pizza Boyz - La Chitara (Original Club Mix) Joey Negro feat. Taka Boom - Must Be The Music Hakan Presents Worldly Pleasures - Sugartown Love Rush - Same Ol Thing (Sandy Rivera Mix) HEIT! Joey Negro Presents Raw Essence feat. Maxine McClain - Do U Love What U Feel (Original Mix) Alan Braxe & Fred Flake - Intro (Original Club Mix) Basslinja der ass! Hatiras - Spaced Invader (Original Mix) Jon Cutler feat. E-Man - It's yours Class A - Streetlife Space Cowboy - Crazy Talk (Pique & Nique's "You Will Miss Me" Mix) Bob Sinclair - Kiss My Eyes (Original Club Mix) C Mos - 2 Million Ways Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noen som skal på hed kandi party imorgen? Send pm, vurderer å dra. FIkk vite om det idag, eller nå er på fest. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Faris og jeg skal, og en hel haug med andre! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Må si det meste Dimitri from Paris mixer sammen av house og dance er av lekreste kvalitet. Han bruker vel for det meste litt eldre musikk, fra 80-90-tallet(?), i diverse mixede utgaver. Masse myke beats og deilige vokaler. Er veldig avslappende musikk mye av det, men er også mye dansbar musikk. Favoritt-album/mix er: "After the Playboy Mansion" (rolig tempo) og "De-Luxe House of Funk" (litt høyere tempo). Anbefales. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Og 3. Mars kommer han til norge! http://www.weekendsociety.no/?p=29 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg må minne de som poster i denne tråden på følgende regel: Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt. Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Nå er vel ikke dette en ren telltråd for å dele med alle hva man hører på da. Hvis noen anbefaler en haug med låter, må man da vel ikke måtte begrunne hvorfor man anbefaler hver eneste låt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå