Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Har et problem med Logic Pro 8 til Mac. Det kommer rett og slett ingen lyd når jeg spiller på keyboardet som er innebygd. Dette selv om jeg ser at den tar opp notene. Noen som vet hva problemet er?

Sjekk at du har valgt riktig lyddriver.

Dette er forsåvidt ikke tråden til å spørre om slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager å si det, men jeg hater at det diskuteres rundt musikkprod./miksing i tråden. House har ingenting med det å gjøre. Som emnet sier er tråden her for å anbefale/diskutere house musikk, ikke hvilke miksere eller softwares som er best. Kan det ikke lages en tråd for sånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

CD-spillere. Hvis du skal ha ett skikkelig anlegg må du nok opp i høyere prisklasse. Ev kan du spare opp pengene?

har sett på cerwin vega xls 12 + en kraftig nad forsterker :thumbup:

men kjenner det tipper litt over på cd spillere, blir et par brukte 1000 spillere isåfall :w00t:

edit: har ikke behov for ett sinnsykt anlegg da rommet mitt ikke er mer en 20 kvadrat

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

Da funker et Logitech-anlegg (som jeg har) til 800,- jævlig bra. Bass og alt, lager sykt bra lyd (til den størrelse og pris), og i og med at du bare har 20kvm ville jeg ikke giddet å betale for noe sykt anlegg.

har allerede logitech z5500 ^^

men lyster på litt mer trøkk :p

Lenke til kommentar

Stakkars naboene dine (hvis du har noen). Jeg bruker også et Logitech anlegg til 800 spenn, og jeg får klager og hamring i vegger og gulv bare jeg tenker på subwoofer kontrollen. By the way så vil du ikke merke noen nevneverdig stor forskjell på det anlegget du har og et par xls 12. Hvertfall ikke i forhold til bass. Eneste gevinsten jeg kan se for meg at du får er litt klarere diskant og mellomtone (noe PC-anlegg stort sett er svært dårlige på) i tilleg til at du generelt kan spille høyere uten forvrengning. Men igjen så vil du gjerne ha hørselen din intakt til du dør, så velbekomme :) Kanskje du allerede burde ta en tur og få sjekket hørselen din hvis du synes det anlegget blir for lite i et 20 kvm stort rom?

Hadde lett kjøpt CD-spillere istedenfor anlegg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...