Deadmau5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Holdte på og dø av latter da axwell sitter alene på hotelrommet i colombia og sier, '' det er lite ensamt iblandt'' :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 "Nä det är det inte, jo det är det. Nä. Nä." Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva liker dere best av Ableton eller Logic? begrunn gjerne hvorfor Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva liker dere best av Ableton eller Logic? begrunn gjerne hvorfor Hvilket program en bruker er så og si et fett. Det er personen bak som har noe å si. Hvorfor kan du ikke linke oss til noe av musikken du har laget, musa? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Logic avgikk med døden etter versjon 5.5 for meg. Men alle programmene gjør jo det samme, bare litt forskjellig måte å oppnå det samme. Jeg bruker modplug tracker som er ett open source program men holder bare på med trance. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hva liker dere best av Ableton eller Logic? begrunn gjerne hvorfor Hvilket program en bruker er så og si et fett. Det er personen bak som har noe å si. Hvorfor kan du ikke linke oss til noe av musikken du har laget, musa? Har ikke sluppet noe enda, men kommer sikkert snart. Eneste jeg har lagt ut er et par mikser Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Mikser som i remikser eller dj mikser? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Han mener dj-mikser aka ikke noe egenprodusert. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=qYqPzJgrTbQ feeeeet <3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sikkert blitt posta før, men mixene til Dj BL3ND er heftige Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Lite bra av BL3ND imo. Fyren for meg, er ikke mer en en psykopat som snarlig burde legges inn på et psykiater. Har ikke noe særlig engasjement for smakens hans heller, men det virker som noen har det etter å ha samlet over to mill. views. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Elsker når slike "blitser" blir brukt på events, føles som RL går i saktefilm Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Lite bra av BL3ND imo. Fyren for meg, er ikke mer en en psykopat som snarlig burde legges inn på et psykiater. Har ikke noe særlig engasjement for smakens hans heller, men det virker som noen har det etter å ha samlet over to mill. views. Den ene videoen hans (club mix) har 20 mill Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Finnes ikke mye som er verre enn det han fyren der serverer. Hadde et lite håp det første minuttet at det kanskje var noe bra, men så kom "droppet"(?) og jeg måtte facepalme og skru av. Miksingen er heller ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Elsker når slike "blitser" blir brukt på events, føles som RL går i saktefilm Hater dem jeg Blir jo helt "hugær'n" hvis det blinker for mye. Holdt på å svime av flere ganger på div. events av det greiene der hehe. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Dj Blend er bare bråk... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Litt usikker på sjanger og riktig tråd, men poster uansett. Snublet over Madeon, 16 år gammel fransk DJ som lager sangene sine i Fuityloops. Imponerende fett! Sjekk ut resten på Soundcloud. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Er vel mer dance men...laget av meg selv:P 2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvis det er du som har produsert hele låten fra scratch (utenom fleksnes) så burde det vel være godt potensiale for en release den låta der hvis du fjerner fleksnes? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvis det er du som har produsert hele låten fra scratch (utenom fleksnes) så burde det vel være godt potensiale for en release den låta der hvis du fjerner fleksnes? Takk for det(ser det som et kompliment) men er nok redd for at det er for dårlig mastret til noe annet enn en youtube video:P Men ja, har laget alt fra scratch i FL studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå