Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Åh, som jeg elsker Svenstrup & Vendelboe. Er forelska. Sjekk også ut noen kompiser av meg sin låt, Jagon. They got sum skills, synd den bare er unmastered. http://soundcloud.com/djowkie/merry-christmas Merry Christmas! Starting off with one of my favorite producers; Axel Bauer & Lanford, this mix contains some of the biggest upcoming producers. Make sure you remember their name because they'll be on everybody's lips in 2011 - I am thinking of the "Danish House Mafia" aka Svendstrup & Vendelboe - these guys will rock the floors around the globe the upcoming year. Also worth noticing is the talented Norwegian producer duo "Circuse" (check them out on SoundCloud). 1. BK Duke - My Way (Axel Bauer & Lanford Remix) 2. Disfunktion - Galette (Original Mix) 3. Circuse - Jagon (Unmastered Original Mix) 4. Queen Vs Alex Kenji - Up The Dust (Tristan Garner Bootleg) 5. Tristan Garner feat. Polina - Fallin (Original Mix) 6. Remady P&R - No Superstar (Svenstrup & Vendelboe Remix) 7. LaSelva - Now That I Found You (Mobin Master Safari Remix) 8. Cheryl Cole - The Flood (Wideboys Club Mix) 9. Robyn - Indestructible (Svenstrup & Vendelboe Remix) 10. Medina - Addiction (Svenstrup & Vendelboe Remix) 11. Jordy Lishious - Plucked (Original Mix) Endret 14. desember 2010 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 sper på med litt jule House Flott å voldta en slik sang... Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ar6ICXvP6BQ Droppa den her ihelga, folk klikka i vinkel! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den låta der er villt fet, men hadde jeg droppa den der jeg spiller hadde nok folk bare sett dumt på meg og lurt på hva faen jeg driver med Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Å spille dub er ganske døden tbh. Må enten være et fjortissted eller i russetida typ Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den låta der er villt fet, men hadde jeg droppa den der jeg spiller hadde nok folk bare sett dumt på meg og lurt på hva faen jeg driver med Du får skaffe deg jobber på nattklubber eller lignende. Hvor spiller du nå btw? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg synes vi skal samle dette forumets mest talentfulle dj'er og produsenter og lage en slags ''Norwegian Forum Mafia'' Så har vi sluppet nye hitlåter som second og lindesnes 2 nordkapp eller Leave Norway behind. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Såvidt jeg vet så er den eneste her som produserer er Dalh. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Såvidt jeg vet så er den eneste her som produserer er Dalh. erghm, me 2 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva har du utgitt? Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva har du utgitt? ingenting, men bruker fantastisk mye tid med ableton live og logic pro nå for tiden. Skal mekke en utgivelse ganske så snart Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Spoken like a true mac user. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Spoken like a true mac user. På godt eller vondt? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den låta der er villt fet, men hadde jeg droppa den der jeg spiller hadde nok folk bare sett dumt på meg og lurt på hva faen jeg driver med Du får skaffe deg jobber på nattklubber eller lignende. Hvor spiller du nå btw? Spiller på en bar/nattklubb i Horten. Ikke helt det store, men greit å pusle med. Går i house/prog house/dance og noe småtteri av tech-house. Flytter tilbake til Drammen om et halvt år så håper jeg kan få meg noen bedre spillejobber da. Men istedenfor Leave Norway Behind synes jeg det hadde passa med Leave the Cold Behind Jeg har 0 snøring i helvete på produsering hehe så i'm out. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvem bruker Ableton på Mac? : o Har også et par sleeves opp i ermet når det gjelder producing. Expect a january release på min første låt. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hvem bruker Ableton på Mac? : o Har også et par sleeves opp i ermet når det gjelder producing. Expect a january release på min første låt. Jeg bruker ableton på mac Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Helt unødvendig iom. at Logic gjør jobben Ableton klarer dobbelt så bra. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tipper piratvare, lett å la seg blende av masse programvare når man bare kan nedlaste så mye man vil. Lenke til kommentar
W Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Nye Pryda er tilgjengelig på Beatport nå. Ikke det beste han har gitt ut i år, men absolutt verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tipper piratvare, lett å la seg blende av masse programvare når man bare kan nedlaste så mye man vil. Logic er lovlig, ableton ulovlig. Jeg bruker de to sammens. Enkelte ting jeg liker og gjøre i ableton og andre ting i Logic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå