Gå til innhold

House! - Anbefaling/diskusjon

Faris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste Trance djene jeg liker er ferry corsten, Paul van dyke og gareth emery

Btw så hater jeg Trance

Så ikke helt logikken der...

når jeg sier at jeg liker så mener jeg forsåvidt teknisk, ferry corsten har noe helt ok som kan høres på, det har også gareth og paul van dyke. Men er meget lite.

Men generellt så er trance dødt den dag idag. TAKK GUD FOR DET!

høres kansje rart ut at jeg nevnte guetta sammens med trance djene, men jeg hater han så sterk at jeg må få skrevet det ned...

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

Må spørre om du hater alt det gamle guetta har mekket?

Jeg? overhodet ikke. David Guetta vs. The Egg og som Dahl nevner the World is mine er fremdeles awsome, men som sagt når han tar inm Akon, Kid Cudi og Will.i.am. i singlene hans, er det obvious hva Guetta prøver på. Ser du poenget mitt?

Vil også vite hvorfor du mener Tiesto har gått med på det samme, blåbær. Det å skifte sjanger har vel ingen ting, men å velge penger ovenfor musikk?

Lenke til kommentar

En del bra her, må bare få ut noen av mine favoritter:

I'm Not Alone (Deadmau5 Mix) - Calvin Harris

In The Music 2010 (Adam K & Soha Vocal Club) - Deepswing

Strobe - Deadmau5

Irresistible (Myon and Shane 54 Vocal Mix) - Nervo, Ollie James

Seek Bromance (Avicii Vocal Extended) - Tim Berg

Clockwork - Deadmau5

The Longest Road (Deadmau5 Remix) - Morgan Page

Be Still (Extended) - Kaskade

Better Run (Inpetto Vocal Mix) - Tocadisco & Nadia Ali

Elements (EDX's 5un5hine Remix) - Dinka

Passenger 10 (Chris Reese Remix) - Passenger 10

I Remember (Extended Version) - Deadmau5 & Kaskade

That's it, mye Deadmau5 fordi han er klart min favorittartist og en del lange siden det er så ufattelig kos å høre på drøye house-sanger!

Lenke til kommentar

Trance er dødt, nå regjerer enedlig House igjen! :D

Du er 16 år. Du har ingen anelse om hva du snakker om :)

unnskyld hvis jeg tråkker deg på tærne, men trance r på vei ned. Tiesto har jo selv sagt at han er spylei trance. Han lager jo nå House. Hvor ofte finner du trance på beatport top listene? aldri...

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

unnskyld hvis jeg tråkker deg på tærne, men trance r på vei ned. Tiesto har jo selv sagt at han er spylei trance. Han lager jo nå House. Hvor ofte finner du trance på beatport top listene? aldri...

Tiësto lager fremdeles (progressive) trance. Og om han er spylei trance, er det rart at han fremdeles spiller mest trance i radiosendingene hans som går ukentlig.

Beatport har størst utvalg. "Vi" som hører og kjøper trancemusikk på nett bruker også nettbutikker som Audiojelly og Junodownload.

Uansett - det er (fremdeles) trance-DJs som trekker flest folk på arenaer og festivaler. Bare i Norge var Ferry Corsten et godt eksempel på dette under Extrema...

Selvfølgelig, om du tror alle housevents er som SHM og D5-showene, er jo house helt klart størst...

Lenke til kommentar

slutt og besudle housetråden men trance! :p

du kan jo se på sensation white. Det var jo et fullblods trance arrangement som nå er omtrent fullstendig House. Hvis du som dj tenker på hva publikum vil høre den dag i dag så har JEG erfart at trance mer eller mindre er totalt skivebom. Vi var 3 dj'er som spillte på et utested forrige helg, jeg og en til dro plenty folk til danse gulvet med House, men da den siste tok over og kjørte trance stakk de alle sammen.

"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip ´N´ Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western." - Paul van Dyk

Du vet der er ille når selve kongen sier at trance er ute...

Lenke til kommentar

Snip

Det er en viss forskjell fra et utested på byen eller en ungdomsfest til en event i utlandet (evt. Extrema om du vil her til lands)

Selvfølgelig er house mer populært i Norge, mye grunnet at det er lettere å danse til.

Jeg har produsert musikk og drevet med DJing siden da du gikk i 3. klasse på barneskolen. Jeg vet godt hva jeg snakker om :)

Endret av Dalh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...