Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mhD0PRFR7Pc den er gammel, men så inn i granskauen porr <3 Endret 23. november 2010 av Deadmau5 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen av dere som har tenkt til å se Swedish House Mafia dokumentaren? Ser drøy ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg bor i Trondheim. Er det noen kinosaler jeg bør holde meg unna når jeg skal på Tron? hold deg unna den jeg skal på, kommer sikkert til og hoppe og hyle av glede når soundtracket begynner <3 Omg eg og! Me kan skrika til kvarandre mellom Stavanger og Trondheim. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg bor i Trondheim. Er det noen kinosaler jeg bør holde meg unna når jeg skal på Tron? hold deg unna den jeg skal på, kommer sikkert til og hoppe og hyle av glede når soundtracket begynner <3 Omg eg og! Me kan skrika til kvarandre mellom Stavanger og Trondheim. hahaha XD Noen av dere som har tenkt til å se Swedish House Mafia dokumentaren? Ser drøy ut. kommer den på kino? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Litt info her,. Mest sannsynlig kun på DVD. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=hoG2aEoVElE Funky. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Litt info her,. Mest sannsynlig kun på DVD. Gleder meg! digger engelsken til Axwell Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Blir gøy, til tross for at jeg hater Swedish House Mafia. De første mixene deres var virkelige epice, men nå lager de liste pop. Spesielt når de skal hente inn Tin Tempah på vokalen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=5IkPYPKpgEs Endret 23. november 2010 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Shit den driten der klarer jeg ikke å se på. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hahahahahhahahaha Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) For det første var shm knapt med der, og for det andre syng han bare heilt for jævligt. Endret 23. november 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=5IkPYPKpgEs Snakk om å ødelegge sitt eget mesterverk. Når jeg var på alderen av 13 var house noe nytt for meg. jeg sjekket det ut og kom etter vært over artistene som Axwell, Angello og mange andre og det var som regel Axwell som stod for de fleste hitene. Nå velger de å gå fei lvei. Musikk bransjen i dag handler om å ha de beste feat. artistene så man tjener mest penger på fjortiser uten smak. Trist. Endret 23. november 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ok, nok bashing nå. Med engang de får litt suksess så blir folk sure. Syns personlig videoen var skuffende men det betyr ikke at jeg kommer til å snakke dritt om SHM. Begynner å bli en vane det her se på guetta, tiesto og fler. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tiesto beholder jo stilen sin blåbær. Artister som Guetta og SHM blander inn musikken sin med elendige vokaler og store navn som kan få singlene deres til å bli enorme hitter, istedenfor å tenke på oss virkelig engasjerte. Dumt utspill syntes nå jeg. Jeg er glad på guttas veier når det gjelder berømmelsen deres, men når de skal begynne slik så ..... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tydelig at du ikke kjenner til tiesto og hans tidligere produksjoner. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Pff. Det kalles PROMOTION og har ingenting med hvilken stil eller retning de kommer til å ta. Til nå burde jo alle vite at når man når høydene til SHM (som Guetta og Tiesto også gjorde en gang i tiden) så har man ofte fint lite man skulle sagt når det kommer til slike ting. Management, labels, promoters, sponsorer osv. skal alle ha sin del av kaka for å bringe de opp og frem og å stille opp på slike ting er en del av det. En annen ting du også burde ha lært til nå, er at på det nivået der, så tenkes det ikke to sekunder på "oss engasjerte", men om å nå et så bredt spekter av publikum som mulig. Jeg vil jo dog også si at SHM har vært eksemplariske når det kommer til å ta seg av "oss engasjerte". Både One og M2I ble først releaset uten vokal, på beatport og andre steder for så senere å bli released med vokal til massene. I tillegg har jo de tre hver for seg laget noen utrolig sterke releaser i år som i mine ører er så true to them self som det går an å bli. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, det klippet var tragist og kjedelig. Men sånn ellers har jeg ikke noe i mot SHM. Mange begynner å misslike musikk fordi det blir for poppulært, det blir bare dumt i mine øyne. (å slutte å like dem fordi dem endrer musikken etter poppulæriteten er selvsagt helt greit). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://soundcloud.com/djowkie/commercial-mix A set filled with commercial bangers. Enjoy, download while it's still up.1. Bob Sinclar - New New New (Avicii Meets Yellow Mix) 2. Deniz Koyu - Lose Control (Original Mix) 3. Michael Canitrot - You and I (Tristan Garner Remix) 4. Martin Solveig, Dragonette - Hello - Hello (Club Edit) 5. Tim Berg - Bromance (The Love You Seek) (Avicii's Vocal Extended) 6. Axwell - Nothing But Love (Remode Mix) 7. Daft Punk - One More Time (Phillip Jensen Aerodynamic Mix) 8. Robyn - Hang With Me (Avicii's Exclusive Club Mix) 9. Duck Sauce - Barbara Streisand (O-God Remix) Et set man kan sette på vors og er garantert 45 min med låter 99 % vil like 3 Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 http://soundcloud.com/djowkie/commercial-mix A set filled with commercial bangers. Enjoy, download while it's still up.1. Bob Sinclar - New New New (Avicii Meets Yellow Mix) 2. Deniz Koyu - Lose Control (Original Mix) 3. Michael Canitrot - You and I (Tristan Garner Remix) 4. Martin Solveig, Dragonette - Hello - Hello (Club Edit) 5. Tim Berg - Bromance (The Love You Seek) (Avicii's Vocal Extended) 6. Axwell - Nothing But Love (Remode Mix) 7. Daft Punk - One More Time (Phillip Jensen Aerodynamic Mix) 8. Robyn - Hang With Me (Avicii's Exclusive Club Mix) 9. Duck Sauce - Barbara Streisand (O-God Remix) Et set man kan sette på vors og er garantert 45 min med låter 99 % vil like du er meget dyktig, du holder energien oppe gjennom hele miksen. Dette er det ikke alle som mestrer! Stå på videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå