Faris Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 EY! Se å få no liv her igjen a! Dirty Vegas - Days Go By Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil annbefale de fleste av Axwell og The Attic sine sange. The Attic - It's Beautiful The Attic - a Life to Live Usher - Burn (axwell re-mode) Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 jeg leter etter noe bra house med litt fart i... Noen som kan gi meg et par tittler? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden ordentlig før nå? Vel, jeg liker House jeg også - mer spesifikt: Disco/Latino House. Klassikeren Kaner - Calabria dør aldri ut. Ellers går det i mye forskjellige artister. Blandt annet Olav Basoski, Mischa Daniels, Michael Gray, Laurent Wolf, Junior Jack osv. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Digger denne for tia jeg: Karatkorn - Days Lenke til kommentar
mrcharlie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 pryda-shadows tiga-3 weeks moby-dream about me (ingrosso remix) ellers er vel det meste nevnt før. gleder meg til prydz! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Mye mer å ta av dere Peace Division - Club Therapy (John Ciafone Vocal Mix) Bob Sinclair - The Beat Goes On Digger den, meen synes han har tapt seg veldig i det siste. Hva faen skjer med å lage reggaeton?? Sono - Blame Penny Foster - Alone Together [innervisions Club Mix] Sandy Riviera - Changes Sandy Riviera - Dreams Justin Martin - The Sad Piano J:Sonic - Release the Pressure Robbie Riviera - Float Away Lamb - Wonder [Dead Guys 'Dead Head' Remix] Endret 20. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jesse Rose - Itchy Dog Basement Jaxx - Flylife (Switch Mix) Sharon Phillips - Want 2/Need 2 Coldcut feat. Roots Manuva - True Skool' Hit Chip - Over And Over (Solid Groove Remix) Solid Groove and Sinden - Got To Get Up Solid Groove - Sick Na Good Modeler - Drum Basher Fase - Because I Can Audion - Just Fucking Nydelig electro'ish House Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Liker omtrent kun death metal, black metal, punk og hardcore, men innimellom dukker det opp svært bra sanger innenfor house/electronica/whatever. I det siste har jeg hørt mye på Rob Mayth - Can I Get A Witness. Anbefal gjerne sanger i samme gate som denne! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Terje Bakke, en som jeg gikk på skole med en stund faktisk, lager mye heftig og melodiøs house. Han er meget kjent i klubbscenen over store deler av USA. Husker ikke hva sangen heter, men det er Bakke og Lundquist som har laget den, skal se om jeg finner navnet, den er phet... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) jeg leter etter noe bra house med litt fart i... Noen som kan gi meg et par tittler? Da blir det fort Dance, eller Electro House/Club House. House generelt har mindre BPM. Jeg anbefaler, til deg: - F Drink - Ecuador. Edit: - Styles of House music. Endret 23. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Sjekk ut kommende og de nyeste cd'ene fra Ministry of Sound på f.eks. CDON. Noe av det ser bra ut. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Nyttårsmusikk i House? Har dere tips? Jeg har en til dere: Topazz - The New Millenium. Den er helt rå. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Annbefaler alle låtene Abstract spilte i går.. Nils Noa var innom. http://www2.nrk.no/spillelister/sending.as...-30%2022:00:00Z Beste musikken de noen gang har spilt på norsk radio *Høre reprisen igjen* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Er det noen her som kunne anbefalt meg noen bra album? Lenke til kommentar
Grimboo Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Emjae - Hold me down (Jim Connor & Raw Shape remix) Oh yes! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Sidney Samson - Shake And Rock This (Sidney Samson & Tony Cha Cha remix) Inni helvete den tar av! Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Noen fler som skal på Hed Kandi den 20 januar eller? Har VIP billett liggende ved siden av meg nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen fler som skal på Hed Kandi den 20 januar eller? Har VIP billett liggende ved siden av meg nå 7672283[/snapback] Hvor er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå