Camron Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Din jævel, hvordan fikk du tak i det? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kan de dette gjelder slutte med OT takk Flashdance - What A Feeling (Dance Versie) Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen fler som skal på Hed Kandi den 20 januar eller? Har VIP billett liggende ved siden av meg nå 7672283[/snapback] Hvor er det? 7672688[/snapback] På betong, koster rundt 150 spenn for å komme inn! VIP koster 100lappen mer. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kan de dette gjelder slutte med OT takk OT? Vi snakker om Hed Kandi konsert... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 OT ja? Haha.. Hed Kandi er ikke OT da. Det er definisjonen på house 20 januar på Chateu Neuf. Kjøp billetter på ticketmaster.no. Sier bare en ting, egen twisted disco avdeling! Å som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Var på hed kandi på chateu neuf i fjor sensommer, det var drit kult. beste avdelingen var den som var nede på betong. Dog var jeg ikke innom 20 års avdelingen i bokcaféen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Anbefaler dere å las...eh...kjøpe Ministry of Sound - Clubbers guide 2007. http://www.cdon.com/product.phtml?prod=701203# Lenke til kommentar
Faris Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Sykt bra tracklist det der, til å være MOS Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jepp! Vi får vel vise dem den du anbefalte meg og? Ministry of Sound - The Annual 2007 http://www.cdon.com/product.phtml?prod=632268# Og btw Faris, Geht's Noch, faen for en sang. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Gehts Noch! Ey, ser ikke ut som CDON linker funker, derfor slenger jeg inn tracklisten her jeg The Annual 2007 Disc: 1 1. Put Your Hands Up For Detroit - Fedde Le Grand 2. Rock This Party (Everybody Dance Now) - Bob Sinclar & Cutee B/Dollarman/Big Ali/Makedah 3. Love Don't Let Me Go (Walking Away) - Guetta, David & The Egg 4. Sex 'n' Money - Oakenfold, Paul & Pharrell Williams 5. Proper Education - Prydz, Eric 6. Exceeder - Mason (3) 7. PATT (Party All The Time) - Sharam 8. Lost - Sanchez, Roger 9. Calabria - Enur 10. I Can't Get Enough - Fireflies & Alexandra Prince 11. Flaunt It - TV Rock & Seany B 12. Bit Patchy - Switch (2) 13. Every Word - Tyken & Awa 14. Ibiza Mi Amor - Philippe B 15. RIP Groove - Double 99 16. Tekken - Danny Freakazoid 17. Rub - Kurd Maverick 18. Reason - Knight, Mark & BBN 19. Dirty Cash (Money Talks) - Mind Electric 20. It's Too Late - Evermore & Dirty South Disc: 2 1. Superfreak - Beatfreakz 2. Voodoo Child - Rogue Traders 3. Hush Boy - Basement Jaxx 4. Rain Down Love - Freemasons & Siedah Garrett 5. Boogie 2nite - BootyLuv 6. Turn Me On - Dirty Old Ann 7. DYOT - Dab Hands (1) 8. Movin' Too Fast - Supafly Inc. 9. My Life - Chanel 10. MyMyMy - Van Helden, Armand & Tara McDonald 11. Wonderland - Leg Soup 12. Gypsy Woman (La Da Dee) - Dee, Sami & Freddy Jones/Crystal Waters 13. Sex Shooter - Firefox (2) 14. Take Me Higher - Daniels, Mischa 15. Once In A Lifetime - Groove Cats 16. Head Over Heels - Blue Lipstick 17. Rush Hour - SJB & Jane Wiedlin 18. Living On Video - Lazard 19. Stepping To The Beat - DJ Jose 20. I Need A Miracle - Cascada Noe shit på slutten der da. Hvertfall den siste Men mye bra der! Clubbers Guide 2007 01: Eric Prydz Vs Floyd - Proper Education 02: Sharam - PATT (Party All The Time) 03: Ben Macklin Feat. Tiger Lilly - Feel Together (Vocal Club Mix) 04: Mason Vs Princess Superstar - Perfect Exceeder 05: Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit 06: DADA Feat. Sandy Rivera & Trix - Lollipop (Radio Edit) 07: Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand Remix) 08: D Ramirez - La Discotek (Original) 09: ErickE - The Beat Is Rockin' (Gregor Salto Remix) 10: Sébastien Léger Feat. Gia Mellish - Hypnotized (Steve Mac Remix) 11: M.Y.N.C Project - R U Sure 12: Dave Spoon - Won't Do It Again (Sunrise) (Funkagenda's "Who Wants An Anthem" Dub) 13: Freaks - The Creeps (You're Giving Me) (Vandalism Mix) 14: Hook N Sling & Kid Kenobi - The Bump (Tonite Only Remix) 15: Suckers DJs Feat. Tiger Lily - Firework 16: Rich In Oil - Volta 17: Cicada - Cut Right Through (DJ Delicious Remix) 18: Ethan - In My Heart (Dave Spoon Mix) 19: Cedric Gervais Feat. Caroline - Spirit In My Life 20: Jealous Guys - Mr Brightside (Big Room Mix) 39: Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary 40: Cascada - I Need A Miracle (Socialties Mix) CD2 01: Booty Luv - Boogie 2Nite (Seamus Haji Big Love Remix) 02: Armand van Helden Feat. Fat Joe & BL - Touch Your Toes 03: Tyken Feat. Awa - Every Word 04: Seamus Haji - Last Night A DJ Saved My Life (Haji & Emanuel Remix) 05: Alex Gaudino - Destination Calabria (Destination Unknown) 06: Eddie Thoneick Feat. Berget Lewis - Deeper Love (Big Room Mix) 07: Space Cowboy - My Egytian Lover 08: Dennis Christopher Vs Whitney - It’s Not Right 09: Dynamite - Lovin' You 10: Hysteric Ego Vs The Hoxton Whores - Want Love 11: Richard Grey Pres. Funky Goes To Hollywood - Rock Me Daddy 12: Jerry Repero & Michael Simon Feat. Kathy Brown - Ocean Drums (Ocean Drums Main Mix) 13: ASBO Feat. Katherine Ellis - Let The Beat Hit 'Em 14: Sampson & Mason Feat. Sorayo - The Feeling (Overklash Remix) 15: Star Alliance Feat. Sheila Ferguson - He's A Runner (Fonzerelli Twisted Piano Dub Mix) 16: DJ Disciple Feat. Dawn Tallman - Work It Out (Ruff n Tort Remix) 17: Johnny Crockett - E For Electro (Hi_Tack's Flipperkast Remix) 18: The Drill - The Drill Her snakker vi Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Clubbers Guide 2007 var et overraskende digg album til å være MOS. Mye nytt (for en gangs skyld) og bra kvalitet. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 var veldig mye likt da... hadde heller kjøpt hed kandu the mix summer 2006, alle sangene( i hvertfall de fleste av som er no bra) er der fordelt på 3 cder i stedet! Syns det blir for mye likt på disse samle cdene nå ass! Har liksom 9 kliss like sanger fordelt på like mange album, det er litt bortkasta syns nå jeg. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Er veldig mye likt på MOS utgivelsene. Derfor man heller ehrm.. last isteden for å kjøpe:) Men det er sant Feh. Veldig imponert over Clubbers Guide 2007 Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Kaskade - Be Still (Extended) 7477264[/snapback] Gammel kaskade er genialt, men han har solg seg til massene. Hadde anledning til å se han for en tid tilbake, men gadd ikke engang da jeg regner med at han bare spilte de nye greiene sine. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Slenge opp litt nytt da The Age of Steam - Disco Mafia (Mason Remix) The Age of Steam - Disco Mafia (Original Mix) The Age of Steam - Disco Mafia (Audiojack Remix) TJM - Small Circle Of Friends (Jerry Ropero & Michael Simon Re.Broke Mix) TJM - Small Circle Of Friends (Jr & Ms Gramm In Package Remix) Bodyrox feat. Luciana - Yeah Yeah (Turbo House Remix) Moby - Porcelain (Murk Remix) Outwork feat. Mr. Gee - Electro (DJ Damm & Smaily Extended Mix) Bob Sinclair - Tenessee (Club Mix) Chris Lake feat. Laura V. - Changes (Dirty South Remix) Fedde le Grand - Put Your Hands Up For Detroit (Soul Central Loves Detroit Remix) Justin Timberlake - My Love (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix) D-Nox & Beckers - Naked Punch (original) D-Nox & Beckers - Naked Punch (Mashtronic Remix) Iio - Is It Love (Starkillers Remix) Paris Hilton - Turn It Up (Paris Wants To Ride Peter Mix) Madonna - Jump (axwell Remix) Hoxton Whores vs. Hysteric Ego - Want Love (Hoxton Whores Remix) Hoxton Whores vs. Hysteric Ego - Want Love (Original Mix) Mathieu Bouthier & Muttonheads - Make Your Own Kind Of Music (Original Mix) Mathieu Bouthier & Muttonheads - Make Your Own Kind Of Music (The Frenchmakers Remix) Lenke til kommentar
W Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Bob Sinclar ft. Farrell Lennon - Tennessee (club mix) Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Gammel kaskade er genialt, men han har solg seg til massene. Hadde anledning til å se han for en tid tilbake, men gadd ikke engang da jeg regner med at han bare spilte de nye greiene sine. 7688393[/snapback] Jeg har ikke fått inntrykk av at han selger seg til massene? Han kan jo langt i fra kalles sell-out. Mark Mendes - His Music Fedde Le Grand - Just Tripping Fedde Le Grand & Flamingo Project - Take No Shh Mason - Bermuda Triangle Åme - Rej Darkmountaingroup - Lose Control Kurd Maverick - The Rub Jay P - Kookoo Danny Freakazoid - Discount Felix da Housecat - Music Is My Life Felix da Housecat - Silver Screen Shower Scene Stonebridge - SOS (Ortega & Gold Mix) Bobby Peru - Erotic Discourse (Audiojack Remix) Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Vet dette er litt mye å spørre om, men kan alle som poster fra nå, lage html-url rett til sample av sangen (fra juno.co.uk), så man med èn gang kan høre på sangene man anbefaler? Jeg orker ikke å leite etter alle sangene dere anbefaler, tar så lang tid. Eksempler: DJ Dlg - Your Eyes Ben Delay - Hide The Pain Discobuster - Back In Funk Håper dere gjør det fra nå av ^_^ Endret 11. januar 2007 av Kilko Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er det noen av dere som har en gammel klassiker eller vet hvor jeg får tak i: Singelen til Utah Saints "Ohio" Den ene versjonen på singelen er en absolutt klassiker som jeg dessverre aldri har fått skaffet meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vet dette er litt mye å spørre om, men kan alle som poster fra nå, lage html-url rett til sample av sangen (fra juno.co.uk), så man med èn gang kan høre på sangene man anbefaler? Jeg orker ikke å leite etter alle sangene dere anbefaler, tar så lang tid. Eksempler: DJ Dlg - Your Eyes Ben Delay - Hide The Pain Discobuster - Back In Funk Håper dere gjør det fra nå av ^_^ 7696093[/snapback] De fleste som kommer innom her laster ned sangene som blir anbefalt, og beholder/sletter dem ut ifra det. Lite vits å laste ned samples da. Hvis du ikke gidder å gjøre det, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå