Gå til innhold

Gåsvær i Troms: Del 1

Fulgu

Anbefalte innlegg

Her er bilder fra Gåsvær utenfor Tromsø (En time med kjapp båt). Nydelig sted med korallstrender med et enormt spekter av farger fra knuste skjell, og isbreer på fastlandet som kan skimtes i horisonten. Arktisk grønt vann og perfekt vær gjorde dette til en helt nydelig dag, det er harry å si det men med tømmermenn fra dagen før var denne opplevelsen virkelig balsam for sjelen ;)

Jeg vil starte serien med to brede bilder av landskapet slik det oppleves om man vender seg mot fastlandet.

Alle bildene er knipset i JPG med Sony A100. Kan lete frem Exifen om det interesserer noen. Husker desverre ikke nøyaktig hvilke, men enkelte av bildene i serien er skutt med POLfilter på.

post-81894-1156806011_thumb.jpg

post-81894-1156805962_thumb.jpg

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nydelige bilder.. ser ut som du er fornøyd med a100 din..  Syns det første bildet var helt knall.

6762560[/snapback]

Joda, den er slettes ikke ille den ;)

Takker for feedback sålangt forresten.

Når det gjelder det siste bildet er\var jeg veldig usikker på om jeg skal kutte i bunn omtrendt så mye at land rører ved hjørnene, om noen i det hele tatt skjønner hva jeg prøver å si.

Lenke til kommentar

post-81894-1156953954_thumb.jpg

Ja jeg vet det er dårlig forumskikk å poste to ganger etter hverandre, men det har gått litt tid mellom dem da.

Og jeg har litt lyst å fremkalle dette bildet med litt størrelse, og kanskje får den en plass på en vegg ett sted.

Så nå er det komposisjoenen jeg er usikker på, hva mener folket om den første utgaven, vs denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...