Epleskrell Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Hei, Jeg har en skriver som jeg gjerne skulle hatt opp i hjemme nettverket. Dette uten å være koblet til en PC. Modellen jeg har er en HP PSC 3255... Jeg har hørt "rykter" om at det finnes usb (eller Lignende) adaptere å plugge i printeren som kan koble seg opp mot netverket. Noen som kan hjelpe meg og kanskje fortelle litt hva jeg egentlig er ute etter (trenger) Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har tidligere brukt JetDirect til dette, dog dette koster jo litt. Man kobler parallell-kabel fra skriveren og til den, deretter kobler man nettverkskabel fra jetdirect til router/switch e.l. Mulig det finnes billigere løsninger Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 den billigste løsningen vil jo være at routeren din har en skriverport du kan koble skriveren direkte inn på routeren, har den ikke dette kan du skaffe deg en printserver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå